Версия за печат

00210-2015-0006

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на финансите, ул. Съборна № 1, За: Ивелин Славов, България 1000, София, Тел.: 02 9046888, E-mail: I.Slavov@tourism.government.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tourism.government.bg.

Адрес на профила на купувача: https://profilnakupuvacha.com/1701,11279.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: туризъм



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Доставки
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-75 от 04.06.2015 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2015-0006
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

На основание чл. 93б, ал. 3 от Закона за обществените поръчки (отм. с § 4 от Преходните и заключителните разпоредби на Закона за обществените поръчки, обн. ДВ, бр. 13 от 16 февруари 2016 г., в сила от 15.04.2016 г. във връзка с § 19 от Преходните и заключителните разпоредби на Закона за обществените поръчки, обн. ДВ, бр. 13 от 16 февруари 2016 г., в сила от 15.04.2016 г.) и във връзка с Рамково споразумение № СПОР-426/26.10.2015 г. с предмет: „Доставка на копирна хартия“, Обособена позиция № 1 „Доставка на рециклирана копирна хартия“, сключено след проведена централизирана процедура за възлагане на обществена поръчка за нуждите на органите на изпълнителната власт (наричано за краткост по-долу „рамковото споразумение“) и чл. 4, ал. 2 от Постановление № 385/30.12.2015 г. за дейността на Централния орган за обществени поръчки за нуждите на органите на изпълнителната власт, Министерство на туризма e поканило потенциалните изпълнители по рамковото споразумение да участват в мини-процедура за сключване на индивидуален договор при условията, обявени в поканата.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: T-РД-29-137 История от 11.07.2016 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Рамково споразумение

III.3) Изпълнител по договора

Мениджмънт Бизнес Машин ООД, с ЕИК 000708921, Бизнес център България, бул. „Витоша“ №146, вх. Б, ет. 5, България 1000, София, Тел.: 02 8051715

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обособена позиция № 2: Доставка на нерециклирана копирна хартия

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност посочена в договора
3963 BGN с ДДС 20%
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

11.07.2017 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
919 BGN с ДДС 20%
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Точната сума в поле IV.6) e 5482,44 лева с ДДС. Точната сума в поле III.7) e 5 553, 60 лева с ДДС. Срокът на договора е 1 (една) година, считано от влизането му в сила,т.е. 11.07.2016 г. или до достигане на максималната стойност на договора в размер до 3 303, 00 (три хиляди, триста и три) лева без ДДС, респективно 3 963, 60 (три хиляди, деветстотин шестдесет и три лева и шестдесет стотинки) лева с ДДС. Точният размер на посочената в поле IV.6) Информация за изплатената сума по договора е 919, 06 (деветстотин и деветнадесет лева и шест стотинки) с ДДС.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

22.02.2018 г. 


Възложител

Трите имена: Красимира Василева Нечева
Длъжност: главен секретар и управомощено лице съгласно Заповед № Т-РД-16-187/09.05.2017 г. на министъра на туризма