00043-2018-0006
Технически редакции | ||
03.04.2018 13:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.04.2018 13:09 ч. : | 03/04/2018 12:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.04.2018 13:09 ч. : | 03/04/2018 12:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Дулово:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG325, Община Дулово, ул. Васил Левски №18, За: д-р Юксел Ахмед, България 7650, Дулово, Тел.: 0359864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 00359864 23020
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.dulovo.bg..
Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/dulovo-145/proceduri-20-2-zop/a2-0003607.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строително и монтажни работи на обект: „Основен ремонт на сградите на СОУ „Васил Левски”, гр. Дулово, с внедряване на мерки за енергийна ефективност.”, финансирана по Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Програма за развитие на селските райони 2014-2020
Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е Услуга – Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строително и монтажни работи. Предметът на обществената поръчка е Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строително и монтажни работи на обект: „Основен ремонт на сградите на СОУ „Васил Левски”, гр. Дулово, с внедряване на мерки за енергийна ефективност.”, финансирана по Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Програма за развитие на селските райони 2014-2020 В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническите спецификации на изискванията на Възложителя („Техническите спецификации“), съдържащи се настоящата документация за обществена поръчка.
НЕ
ДА
Финансирането по настоящата обществена поръчка е със средства по Програма за развитие на селските райони 2014-2020, мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони, подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването, или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура”, договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 19/07/2/0/00543 от 01.11.2017
НЕ
Разделянето на дейността в отделни обособени позиции би довело до значителни затруднения в изпълнението и лошо качество. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката.Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед специфичния характер на целите които се предследват с предмета на услугата, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2 т.2 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за услуга е на стойност равна или по-висока от 264 033 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12-13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 33 506,93 лева ( тридесет и три хиляди петстотин и шест лева и 93 стотинки ) без ДДС или 40 208,32 лв. ( четиридесет хиляди двеста и осем лева и 32 ст.) с ДДС , на Възложителя не са известни към момента на стартиране на действия по възлагане на настоящата поръчка на други поръчки за възлагане със сходен идентичен предмет, чиято стойност надвишава стойността по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП , поради което възлага настоящата обществена поръчка по реда на „публично състезание“ по реда ЗОП . Провеждането на предвидената в ЗОП процедура чрез „публично състезание“ гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се постигнат най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, чрез която се цели защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при възлагане изпълнението на договор за строителство.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. Съгласно чл. 100, ал.3 от ЗОП Възложителят изпраща за публикуване в РОП обявлението за изменение или допълнителна информация и решението, с което то се одобрява, в 14-дневен срок от публикуването в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.
03.04.2018 г.
VIII: Възложител
д-р Юксел Осман Ахмед
Кмет на Община Дулово