Версия за печат

00210-2015-0006

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

BG411, Министерски съвет, бул. Княз Александър Дондуков № 1, За: Адрияна Крумова, България 1594, София, Тел.: 00359 29403610, E-mail: a.krumova@government.bg, Факс: 00359 29402177

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://oldcustomerprofile.government.bg/vieworder.php?id=A32B096F-A241-11E5-B1FC-F04DA2031065.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Министерски съвет



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-75 от 04.06.2015 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2015-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Открита процедура за сключване на рамково споразумение с няколко оператора за възлагане на централизирана обществена поръчка за нуждите на органи на централната власт и ВРБ с предмет "Доставка на копирна хартия" с три обособени позиции: 1. Доставка на рециклирана копирна хартия; 2. Доставка на нерециклирана копирна хартия; 3. Доставка на различни видове хартия за офиса, вкл. безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хртия, картон и др.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: МС-6 от 28.01.2016 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Ронос ООД, бул. Александър Стамболийски № 84, Бизнес сграда Urban Model, ет. 7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 00359 24893137, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 00359 28221900

Интернет адрес/и:

URL: http://www.officemarket.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на копирна хартия ”, Обособена позиция № 1 „Доставка на рециклирана копирна хартия" за нуждите на администрацията на Министерския съвет по условията на Рамково споразумение № СПОР-426/26.10.2015 г. на ЦООП

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

28.01.2016 г. 

Крайна дата

31.12.2017 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
27645 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

31.12.2017 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 0% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: За Възложителя не е възникнала необходимост и няма заявени количества.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
0 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

19.02.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Веселин Георгиев Чинов - упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП със Заповед № В-17 от 23.01.2018 г. на министър-председателя
VII.2)
Длъжност: Директор на дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността"