Версия за печат

02711-2018-0053

BG-Търговище:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

56. Горско стопанство


Решение номер 39 от дата 23.02.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120179

BG334, Териториално поделение ДГС Търговище към СИДП ДП ГР.Шумен, ул.Цар Освободител № 22, За: инж.Стела Атанасова, България 7700, Търговище, Тел.: 0601 64850, E-mail: dgs.targoovishte@dpshumen.bg, Факс: 0601 64850

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://dgstargovishte.sidp.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://dgstargovishte.sidp.bg/h/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: горско стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на строителни материали за нуждите на ТП ДГС ”Търговище” гр.Търговище “

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка „Доставка на строителни материали за нуждите на ТП ДГС ”Търговище” гр.Търговище “.Целта на обществената поръчка е закупуване и доставка на фабрично нови, неупотребявани и качествени строителни материали, съответстващи на посочените в т.2 от Техническата спецификация „и/или еквивалентни“ осигуряващи потребностите на стопанството, а именно някои от тях артикули:Гвоздеи- 7 см -кг;Гвоздеи 10- см-кг;Рабица подцинкована 25 м-м.л.;оградна мрежа 5/5 10м-бр;Ламарина гладка 0,4 мм м-бр;ЛТ ламарина поц. 0,6/4000-бр;Тел мека от 0,8 до 3 мм-кг;Рабица черна 0,7 мм 25 мм-м.л.;Фазер 1,7/1,5 м 2,55 м.кв.-бр;Фазер 1,7/2,0 м 3,40 м.кв.-бр;Ламперия 7 см/4м без шарка 2,8 м.кв.-бр;Ламперия 7 см/4м със шарка 2,8 м.кв.-бр;Ламперия 9 см/4м без шарка 2,88 м.кв.-бр; мм-м.л.;Дъга 87 гр. 100 мм -бр;Завършващо коляно ф 100- бр;Муфа 100 мм-бр;Скоба за тръба 100 мм-бр;Скоба за улук-бр; Снадка за улук-бр; Снадка с дренаж-бр;Тапа за улук - дясн-бр;Тапа за улук – лява -бр;Улук 140мм/3 м-м.л.;Ъгъл за улук 90 гр. бр;Стъкло армирано-м.кв.;Стъкло 3 мм-м.кв.;Стъкло 4 мм-м.кв.;Стъкло 5 мм-м.кв.;Стъкло цветно-м.кв.;Види за гипокартонбр./кутия;види за дърво 6/80-бр./кутия;Види за дърво 6/100-бр./кутия;Види за дърво 6/120бр./кутия;Винт за дърво 3,0/20-1000 бр-кутия;Винт за дърво 4,0/45-1000 бр-кутия; Винт за дърво 6,0/100-200 бр-кутия;Винт за дърво 3,5/25-1000 бр-кутия;Винт за дърво 5,0/70-500 бр.кутия;Сигментен анкер 10/90-бр; Сигментен анкер 12/180-бр; Бързосвързващо лепилао за плочки-разфасовка 25 кг. торба;Бетон S2 В 10 БДС EN 206 - / HA 2008 „и/или еквивалентно/и“;Бетон S2 В 15 БДС EN 206 - / HA 2008 „и/или еквивалентно/и“;Бетон S2 В 20 БДС EN 206 - / HA 2008 „и/или еквивалентно/и“;Бетон S2 В 25 БДС EN 206 - / HA 2008 „и/или еквивалентно/и“;Бетон S3 В 15 БДС EN 206 - / HA 2008 „и/или еквивалентно/и“;Бетон S3 В 20 БДС EN 206 - / HA 2008 „и/или еквивалентно/и“;Бетон S3 В 25 БДС EN 206 - / HA 2008 „и/или еквивалентно/и“;Бетон S3 В 30 БДС EN 206 - / HA 2008 „и/или еквивалентно/и“;Билни елементи – ондулин класик - 2 х 0.95 м;Гвоздеи ондулин с пе глави – 73.5 мм х 3 мм;Шпилки 8 мм и др.съгласно посочените в техническата спецификация. Доставките ( поръчките) да се извършват след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на Възложителя в срок до 5 (пет) работни дни след получаване на същата от страна на Изпълнителя.Срок на договора: 12 (дванадесет) месеца от датата на сключване на договора или до достигане на максимално допустимата стойност на договора, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано.Място на изпълнение на доставките: Доставките предмет на настоящата обществена поръчка да се доставят до Административна сграда с адрес: гр. Търговище, обл. Търговище, ул. ”Цар Освободител” №22. и/или до Разсадник „Баячево“ с адрес: с.Баячево, общ.Търговище, обл.Търговище.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не включва разнородни дейности, поради което не е целесъобразно същата да бъде разделяна на обособени позиции.Необособяването на настоящата процедура на позиции не би довело до необосновано предимство или необосновано да ограничи участието на стопанските субекти и по този начин всяко едно заинтересовано лице може свободно да участва и да представи своята оферта, като това няма да наруши един от основните принципи, залегнали в ЗОП, а именно „свободна конкуренция”.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 10000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 103000 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно общ утвърден списък на обществените поръчки за 2018г. на СИДП ДП - ЦУ и ТП по вид и прогнозна стойност в лв., без ДДС с обща стойност за ДП от 103 00.00 лева без ДДС по т.39 от Раздел"Доставки" по приложение № 1 към Заповед №467 от 19.12.2017г. на директора на СИДП ДП - гр.Шумен.


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата процедура се възлага на основание делегиране на правомощия при условията на чл.7 от ЗОП, съгласно Заповед № 467 от 19.12.2017г., на Директора на СИДП ДП - гр.Шумен.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.196, ал.1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

23.02.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Стела Иванова Атанасова

VIII.2) Длъжност

директор