Деловодна информация
00081Община Варна
ОП18001232ИП 06/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
06/03/2018 (дд/мм/гггг)
00081-2017-0072 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул.Генерал Колев №92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Кирила Кирова +359 52820830
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=608


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на абонаментно обслужване, ремонт и поддръжка на асансьори (пътнически, товарни и кухненски) и платформи за хора с увреждания за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с 00081-2017-0072
50750000      
Услуги

Предмет на откритата процедура е избор на изпълнители на обществена поръчка за „Извършване на абонаментно обслужване, ремонт и поддръжка на асансьори (пътнически, товарни и кухненски) и платформи за хора с увреждания за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет, в т.ч. доставка на необходимите резервни части по обособени позиции“, както следва:
Обособена позиция №1: „Извършване на абонаментно обслужване, ремонт и поддръжка на асансьори (пътнически, товарни и кухненски) и платформи за хора с увреждания за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет, в т.ч. доставка на необходимите резервни части“;
Обособена позиция №2: „Извършване на абонаментно обслужване на стълбищни платформи за хора с увреждания, монтирани в подлези на гр. Варна и при необходимост ремонт и доставка на резервни части“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
88500.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Извършване на абонаментно обслужване на стълбищни платформи за хора с увреждания, монтирани в подлези на гр. Варна и при необходимост ремонт и доставка на резервни части“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

на територията на Община Варна

При изпълнение на договора следва да се извършва следното:
1. Абонаментно обслужване на 39 броя гаранционни стълбищни платформи за хора с увреждания, монтирани в подлези на гр.Варна, с цел осигуряване на безопасна експлоатация.
2. Доставка на необходимите за ремонт и подръжка резервни части.
3. Предметът на поръчката следва да се изпълнява съгласно Техническата спецификация /Приложение №1/, неразделна част от настоящия договор и в съответствие с нормативните изискванията.
4. Стълбищни платформи за хора с увреждания, за които ще се осъществяват дейностите по предмета на договора са подробно описани в Техническата спецификация /Приложение №1/, неразделна част от настоящия договор.
5. Да преустанови заплащане на абонаментна такса при бракуване на съоръжение. Не се заплаща абонаментна такса на съоръжение, което е спряно от експлоатация за повече от 5 дни.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 201-413664 (напр. 2015/S 123-123456)   и  810310 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000241ВН    2   „Извършване на абонаментно обслужване на стълбищни платформи за хора с увреждания, монтирани в подлези на гр. Варна и при необходимост ремонт и доставка на резервни части“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЛИФТКОМ СЕРВИЗ“ ЕООД 201189890
ж.к. „Лозенец“, ул. Кръстю Сарафов“ №45, офис 1
София BG411 1421 България
varna@liftkom.com +359 885415705
+359 885415705
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

88500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/03/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва