Деловодна информация
00106Министерство на правосъдието
93-00-85 21/03/2018 (дд/мм/гггг)
не
00106-2017-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на правосъдието 000695349
ул. Славянска № 1
София BG411 1040 България
Иван Илиев +359 29237503
I_Iliev@justice.government.bg +359 29813445

Интернет адрес/и

http://www.mjs.bg/

http://profile.mjs.bg/7d0382e5c68dea69abca4049a88950a2


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Правосъдие

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Aбонаментно сервизно обслужване на изградени/ внедрени информационни системи в Mинистерство на правосъдието по обособени позиции 90-00-47
72250000      
Услуги

Осигуряване на поддръжка на информационните системи на Министерство на правосъдието за срок от 12 месеца, чрез периодично тестване и анализ на тяхната работоспособност.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
27980      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Абонаментно подържане на системите: "Централно бюро съдимост", "Централна база съдимост", "Пропускателен режим", e-justice портал" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградата на Министерство на правосъдието в гр. София, ул. „Аксаков“ № 5., ул. "Славанска" №1 и бул. "Дондуков" №2А

Следгаранционното системно поддържане на „Централно бюро съдимост“, следва да включва: Обслужване от „сall“ – център: за приемане и регистриране на проблемите, отдалечена диагностика и оказване на помощ и съдействие на служителите и администраторите; Отстраняване на грешки и възстановяване на работоспособността на системата след проблеми в приложния софтуер; Възстановяване работоспособността на системата (отдалечено или на място в сградите на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. „Аксаков“ № 5, ул. „Славянска“ № 1 и бул. „Дондуков“ № 2А), при прекъсвания по причини, извън разработения приложен софтуер; Решаване на проблеми с комуникацията с останалите бюра съдимост в страната; Осъществяване на централизирано поддържане и актуализиране на използваните от системата номенклатури; Периодична смяна на използваната база данни на ЕСГРАОН с по-актуална; Инсталиране на нови, подобрени версии на АИС „Бюра съдимост“; Изготвяне на подробна актуална инструкция за архивиране и възстановяване
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Абонаментна подръжка на информационна система за създаване на електронно свидетелство за съдимост" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградата на Министерство на правосъдието в гр. София, ул. „Аксаков“ № 5.

Основна цел на процедурата е осигуряване на работоспособност на системата за предоставяне на е-свидетелства за съдимост 24 х7. Изпълнителят следва да осигурява „Абонаментна поддръжка на информационна система за издаване на електронно свидетелство за съдимост“ в Министерство на правосъдието, за срок от 12 месеца. Изпълнителят се задължава да отстранява за своя сметка всички възникнали неизправности и неправилно функциониране на системата. Дейности, които се включват в абонаментната поддръжка: да отстранява възникнали неизправности, при ежедневна експлоатация; да извършва конфигуриране и настройки на системата при смяна на електронен подпис или промяна в удостоверителните вериги на даден доставчик; да отстранява технически проблеми с нов вид ел. сертификати или промяна на формат на сертификат на доставчик на удостоверителни услуги; да извършва профилактика на базата данни, преглед на системните логове за грешки и проблеми, включително и опити за неправомерен достъп.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Абонаментна поддръжка на Европейска информационна система за съдимост (ECRIS И FBBC) 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградата на Министерство на правосъдието в гр. София, ул. „Аксаков“ № 5

Дейностите, които се включват в абонаментната поддръжка са: Актуализиране на променените сървърни сертификати и WSDL файлове на партньорските страни; Актуализация и инсталиране на нови версии на ECRIS – RI и тестова среда; Решаване на възникнали комуникационни, софтуерни или транслитерационни проблеми; Извършване на тестове с останалите страни - участници в ECRIS до установяване връзка с всички страни - активни участници в ECRIS; Обучение на служителите на ЦБС за работа с новите версии на ECRIS RI (при необходимост); Оказване на съдействие при наложени промени от страна на ЕК за имплементиране на нови функционалности; Да предостави на Възложителя описание на направени промени при отстраняване на грешки и/или при промяна на функционалностите (прилагане на описанията в приемо-предавателните протоколи за извършената дейност за тримесечие); При необходимост извършване на промяна в интерфейса за достъп до данните на система “Осъдени в чужбина български граждани”
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  811470 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-88    1   "Абонаментно подържане на системите: "Централно бюро съдимост", "Централна база съдимост", "Пропускателен режим", e-justice портал"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Индекс-България оод 121415869
ж.к Младост 1, бл.54, ет. 1,
София BG411 1784 България
ib@indexbg.bg +359 2974389802
+359 29753681
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7980      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-85    2   "Абонаментна поддръжка за информационна система за издаване на електронно свидетелство за съдимост"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Абати АД 200490168
ул. Златовръх №32
София BG411 1164 България
info@abbaty.com +359 29627977
+359 29627977
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-90    3   "Абонаментна поддръжка на Европейска информационна система за съдимост (ECRIS И FBBC)"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Информационно обслужване АД 831641791
ул.Панайот Волов №2
София BG411 1504 България
a.shterev@var.is-bg.net +359 888424787
+359 29436607
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/03/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва