Версия за печат

00010-2018-0002

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

49. Фармация


Решение номер РД 25-34 от дата 27.02.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

BG411, УМБАЛ СВЕТА ЕКАТЕРИНА ЕАД, бул. Пенчо Славейков № 52А, За: Тодор Нинов, България 1431, София, Тел.: 02 9159453, E-mail: tninov@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://svetaekaterina.eu.

Адрес на профила на купувача (URL): http://svetaekaterina.eu/profile/public_orders/?id=323&version=new.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставки на лекарствени продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Периодични доставки на лекарствени продукти, извършвани по предварителни писмени заявки, необходими за осигуряване лечебния процес в УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, в рамките на прогнозните количества от техническата спецификация към документацията за участие в откритата процедура.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 498555.81 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Откритата процедура за възлагане на обществената поръчка се провежда на основание чл. 73, ал. 1 от ЗОП във връзка с чл. 110, ал. 4 във връзка с чл. 110, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за дa се обезпечи нормалната работа в лечебното заведение е необходимо да се проведе процедура по ЗОП. Имайки предвид прогнозната стойност – 498 555,81лв., без ДДС и това, че при открита процедура оферти могат да се подават от неограничен брой лица, а по този начин се съблюдават и заложените в ЗОП принципи на прозрачност при провеждане на процедурите и свободна конкуренция, експертите от отдел „Пазарни проучвания и доставки“ предлагат да бъде проведена открита процедура, като се спазват правилата и принципите, установени в ЗОП и ППЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: РД-25-198 от 16.10.2017 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00010-2017-0024

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата процедура се обявява на основание чл. 110, ал. 4 във връзка с чл. 110, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10 - дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3, във връзка с чл. 197, ал. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

27.02.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Проф. д-р Генчо К. Начев д.м.н.

VIII.2) Длъжност

Изпълнителен директор