Деловодна информация
00397
ПЗ - 82 12/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00397-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и Канализация ЕООД 833066300
ул. Христо Ботев №62, Отдел Обществени поръчки, стая 15.
Стара Загора BG344 6000 България
Пламен Вълков +359 42601476
pvulkov@wik-stz.com +359 42601476

Интернет адрес/и

http://www.wik-stz.com

http://op16.wik-stz.com


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Събиране (инкасиране) на суми от услуги, предлагани от „ВиК” ЕООД – Стара Загора за абонати на Дружеството”
79940000      
Услуги

Поръчката се провежда с цел събиране (инкасиране) на суми за ВиК услуги от потребителите на "Водоснабдяване и канализация" ЕООД гр. Стара Загора срещу възнаграждение (комисион), определен в процент, или по скала, с ежемесечен обмен на данни. Изпълнителят събира суми за ВиК услуги от потребителите, от името на Възложителя, които превежда по негова банкова сметка. Банковите такси за извършване на преводи по сметка на Възложителя ще са за сметка на Изпълнителя в частта на обслужващата го банка.
Съобразно начина на събиране на сумите от потребителите са обособени 3 (три) отделни позиции както следва:
Обособена позиция № 1: „Събиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя, на територията на Република България“
Обособена позиция № 2: „Събиране на суми за В и К услуги чрез платежни карти, издадени от банки и свързаните с тях платежни операции.“
Обособена позиция № 3: „Събиране на суми за В и К услуги чрез платежни карти, издадени от Изпълнителя и св
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
192000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

„Събиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя, на територията на Република България, чрез използване на софтуер на Изпълнителя.“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

територия на Република България.

Услугата ще се извършва на територията на Република България с ресурси и чрез използване на софтуер на избрания за Изпълнител. Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя по предоставена месечна информация от страна на Възложителя във вид на електронна база данни.
Участникът следва да разполага с пунктове собствени и/или наети, и/или по друг начин ползвани обекти, находящи се на територията на област Стара Загора /минимум гр. Стара Загора, гр. Казанлък, гр. Чирпан, гр. Раднево, гр. Гълъбово и гр.Тополовград/ и в други населени места на територията на Република България.
Обема на обществената поръчка: – прогнозна сума от предоставяне на ВиК услуги, за събиране (инкасиране) за срока на изпълнение на поръчката – 14 660 000 лв. с ДДС в т.ч.:
– за Обособена позиция № 1 – прогнозна сума от предоставяне на ВиК услуги, за събиране (инкасиране) за срока на изпълнение на поръчката – 13 000 000 лева с ДДС;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Събиране на суми за В и К услуги чрез платежни карти, издадени от банки и свързаните с тях платежни операции.“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

територия на Република България.

Инкасиране на суми за издадени фактури чрез платежни карти, издадени от банки и свързаните с тях платежни операции. Изпълнителят събира от името на Възложителя и за негова сметка суми за предоставени ВиК услуги от абонатите на дружеството чрез платежни карти, издадени от банки и свързаните с тях платежни операции. Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя по предоставена месечна информация от страна на Възложителя във вид на електронна база данни.
Обема на обществената поръчка: – прогнозна сума от предоставяне на ВиК услуги, за събиране (инкасиране) за срока на изпълнение на поръчката – 14 660 000 лв. с ДДС в т.ч.:
– за Обособена позиция № 2 – прогнозна сума от предоставяне на ВиК услуги, за събиране (инкасиране) за срока на изпълнение на поръчката – 1 500 000 лева с ДДС.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Събиране на суми за В и К услуги чрез платежни карти, издадени от Изпълнителя и свързаните с тях платежни операции.“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

територия на Република България.

Инкасиране на суми за издадени фактури чрез платежни карти, издадени от Изпълнителя и свързаните с тях платежни операции. Изпълнителят събира от името на Възложителя и за негова сметка суми за предоставени ВиК услуги от абонатите на дружеството чрез платежни карти, издадени от него и свързаните с тях платежни операции. Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя по предоставена месечна информация от страна на Възложителя във вид на електронна база данни.
Обема на обществената поръчка: – прогнозна сума от предоставяне на ВиК услуги, за събиране (инкасиране) за срока на изпълнение на поръчката – 14 660 000 лв. с ДДС в т.ч.:
– за Обособена позиция № 3 – прогнозна сума от предоставяне на ВиК услуги, за събиране (инкасиране) за срока на изпълнение на поръчката – 160 000 лева с ДДС.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  825412 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
П-ДЗ-12    1   „Събиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя, на територията на Република България, чрез използване на софтуер на Изпълнителя.“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/04/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИЗИПЕЙ АД 131344648
ул.ИВАН ВАЗОВ №16
София BG411 1000 България
office@easypay.bg +359 29210860
+359 29879131
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
170000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

170000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
П-ДЗ-13    2   „Събиране на суми за В и К услуги чрез платежни карти, издадени от банки и свързаните с тях платежни операции.“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/04/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИПЕЙ АД 131409398
ул.ИВАН ВАЗОВ №16
СОФИЯ BG411 1000 България
office@epay.bg +359 29210850
+359 29879131
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
20000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

20000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
П-ДЗ-14    3   „Събиране на суми за В и К услуги чрез платежни карти, издадени от Изпълнителя и свързаните с тях платежни операции.“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/04/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТРАНСКАРТ ФАЙНЕНШЪЛ СЪРВИСИС ЕАД 131397565
Бул.ЧЕРНИ ВРЪХ №43
СОФИЯ BG411 1407 България
office@tfs.bg +359 24969010
+359 24969111
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.7 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/04/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва