Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Враца |
06-2017-1015-06-162 |
30192000 |
|
|
Възлагането на обществената поръчка има за цел осигуряване на ежедневната административна дейност на ТП на НОИ - Враца, чрез извършване на периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали, необходими за обезпечаване работата на служителите. В предмета на поръчката са включени доставки по две обособени позиции: Обособена позиция №1 с предмет: "Канцеларски материали по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Враца", съгласно Приложение № 1 и обособена позиция № 2 с предмет: "Кламери, ролки за калкулатори, папки за сортиране и счетоводни книги и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Враца", съгласно Приложение № 2. Тъй като обществената поръчка е запазена и част от артикулите са включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Възложителят е отделил в обособена позиция № 2 тези стоки, които са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
10416.82 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Канцеларски материали по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Враца, съгласно Приложение №1 |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG313
Административната сграда на ТП на НОИ - Враца, находяща се в гр. Враца, пл. "Христо Ботев" № 1 | Периодични доставки на канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Враца, по предварителна заявка на Възложителя до достигане на прогнозната стойност на обособената позиция от 7160.00 без ДДС или до изтичане на 24 месеца от сключване на договора за възлагане. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Кламери, ролки за калкулатор, папки за сортиране и счетоводни книги и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Враца, съгласно Приложение №2 |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22813000 22852000 30145100 30197220
|
II.2.3) Място на изпълнение BG313
Административната сграда на ТП на НОИ - Враца, находяща се в гр. Враца, пл. Христо Ботев" №1 | Периодични доставка на кламери, ролки за калкулатори, счетоводни книги, папки за сортиране, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Враца, по предварителна заявка на Възложителя до достигане на прогнозната стойност на обособената позиция от 9840.00 лв. без ДДС или до изтичане на 24 месеца от сключването на договор за възлагане. За обособената позиция Възложителят прилага чл. 12 от ЗОП и същата е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като стоките, предмет на доставките са включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват при условията на чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП. Съгласно чл. 12, ал. 7 от ЗОП други заинтересовани лица могат да участват в процедурата за възлагане на запазена обществена поръчка, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лицата по чл. 12, ал. 1 от ЗОП. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|