Версия за печат

00210-2015-0006

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695228

BG411, Министерство на външните работи, ул. Александър Жендов № 2, За: Ивета Петрова, България 1113, София, Тел.: 02 9482808, E-mail: ivetta.petrova@mfa.bg, Факс: 02 9482014

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mfa.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.mfa.bg/bg/events/182/40/4428/index.html.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-75 от 04.06.2015 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2015-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Открита процедура за сключване на рамково споразумение с няколко оператора за възлагане на централизирана обществена поръчка за нуждите на органи на централната власт и ВРБ с предмет "Доставка на копирна хартия" с три обособени позиции: 1. Доставка на рециклирана копирна хартия; 2. Доставка на нерециклирана копирна хартия; 3. Доставка на различни видове хартия за офиса, вкл. безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хртия, картон и др.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: №24/ОП-И от 29.03.2016 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОНОС, бул. Александър Стамболийски № 84, бизнес сграда Urban Model, ет. 7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 4893131, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Доставка на рециклирана копирна хартия" за нуждите на МВнР по Обособена позиция № 1 "Доставка на рециклирана копирна хартия" по Рамково споразумение №СПОР-426/26.10.2015 г.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

29.03.2016 г. 

Крайна дата

31.12.2017 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
18300 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

31.12.2017 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 0% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Не са подавани заявки за доставки по договора и съответно няма извършени плащания по същия.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
0 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Mая Иванова Андонова - Генова
VII.2)
Длъжност: директор на дирекция "УСиМТО" и упълномощен възложител съгласно Заповед 95-00-390/21.09.2017г. на министъра на външните работи