Деловодна информация
00385
.04-07- . 15/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
15/03/2018 (дд/мм/гггг)
00385-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пазарджик 000351736
Бул. България №2
Пазарджик BG423 4400 България
Костадин Малинин +359 34402209
secretary@pazardjik.bg +359 34440711

Интернет адрес/и

https://www.pazardzhik.bg/bg/

https://www.pazardzhik.bg/bg/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон”, общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов“ и ОУ „Христо Ботев“ по проект „Обновяване и моде
39000000      
Доставки

Поръчката предвижда да бъдат осигурени адекватни условия за провеждане на учебния процес, посредством доставка на съответното обзавеждане и оборудване. Изпълнителят следва да извърши доставка и монтаж на чинове, маси, бюра, столове, бели дъски, секции, шкафове, гардероби, дивани и друго учебно-техническо обзавеждане в класните стаи, специализираните кабинети, физкултурните салони и административните помещения на 4-те учебни заведения, както и доставка и монтаж налегла, гардероби, секции, маси, бюра, столове, шкафове и друго обзавеждане, необходимо на пансионерите в спалните помещения, занималните и готварните на общежитието. Изпълнителят следва да извърши доставка и инсталиране на компютри, мултимедийни проектори, мултифункционални устройства, микроскопи, телескопи, музикални инструменти, телевизори, готварски печки, хладилници, микровълнова фурна и друго оборудване.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
435053.21      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Кухненско оборудване” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на град Пазарджик.

оръчката предвижда да бъдат осигурени адекватни условия за провеждане на учебния процес в ОУ „Любен Каравелов“, СОУ „Димитър Гачев“, СОУ „Д-р Петър Берон“ и ОУ „Христо Ботев“ и подходяща среда за обитаване в общежитието на СОУ „Георги Бенковски“, посредством доставка на съответното обзавеждане и оборудване.
Изпълнителят следва да извърши доставка и монтаж на:
Микровълнова фурна – 6 бр.
Готварска печка – 6 бр.
Хладилник – 6 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Хри

Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Христо Ботев”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

II.2) Описание 1

„Аудио-визуално оборудване” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на град Пазарджик.

Поръчката предвижда да бъдат осигурени адекватни условия за провеждане на учебния процес в ОУ „Любен Каравелов“, СОУ „Димитър Гачев“, СОУ „Д-р Петър Берон“ и ОУ „Христо Ботев“ и подходяща среда за обитаване в общежитието на СОУ „Георги Бенковски“, посредством доставка на съответното обзавеждане и оборудване.
Изпълнителят следва да извърши доставка и монтаж на:
Телевизор – 6 бр.
Аудио система – 15 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Хрис

Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Христо Ботев”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

II.2) Описание 1

„Прожекционни апарати и телескопи” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на град Пазарджик.

Поръчката предвижда да бъдат осигурени адекватни условия за провеждане на учебния процес в ОУ „Любен Каравелов“, СОУ „Димитър Гачев“, СОУ „Д-р Петър Берон“ и ОУ „Христо Ботев“ и подходяща среда за обитаване в общежитието на СОУ „Георги Бенковски“, посредством доставка на съответното обзавеждане и оборудване.
Изпълнителят следва да извърши доставка и монтаж на:
Мултимедиен проектор – 32 бр.
Телескоп – 2 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Хрис

Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Христо Ботев”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

II.2) Описание 1

„Микроскопи” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на град Пазарджик.

Поръчката предвижда да бъдат осигурени адекватни условия за провеждане на учебния процес в ОУ „Любен Каравелов“, СОУ „Димитър Гачев“, СОУ „Д-р Петър Берон“ и ОУ „Христо Ботев“ и подходяща среда за обитаване в общежитието на СОУ „Георги Бенковски“, посредством доставка на съответното обзавеждане и оборудване.
Изпълнителят следва да извърши доставка и монтаж на:
Микроскоп LCD дигитален – 2 бр.
Училищен микроскоп – 5 бр.
Бинокулярен микроскоп – 10 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Хрис

Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Христо Ботев”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

II.2) Описание 1

„Компютърни конфигурации, преносими компютри и периферни устройства” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на град Пазарджик.

