Деловодна информация
00106
90-00-71 21/03/2018 (дд/мм/гггг)
не
00106-2017-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на правосъдието 000695349
ул. Славянска № 1
София BG411 1040 България
Галя Николова - главен юрисконсулт в отдел Обществени поръчки, дирекция Управление на собствеността +359 9237489
g_nikolova@justice.government.bg +359 9813445

Интернет адрес/и

https://mjs.bg/

http://profile.mjs.bg/e9fb9d06ef95bc759ddb1e2418a279a9


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Правосъдие

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Мерки за информация и комуникация в три обособени позиции“
79952000      
Услуги

Настоящата обществена поръчка е финансирана по:По Обос. поз. № 1 по проект „Разработване и внедряване на електронна информационна система „Национален регистър на запорите“ съгл. Дог. за пред. на безвъзм. финан. помощ № BG05SFOP001-1.002-0018-CQ1/18.04.2017 г. по ОПДУ;По Обос. поз. № 2 по проект „Реализиране на централизирана автоматизирана информац. система „Съдебен статус“ съгл. Дог. за пред. на безвъзм. финан. помощ № BG05SFOP001-3.001-0010-C01/23.06.2017 г. по ОПДУ;По Обос. поз. № 3 по проект „Редизайн на автоматиз. информац. система в Министерство на правосъдието и второстепенните разпоредители с бюджет с цел преминаване и обмен само на електронни документи и електронно съдържание в сектора от органите на изпълнителната власт. Обучение на служителите за работа с АИС и електронни документи“ съгл. Дог. за предост. на безвъзм. фин. помощ № BG05SFOP001-3.001-0009-C01/19.07.2017 г. по ОПДУ.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
10820.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Мерки информация и комуникация по проект: „Разработване и внедряване на електронна информационна система“ Национален регистър на запорите“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
22458000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

В изпълнение на дейността по проекта се предвиждат следните дейности:1.Публикуване на резюме на проекта и периодични публикации (най-малко на всеки три месеца) на официалната интернет страница на Мин. на прав., отразяващи напредъка и постигнатите резултати по проекта;2.Изготвяне и разпространение на рекламни материали.3.Изработване на материали за визуализация на проекта.4.Провеждане на една заключителна пресконференция за запознаване на обществеността и медиите с постигнатите резултати по проекта.Дейност 1:-Постоянна информационна табела – 1 брой;-Цветен ролбанер – 1 брой;
-Химикалки – 100 броя;-Блоклиста – 100 броя;-Флаш памети – 100 броя.Дейност 2:Задължение на Изпълнителя е да подсигури подходяща зала за минимум 20 присъстващи, необходимото технологично оборудване и кетъринг, включващ като минимум кафе/чай, минерална вода, дребни сладки и соленки, хапки или сандвичи. Залата, в която ще се проведе публичното събитие, също трябва да се обозначи подходящо.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Административен договор № BG05SFOP001-1.002-0018-CQ1/18.04.2017г. по проект „Разработване и внедряване на електронна информационна система „Национален регистър на запорите“

II.2) Описание 1

„Мерки за информация и комуникация“ по проект „Реализиране на централизирана автоматизирана информационна система „Съдебен статус“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
22458000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Дейност 1:Провеждане на встъпителна пресконференция Изпълнителят трябва да организира за минимум 20 участника една встъпителна пресконференция на МП, за запознаване на обществеността и медиите с целите, популяризиране на предстоящите дейности и очакваните резултати по проекта, както и с ролята на ЕСФ и ОПДУ. Залата трябва да отговарят на следните изисквания:да е осигурено място за всеки участник;залата да е технологично оборудвана с помощни технически средства (екран, апарат за проектиране, озвучителна техника и интернет връзка);мебелировката да е нова или запазена, с удобни места за сядане;да са спазени санитарно-хигиенните норми;залата трябва да е локализирана така, че участниците да не бъдат обезпокоени по време на събитието;да е осигурен лесен и бърз достъп до местоположението на залата;оформлението на залата трябва да отговаря на изискванията на Оперативна програма „Добро управление” за информация и комуникация.Дейност 2:Периодични публикацииНа интернет страницата на МП е публикув
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП) № BG05SFOP001-3.001-0010-C01/23.06.2017 г. по оперативна програма „Добро управление“

II.2) Описание 1

„Мерки за информация и комуникация" - продължава в раздел II.2.14 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
22458000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Дейност1:периодични публикации.2 бр. информац. бюлетини за напредъка в изпълнението на Дейност1 от проекта;3 бр. информац. бюлетини за напредъка в изпълнението на Дейност2 от проекта; Дейност2:Изработване на материали за визуализация на проекта; Дейност3:Изработване и разпространение на рекламни материали; Дейност 4:провеждане на заключителна пресконференция; Дейност 5:публикуване на прессъобщение.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП) № BG05SFOP001-3.001-0009-C01/19.07.2017г. по Оперативна програма „Добро управление“

„Мерки за информация и комуникация“ от проект „Редизайн на автоматизираната информационна система в Министерство на правосъдието и второстепенните разпоредители с бюджет с цел преминаване към използване и обмен само на електронни документи и електронно съдържание в сектора от органите на изпълнителната власт. Обучение на служителите за работа с АИС и електронни документи.“
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  814623 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-91    1   "Мерки информация и комуникация по проект: „Разработване и внедряване на електронна информационна система“ Национален регистър на запорите“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД 201557566
Район Връбница, ул. Маслиново клонче №2
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 4234859
+359 4277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2370.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-92    2   Мерки за информация и комуникация“ по проект „Реализиране на централизирана автоматизирана информационна система „Съдебен статус“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ 201557566
Район връбница, ул. Маслиново клонче №1
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 4234859
+359 4277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5730.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-93    3   „Мерки за информация и комуникация“ - продължава в раздел II.2.14
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД 201557566
Район Връбница, ул. Маслиново клонче №1
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 4234859
+359 4277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2720.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/03/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва