Версия за печат

00210-2015-0006

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

BG411, Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Виолета Мирчева, България 1092, София, Тел.: 02 9220677, E-mail: v.mircheva@mod.bg, Факс: 02 9515169

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://pp.mod.bg/MO-DOA-2017-038.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-75 от 04.06.2015 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2015-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на копирна хартия, Обособена позиция № 3 Доставка на различни видове хартия за офиса, вкл. безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия, картон и други.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: УД 11-6 от 27.10.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на различни видове хартия за офиса, вкл. безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия, картон и други

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

3

ІII.7) Стойност, посочена в договора
10933.25 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

21.12.2017 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 96.43% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Частично недоставени от Изпълнителя артикули по сключения договор: - по позиция 9 - 6815 бр. на стойност 204.45 лв. без ДДС; - по позиция 11 - 961 бр. на стойност 38.44 лв. без ДДС; . по позиция 12 - 50 бр. на стойност 4.00 лв. без ДДС; - по позиция 13 - 8 бр. на стойност 12.88 лв. без ДДС; - по позиция 17 - 4 бр. на стойност 4.72 лв. без ДДС; - по позиция 20 - 8 бр. на стойност 8.88 лв. без ДДС; - по позиция 21 - 84 бр. на стойност 6.72 лв. без ДДС; - по позиция 22 - 55 бр. на стойност 12.65 лв. без ДДС; - по позиция 26 - 410 бр. на стойност 49.20 лв. без ДДС; - по позиция 27 - 7 бр. на стойност 49.20 лв. без ДДС. Общата стойност на недоставените артикули е 389.89 лв. без ДДС.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
10933.25 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 19.49 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Недоставени артикули от Изпълнителя, посочени в т. IV.5). Общата стойност на недоставените артикули е 389.89 лв. без ДДС.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Красимир Дончев Каракачанов
VII.2)
Длъжност: министър на отбраната на Република България