Поръчката предвижда да бъдат осигурени адекватни условия за провеждане на учебния процес в ОУ „Любен Каравелов“, СОУ „Димитър Гачев“, СОУ „Д-р Петър Берон“ и ОУ „Христо Ботев“ и подходяща среда за обитаване в общежитието на СОУ „Георги Бенковски“, посредством доставка на съответното обзавеждане и оборудване.
Изпълнителят следва да извърши доставка и монтаж на:
Компютърна конфигурация – 69 бр.
Лаптоп – 37 бр.
Лазерно мултифункционално устройство за монохромен печат – 10 бр.
Интерактивна дъска – 1 бр.
Система компютърни тонколони – 1 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Хрис

Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Христо Ботев”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

II.2) Описание 1

„Училищно обзавеждане за общежитие към СОУ „Георги Бенковски” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на град Пазарджик.

Поръчката предвижда да бъде осигурена подходяща среда за обитаване в общежитието на СОУ „Георги Бенковски“, посредством доставка на съответното обзавеждане и оборудване.
Изпълнителят следва да извърши доставка и монтаж на:
Бюро – 136 бр.
Стол – 272 бр.
Легло – 241 бр.
Матрак – 241 бр.
Гардероб – 241 бр.
Кухненски шкаф – 6 бр.
Кухненска маса – 6 бр.
ТВ шкаф – 6 бр.
Секция тип библиотека – 6 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Хрис

Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Христо Ботев”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

II.2) Описание 1

„Училищно обзавеждане за СОУ „Д-р Петър Берон” 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на град Пазарджик.

Поръчката предвижда да бъдат осигурени адекватни условия за провеждане на учебния процес в СОУ "Д-р Петър Берон, посредством доставка на съответното обзавеждане и оборудване.
Изпълнителят следва да извърши доставка и монтаж на:
Бяла дъска обикновена – 8 бр.
Бяла дъска тройна – 2 бр.
Бяла класна дъска магнитна – 8 бр.
Стол ученически – 240 бр.
Двуместна маса с плот – 105 бр.
Диванче детско – 9 бр.
Шкаф – 7 бр.
Шкаф за карти – 2 бр.
Гардеробчета – 24 бр.
Шкаф със заключващи се врати – 4 бр.
Работен стол за компютър – 30 бр.
Маса компютърна – 30 бр.
Стол учителски – 10 бр.
Бюро за учителя – 4 бр.
Закачалка за стена правоъгълна – 2 бр.
Скамейка – 9 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Хрис

Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Христо Ботев”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

II.2) Описание 1

„Училищно обзавеждане за ОУ „Христо Ботев” 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на град Пазарджик.

Поръчката предвижда да бъдат осигурени адекватни условия за провеждане на учебния процес в ОУ "Христо Ботев", посредством доставка на съответното обзавеждане и оборудване.
Изпълнителят следва да извърши доставка и монтаж на:
Гардероб – 12
Маса модулна – 12
Столче – 24
Секция дидактична 2
Секция – 7 бр.
Секция – модулна – 7 бр.
Маса ученическа – 208 бр.
Стол ученически – 284 бр.
Бюро за ученик – 7 бр.
Гардероб – 28 бр.
Бяла дъска обикновена тройна с два панела – 6 бр.
Бяла дъска – 1 бр.
Бюро за учителя – 3 бр.
Шкаф стълбица – 8 бр.
Детска библиотечна секция – 3 бр.
Шкаф за карти – 1 бр.
Коркова дъска – 4 бр.
Маса заседателна – 1 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Хрис

Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Христо Ботев”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

II.2) Описание 1

„Училищно обзавеждане за СОУ „Димитър Гачев” 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на град Пазарджик.

Поръчката предвижда да бъдат осигурени адекватни условия за провеждане на учебния процес в СОУ ''Димитър Гачев'', посредством доставка на съответното обзавеждане и оборудване.
Изпълнителят следва да извърши доставка и монтаж на:
Чин едноместен – 308 бр.
Чин двуместен – 221 бр.
Столче – 88 бр.
Маса за детско заведение – 44 бр.
Маса статив за рисуване – 26 бр.
Стол ученически – 26 бр.
Бюро за учителя ляво – 41 бр.
Маса компютърна – 50 бр.
Работен стол за компютър с подлакътници – 93 бр.
Шкаф – 144 бр.
Шкаф за карти от двете страни – 4 бр.
Гардероб четирикрилен – 20 бр.
Бяла дъска обикновена, тройна с два панела – 30 бр.
Бяла дъска обикновена – 6 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Хрис

Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Христо Ботев”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

II.2) Описание 1

„Училищно обзавеждане за ОУ „Л. Каравелов” 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на град Пазарджик.

