Деловодна информация
00106Министерство на правосъдието
93-00-49 07/03/2018 (дд/мм/гггг)
не
00106-2017-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на правосъдието 000695349
ул. Славянска № 1
София BG411 1040 България
Иван Илиев +359 29237503
I_Iliev@justice.government.bg +359 29813445

Интернет адрес/и

http://www.mjs.bg/

http://profile.mjs.bg/7d0382e5c68dea69abca4049a88950a2


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Правосъдие

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Aбонаментно сервизно обслужване на изградени/ внедрени информационни системи в Mинистерство на правосъдието по обособени позиции 90-00-47
72250000      
Услуги

Осигуряване на поддръжка на информационните системи на Министерство на правосъдието за срок от 12 месеца, чрез периодично тестване и анализ на тяхната работоспособност.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
29298      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Абонаментна поддръжка на регистъра Апостил“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградата на Министерство на правосъдието в гр. София, ул. „Аксаков“ № 5.

Системата регистър „АПОСТИЛ“ е с клиент сървър архитектура, която обслужва както вътрешно ведомствените нужди на дирекция „Електронно правосъдие и регистри“, така и външни клиенти чрез web модул достъпен през съществуващия официален сайт на МП. Системата използва стандартна база данни – Microsoft SQL Server. Една от основните цели е осигуряване на работоспособността на електронен регистър „АПОСТИЛ“. Дейности, който се включват в абонаментната поддръжка: Решаване на възникнали комуникационни или софтуерни проблеми; Актуализация на системата и инсталиране на нови версии; Решаване на проблеми с конфигуриране и настройка на работните станции, ползващи информационната система; Периодична проверка на консистентността на базите данни; Да предостави на Възложителя описание на направени промени при отстраняване на грешки и/или при промяна на функционалностите (прилагане на описанията в приемо-предавателните протоколи за извършената дейност за тримесечие).
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Абонаментна поддръжка на информационна система „Единен регистър на медиаторите” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградата на Министерство на правосъдието в гр. София, ул. „Аксаков“ № 5.

Системата „Регистър на медиаторите е от модулен тип, с ясно изразена клиент сървър архитектура, която обслужва както вътрешно ведомствените нужди на дирекция „Електронно правосъдие и регистри“, така и предоставя необходимата информация на гражданите за регистрираните медиатори, чрез Web модул, който е интегриран със съществуващата web страница на Министерство на правосъдието.Използвани средства за разработване на Регистъра са: NET платформа., Стандартна база данни – Microsoft SQL Server, клиентска среда – стандартен HTML клиент (ІЕ 5.0)Една от основните цели е подпомагане на дейността на „Регистър на медиаторите“, като съдейства за осигуряване на работоспособността на WEB базираната информационна система „Регистър на медиаторите“; Дейности, които се включват в абонаментната поддръжка: Системна проверка на интегритета на базата данни - регулярна проверка наличието на консистентност в данните и при възникване на проблеми от подобен характер, да бъдат отстранявани своевременно.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извънгаранционна поддръжка на портал “Права на човека” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградата на Министерство на правосъдието в гр. София, ул. „Аксаков“ № 5

Системата представлява web базирано приложение със стандартна база данни SQL server. Порталът е източник и на богата информация, свързана с правата на човека - библиотека за правата на човека, нормативни актове, доклади, бюлетин, препоръки и резолюции и други документи. Осигуряването на неговото непрестанно функциониране гарантира достъпността за посетителите му - държавни и международни органи, неправителствени организации, магистрати, адвокати, юристи, представители на академичната общност, студенти и журналисти. Дейности по изпълнение на абонаментна поддръжка на системата: Да доразвива функционалностите на системата при необходимост, в рамките на 5 човеко дни за периода на поддръжка; Извършва преинсталация и настройка на клиентската и сървърната част на системата по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Конфигуриране и настройка на системата при промяна на техническата и комуникационна инфраструктура.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извънгаранционна поддръжка на АИС “Права на човека” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградата на Министерство на правосъдието в гр. София, ул. „Аксаков“ № 5

Дейностите по изпълнение на абонаментна поддръжка на системата са: Да доразвива функционалностите на системата при необходимост, в рамките на 5 човеко дни за периода на поддръжка; Извършва преинсталация и настройка на клиентската и сървърната част на системата по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; Конфигуриране и настройка на системата при промяна на техническата и комуникационна инфраструктура; При необходимост обучение на персонала; Системна администрация; Профилактика на Системата - периодично тестване и анализ на работата на Системата; Отстраняване на грешки и неизправности в работата на системата; Изготвяне на инструкция за първоначална инсталация и възстановяване на системата при срив; При възникване на инцидент - описание на инцидента и средствата и методите за неговото отстраняване с цел вписване в регистъра на инцидентите; Оказване на помощ “Help Desk” за подпомагане на потребителите на системата (служители от дирекция „ППРБЕСПЧ” към Министерство на правосъдието).
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Абонаментна поддръжка на Централен регистър на юридическите лица с нестопанска цел” 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградата на Министерство на правосъдието в гр. София, ул. „Аксаков“ № 5

Дейностите по изпълнение на абонаментна поддръжка на системата са: Ежеседмично преглеждане на системните логове за проблеми, включително и опити за неправомерен достъп чрез отдалечен достъп до системата; Ежеседмична профилактика на базата данни, преглед на системните логове за грешки и проблеми, включително и опити за неправомерен достъп чрез отдалечен достъп до системата; Отстраняване на всички грешки (бъгове), по време на периода на поддръжка, дължащи се на информационната система, като това не покрива грешки в следствие на подмяна на бази данни и операционни системи или друг системен софтуер, извършена от Министерство на правосъдието; Конфигуриране и настройки на вътрешната система при смяна на електронен подпис, с който се подписват електронните документи във вътрешната система; Оказване на съдействие при технически проблеми при подписването на документи във вътрешната система; Предоставяне на Възложителя описание за извършените дейности в обхвата на извънгаранционната, поддръжка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  811470 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-49    4   „Абонаментна поддръжка на регистъра Апостил“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фючър стандартс ЕООД 203189857
ул. Руй планина № 1
София BG411 1407 България
roussev@future-standards.com +359 878627438
http://future-standards.com/bg/ +359 878627438
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3980      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-50    5   „Абонаментна поддръжка на информационна система „Единен регистър на медиаторите”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фючър стандартс ЕООД 203189857
ул. Руй планина № 1
София BG411 1407 България
roussev@future-standarts.com +359 878627438
http://future-standards.com/bg/ +359 878627438
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6940      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-51    6   „Извънгаранционна поддръжка на портал “Права на човека”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фючър стандартс ЕООД 203189857
ул. Руй планина № 1
София BG411 1407 България
roussev@future-standarts.com +359 878627438
http://future-standards.com/bg/ +359 878627438
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3480      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-52    7   „Извънгаранционна поддръжка на АИС “Права на човека”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фючър стандартс ЕООД 203189857
ул. Руй планина № 1
София BG411 1407 България
roussev@future-standards.com +359 878627438
http://future-standards.com/bg/ +359 878627438
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5980      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-53    8   „Абонаментна поддръжка на Централен регистър на юридическите лица с нестопанска цел”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фючър стандартс ЕООД 203189857
ул. Руй планина № 1
София BG411 1407 България
roussev@future-standards.com +359 878627438
http://future-standards.com/bg/ +359 878627438
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8918      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/03/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва