Версия за печат

00254-2018-0008

BG-Рудозем:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

1. Архитектура и дизайн на сгради


Решение номер 70 от дата 15.03.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

BG424, Община Рудозем, бул. „България” № 15, За: Красимира Кубинска - Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306-99191, E-mail: ob.rudozem@gmail.com, Факс: 0306-99141

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/izgotvyane-na-investicionen-proekt-vav-faza-raboten-proekt-na-obekt-osnoven-remont-na-su-sv-sv-213.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1 във вр. с чл. 79, ал. 1, т. 3 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен проект на обект: „Основен ремонт на СУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр. Рудозем“, в изпълнение на проект на община Рудозем, финансиран по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва: изготвяне на работни проекти за обект „Основен ремонт на СУ „Св. св. Кирил и Методий“, гр. Рудозем“, разделен на 5 подобекта (съгласно Техническата спецификация, представляваща Приложение № 1 към настоящото решение), като инвестиционният проект е разработен във фаза "технически проект". Следва да се изготвят работни проекти (работни чертежи и детайли) съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в съответствие с допустимите и одобрени за финансиране дейности и съобразно Договора за изпълнение (съгласно проект на договора, представляващ Приложение № 2 към настоящото решение).

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Финанисрането на настоящата поръчка се осъществява по Договор № 21/07/2/0/00546/ 05.12.2017 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка – 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селски райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предвид обстоятелството, че са налице изключителни права при изпъленение на услугата от предмета на поръчката на едно и също лице за обекта, за който се отнасят дейностите от предмета на поръчката, включващ пет подобекта, както и с оглед функционалната свързаност на подобектите, по отношение на които ще се изпълняват дейностите, част от един и същ инвестицонен проект, е нецелесъобразно разделянето на поръчката на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 15682.15 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгл. разп. на чл. 3, ал. 1, т. 8 от ЗАПСП, обект на авторското право е всяко произведение на л-рата, из-вото и науката, което е резултат на творческа дейност и е изразено по какъвто и да е н-н и в каквато и да е обективна форма, като одобрени архит. проекти, одобрени проекти по устр. планиране, карти, схеми, планове и други, отнасящи се до архитект., територ. устройство, географията, топографията, музейното дело и която и да е област на науката и техниката. Според чл. 2 от ЗАПСП авторското право върху произв. на л-рата, из-вото и науката възниква за автора със създаването на произведението. Предвид изложеното по-горе, несъмнено изготвените проекти във фаза "технически проект" от инвестиционния проект, представляват обект на авторско право по см. на чл. 3, ал. 1, т. 8 от ЗАПСП. С оглед на изложеното дотук, на основание чл. 162 от ЗУТ и с цел закрила на правото на интелектуал. собственост върху инвестиционните проекти, задължението за осъществяването на проектирането във фаза "работен проект' следва да бъде вменено на авторите на техническите проекти - ФЛ, притежаващи необходимата проектантска правоспособност, представлявани от „Техно Пол БГ“ ЕООД, ЕИК 200906894. Изготвянето на техническите проекти за обект: „Основен ремонт на СУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр. Рудозем“, в изп. на проект на община Рудозем е възложено на изпълнител „Техно Пол БГ“ ЕООД, ЕИК 200906894, при което за изпълнителя възникват изключителна права на интелектуална собственост при изработката на инвестиционния проект. С оглед изложеното, изготвянето на работни проекти следва да се изпълняват от единствения възможен изпълнител, за когото са възникнали тези права - това обуславя възлагането на поръчката по реда на чл. 182, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 79, ал. 1, т. 3, б. „в“ от ЗОП – наличие на изключителни права, включително на права на интелектуална собственост. Не на последно място, възлагането на дейностите по изготвяне на техническите проекти и за осъществяване на авторски надзор за обект: „Основен ремонт на СУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр. Рудозем“, е извършено чрез провеждане на публично състезание с предмет: Изработване на технически проекти, КСС и последващо осъществяване на авторски надзор на обекти, с които ще кандидатства община Рудозем за финансиране по ПРСР 2014-2020 по четири обособени позиции“ с уникален номер в АОП: 00254-2016-0012 с обща прогнозна стойност на поръчката в размер на 59460.00 лева без ДДС. С Дог. № 104 от 10.09.2016г. и Дог. № 105 от 10.09.2016г. на изп. „Техно Пол БГ“ ЕООД са възложени дейности по изготвяне на техн. проекти и осъществяване на авторски надзор по посочената процедура за обект: „Основен ремонт СОУ „Св. Св. Кирил и Методий“ – гр. Рудозем – Сграда 1, дворно пространство и физкултурен салон" и за обект: „Основен ремонт СОУ „Св. Св. Кирил и Методий“ – гр. Рудозем – Сграда 2 /Начален курс/ и дворно пространство", които съставляват обекта на настоящата процедура, който е разделен на 5 подобекта.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

На основание чл. 65, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за обществени поръчки възложителят няма да прилага чл. 64, ал. 2 и 3 от ППЗОП (не изготвя и не изпраща покана за участие в процедурата), тъй като ще сключва договор на основание чл. 79, ал. 1, т. 3, б. „в“ от ЗОП. Договорът ще бъде сключен с „Техно Пол БГ“ ЕООД, ЕИК 200906894, със седалище и адрес на управление: гр. София 1582, р-н Искър, ж.к. Дружба 2, Комплекс Цариградски, бл. 283, ап. офис № 30, представляващо проектантите (физически лица) и притежаващо авторските права върху инвестиционните проекти във фаза "технически проект" за обект СУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр. Рудозем.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

1. На основание чл. 65, ал. 1 от ППЗОП възложителят ще сключи договор с изпълнителя след влизане в сила на настоящото решение за откриване на процедурата. 2. При подписване на договорите, определения изпълнител следва да изпълни задълженията си по чл.65, ал.2 от Правилника за прилагане на Закона за обществени поръчки /ППЗОП/ - да представи документи по чл. 67, ал. 6 от ЗОП (във връзка с чл.54 от ЗОП) и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 54, ал. 1, т. 7 от ЗОП. 3. Под "документацията" съгласно Раздел VI от настоящото решение следва да се разбира: Техническата спецификация, представляваща Приложение № 1 към настоящото решение и Проекта на договор, представляващ Приложение № 2 към настоящото решение.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби съгласно чл. 197 ал. 1 т.5 от ЗОП е 10-дневен от публикуване на Решението за провеждането на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

15.03.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

рУМЕН Венциславов Пехливанов

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Рудозем