Версия за печат

02711-2018-0064

BG-Провадия:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

14. Инженерство, профил Транспорт


Решение номер 55 от дата 15.03.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120111

BG331, ТП Държавно горско стопанство Провадия при СИДП ДП Шумен, кв.Север, За: Марин Маринов- РСО гл.счетоводител при ТП ДГС Провадия, България 9200, Провадия, Тел.: 0518 42170, E-mail: dgs.provadia@dpshumen.bg, Факс: 0518 42176

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sidp.bg..

Адрес на профила на купувача (URL): https://wp.me/p82ovF-cAR.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: горско стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на ремонти , текущо техническо обслужване , техническа профилактика, подмяна на консумативи и подготовка за годишни технически прегледи с части , материали и консумативи доставени от изпълнителя за служебни леки и товарни автомобили на ТП Държавно горско стопанство „Провадия“ при „СИДП“ ДП Шумен, местодомуващи на територията на ТП ДГС Провадия, съгласно техническа спецификация“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„Извършване на ремонти , текущо техническо обслужване , техническа профилактика, подмяна на консумативи и подготовка за годишни технически прегледи с части , материали и консумативи доставени от изпълнителя за служебни леки и товарни автомобили на ТП Държавно горско стопанство „Провадия“ при „СИДП“ ДП Шумен, местодомуващи на територията на ТП ДГС Провадия, съгласно техническа спецификация“ Изисквания към услугата. Профилактиката , ремонта и сервизното обслужване на автомобилите включва: Техническо обслужване на МПС - извършва се след изминаване на определен пробег, определен от фирмените стандарти на производителя; Консумативи са експлоатационните течности в МПС (масла, антифриз, , хидравлични и спирачни течности, фреон и др.подобни) . Текущ ремонт на МПС - извършва се при установена в резултат на техническото обслужване или на периодичен технически преглед необходимост; Периодични технически прегледи на МПС по съгласуван с възложителя график-извършват се за установяване състоянието на основните възли и системи, осигуряващи безопастността на движение на автомобилите; Доставка и влагане на резервни части, материали и консумативи, свързана с изброените дейности. Доставка , осъществена чрез покупка на резервни части, материали и консумативи, след изрична заявка от ТП ДГС Провадия. Обща прогнозна стойност -15900/петнадесет хиляди и деветстотин/ лева без ДДС от които прогнозно до 5000 лв. за ремонт (труд) , прогнозно до 9300 лв. за резервни части, и прогнозно до 1600 лв. за консумативи -експлоатационни течности. За посочената сума се сключва договор, но Възложителят не се ангажира с усвояване в пълен обем.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Възлагането на поръчката без разделяне на обособени позиции единствено гарантира постигане на оптимален резултат и предотвратява евентуален риск от несъвместимост на извършеният ремонт и влагането на различни резервни части, материали и консумативи,. Целта на възлагането на поръчката в рамките на един предмет без обособяване на позиции е : * да се избегнат рисковете, свързани с качеството на извършеният ремонт и вложените резервни части, материали и консумативи, предмет на настоящата обществена поръчка по отношение на пълна съвместимост на ремонта , монтажа и влагането им * да се постигне оптимален процес на управление на целия процес по извършване на услугата по ремонт , доставката и влагането на резервни части , материали и консумативи и един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем. Възложителят е предоставил възможност на участниците за избор на доставяните резервни части, които трябва да бъдат в съответствие с посочените в техническа спецификация артикули или еквивалентни, да бъдат оригинални или еквивалентни, фабрично нови и неупотребявани и да имат експлоатационни характеристики равни или по-добри от тези които заменят, с гаранционен срок не по-малък от гаранционният срок на производителя (за които е съотносимо).

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 15900 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 676420 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно общ утвърден прогнозен финансов ресурс на СИДП ДП- гр. Шумен за 2017 година в размер от 676420 лева без ДДС по т.4- 367500 лева без ДДС за доставка на резервни части за служебни МПС , т.54 – 77920 лева без ДДС за доставка смазочни материали, антифриз и други консумативи за служебните МПС от Раздел "Доставки" и т.1- 231000 лева без ДДС за ремонт на леки автомобили, товарни автомобили (с изключение на автомобилите на изплащане) и на селскостопанска техника от Раздел "Услуги" от Приложение №1 към Заповед №467/19.12.2017г . на директора на Североизточно държавно предприятие - гр.Шумен


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С Решение №7/16.01.2018г. на директора на ТП ДГС Провадия е обявена открита процедура за възлагане на обществена поръчка с посочения предмет, публикувана в РОП № 02711-2018-0011 и ОВ на Европейския съюз №2018/S 012-023197. В срока за подаване на оферти - до 17.00 часа на 21.02.2018г. не е подадена нито една оферта за участие. С Решение №40/22.02.2018г. на директора на ТП ДГС Провадия откритата процедура, на основание чл.110, ал.1, т.1 от ЗОП и резултати отразени в протокол и доклад на комисията от 22.02.2018г. е прекратена.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

1."Жокер ауто" ЕООД, ЕИК 205022159, седалище и адрес на управление: гр.Провадия, ул."Цанко Церковски" 48, представлявано от Живко Андонов Живков 2.ЕТ „Скала 13- Стойчо Стоев“, ЕИК 030096387, седалище и адрес на управление гр.Провадия, ул.“Цанко Церковски“ №106, представлявано от Стойчо Костадинов Стоев

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: 7 от 16.01.2018 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 02711-2018-0011

VI: Одобрявам

поканата за участие
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Свързани лица по смисъла на пар..2,т.45 от Допълнителните разпоредби на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.За участниците в процедурата не следва да са налице основанията за отстраняване съгласно чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП.Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственициЗа удостоверяване на липсата на основания за отстраняване участниците следва да попълнят Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За настоящата обществена поръчка възложителят изисква от участника определен за изпълнител, преди сключване на договор за обществена поръчка да бъде представена гаранция за изпълнение на договора. ? Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Предоставя се към момента на сключване на договора за обществена поръчка. Гаранцията следва да бъде представена в една от формите по чл.111, ал.5 от ЗОП, както следва: - като парична сума; - като банкова гаранция. - като застраховка, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят сам избира, в коя от формите да представи гаранцията. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Офертите се оценяват по критерий, както следва: Съобразно разпоредбата на чл. 70, ал. 6 ЗОП, когато критерият за възлагане включва повече от един показател, възложителят определя в обявлението относителната тежест на всички показатели, както следва:„Икономически най-изгодна оферта”, която се изчислява по следната формула:КО=К1+К2+К3; КО – комплексна оценка – максимален брой точки 100 т.;К1 – цена за положен труд за 1 сервизен час – 70 т. ;К2 – крайна обща цена за доставка на резервни части, материали и консумативи – 20 т. - крайната обща цена се образува от сбора на предложените единични цени за резервни части, материали и консумативи описани в ценовата оферта.К3 – процент отстъпка за непосочени в списъка от техническата спецификация резервни части, материали и консумативи – 10 т. Във връзка с разпоредбите на чл.134 от ППЗОП, за налични доказателства посочваме точният интернет адрес: https://wp.me/p82ovF-cAR

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от публикуване на решението за провеждане на процедура на договаряне по чл.18, ал.1, т.8 от ЗОП , във вр с чл. 197, ал.1, т.5 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

15.03.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Живко Драгомиров Живков

VIII.2) Длъжност

директор на ТП ДГС Провадия