Поръчката предвижда да бъдат осигурени адекватни условия за провеждане на учебния процес в ОУ "Л.Каравелов", посредством доставка на съответното обзавеждане и оборудване.
Изпълнителят следва да извърши доставка и монтаж на:
Маса ученическа – 292 бр.
Стол ученически – 528 бр.
Бюро за учителя – 25 бр.
Стол за учителя – 25 бр.
Чинове ученически – 38 бр.
Закачалка – 26
Секция – 60 бр.
Дъска бяла – 7 бр.
Дъска бяла магнитна – 18 бр.
Диван ъглов – 12 бр.
Помощна маса с мивка – 5 бр.
Шкаф за учителя – 1 бр.
Шкаф ученически – 3 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Хрис

Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Христо Ботев”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 065-122120 (напр. 2015/S 123-123456)   и  780221 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-18    1   „Кухненско оборудване”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД 201741844
ул. „Столетов” № 127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
http://www..bg/ +359 000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3180.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2856.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-19    2   „Аудио-визуално оборудване”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД 201741844
ул. „Столетов” № 127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
http://www..bg/ +359 000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4400.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3530.13      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-20    4   „Прожекционни апарати и телескопи”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ” АД 121814067
район р-н Подуяне, ул. „Бесарабия” № 24
София BG411 1000 България
sbs@sbs.bg +359 291945
http://www..bg/ +359 29455959
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
28740.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28577.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-21    5   „Микроскопи”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЕЛПАК - ЛИЗИНГ” ЕООД 103506445
район р-н Приморски, ул. Иван Богоров № 12, ет.2
Варна BG331 9002 България
elpak@elpak.bg +359 52602360
http://www..bg/ +359 52699060
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
8200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7824.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-22    6   „Компютърни конфигурации, преносими компютри и периферни устройства”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД 201741844
ул. „Столетов” № 127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
http://www..bg/ +359 000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
98610.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

88868.88      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-24    7   „Училищно обзавеждане за общежитие към СОУ „Георги Бенковски”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Българска училищна индустрия“ ООД 175123092
район р-н Красно село, ул. „Родопски извор” №40, вх.В, ет.3, ап.32
София BG411 1680 България
bsi.group@abv.bg +359 28412916
http://www..bg/ +359 28412916
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
134335.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

86107.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-25    8   „Училищно обзавеждане за СОУ „Д-р Петър Берон”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Българска училищна индустрия“ ООД 175123092
район р-н Красно село, ул. „Родопски извор” №40, вх.В, ет.3, ап.32
София BG411 1680 България
bsi.group@abv.bg +359 28412916
http://www..bg/ +359 28412916
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
39680.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25833.10      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-27    9   „Училищно обзавеждане за ОУ „Христо Ботев”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Българска училищна индустрия“ ООД 175123092
район р-н Красно село, ул. „Родопски извор” №40, вх.В, ет.3, ап.32
София BG411 1680 България
bsi.group@abv.bg +359 28412916
http://www..bg/ +359 28412916
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50716.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

39638.30      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-23    10   „Училищно обзавеждане за СОУ „Димитър Гачев”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Българска училищна индустрия“ ООД 175123092
район р-н Красно село, ул. „Родопски извор” №40, вх.В, ет.3, ап.32
София BG411 1680 България
bsi.group@abv.bg +359 28412916
http://www..bg/ +359 28412916
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
131970.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

93810.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-26    11   „Училищно обзавеждане за ОУ „Л. Каравелов”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Българска училищна индустрия“ ООД 175123092
район р-н Красно село, ул. „Родопски извор” №40, вх.В, ет.3, ап.32
София BG411 1680 България
bsi.group@abv.bg +359 28412916
http://www..bg/ +359 28412916
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
73866.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

58006.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Христо Ботев”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/03/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва