00254-2018-0007
Технически редакции | ||
13.03.2018 15:33 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
13.03.2018 15:32 ч. : | 13/03/2018 15:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.03.2018 15:32 ч. : | 13/03/2018 15:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Рудозем:
Решение за откриване на процедура
37. Администрация и управление
І: Възложител
Публичен
BG424, Община Рудозем, бул. „България” № 15, За: Красимира Кубинска - Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306-99191, E-mail: ob.rudozem@gmail.com, Факс: 0306-99141
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg/bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Консултантска услуга по управление и отчитане на проект „Подобряване на материалната база на образователната инфраструктура на община Рудозем“, финансиран по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020“
В обхвата на обществената поръчка се включват следните дейности: 1. Управление на проектa. 2. Извършване на документални проверки и проверки на място за изпълнението на дейностите, включени в проекта, включително. 3. Отчитане на дейности по проекта. Подробно описание се съдържа в Техн. спецификации към документацията на поръчката.
НЕ
ДА
Договор № 21/07/2/0/00546/ 05.12.2017 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка – 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селски райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони“.
НЕ
Не е обосновано разделянето на поръчката на обособени позиции, тъй като предметът на поръчакта включва множество от взаимообвързани дейности, които по своята същност представялват единен процес по управление.
НЕ
V: Мотиви
Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от Закон за обществените поръчки (ЗОП). За определяне на реда на възлагане са съобразени изискванията по чл. 21 от ЗОП, както и стойностите на предстоящи за възлагане поръчки с идентичен предмет, чиято обща стойност попада в прага по чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП. Посочените обстоятелства обуславят провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка чрез "публично състезание“.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация; 2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
13.03.2018 г.
VIII: Възложител
Румен Венциславов Пехливанов
Кмет на община Рудозем