Деловодна информация
00081
ОП18000973ИП 13/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
13/02/2018 (дд/мм/гггг)
00081-2017-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул.Генерал Колев №92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Веселина Атанасова +359 52820830/ +359 52820836
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=533


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Одит на проекти на Община Варна, изпълнявани по процедура BG16RFOP001-1.002 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020 Варна“ 00081-2017-0015
79212100      
Услуги

Предметът на поръчката е свързан с избор на изпълнители, които да извършат одит по време на изпълнението на проект – "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна”, на проект - „Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“ и на проект - "Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза”, финансирани по процедура BG16RFOP001-1.002 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020 Варна“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
27857      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Одит на проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79212100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

град Варна и офиса/офисите на изпълнителя.

ИКонкретните отговорности на Изпълнителя са извършване на:
• Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на бенефициента на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган.
• Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и тези, посочени в счетоводните записи, и разходо-оправдателни документи.
• Проверка във връзка с нормите в областта на държавните помощи.
• Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение от страна на бенефициента, както и проверка за законосъобразност на процедурите по избор на изпълнители.
• Проследяване ефективното прилагане от страна на бенефициентите на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна прог
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
№ BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“ по процедура BG16RFOP001-1.002.

Срокът за одита започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на окончателното искане за средства по проекта. 1. Срок за изготвяне и предаване на междинен одиторски доклад 10 календарни дни след извършване на проверка; 2. Срок за изготвяне и предаване на окончателен одиторски доклад 20 календарни дни преди изтичането на срока за изпълнението на проекта.

II.2) Описание 1

Одит на проект „Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79212100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

град Варна и офиса/офисите на изпълнителя.

Конкретните отговорности на Изпълнителя са извършване на:
• Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на бенефициента на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган.
• Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и тези, посочени в счетоводните записи, и разходо-оправдателни документи.
• Проверка във връзка с нормите в областта на държавните помощи.
• Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение от страна на бенефициента, както и проверка за законосъобразност на процедурите по избор на изпълнители.
• Проследяване ефективното прилагане от страна на бенефициентите на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна прогр
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
№ BG16RFOP001-1.002-0002 „Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“ по процедура BG16RFOP001-1.002.

Срокът за одита започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на окончателното искане за средства по проекта. 1. Срок за изготвяне и предаване на междинен одиторски доклад 10 календарни дни след извършване на проверка; 2. Срок за изготвяне и предаване на окончателен одиторски доклад 20 календарни дни преди изтичането на срока за изпълнението на проекта.

II.2) Описание 1

Одит на проект "Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79212100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя.

Конкретните отговорности на Изпълнителя са извършване на:
• Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на бенефициента на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган.
• Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и тези, посочени в счетоводните записи, и разходо-оправдателни документи.
• Проверка във връзка с нормите в областта на държавните помощи.
• Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение от страна на бенефициента, както и проверка за законосъобразност на процедурите по избор на изпълнители.
• Проследяване ефективното прилагане от страна на бенефициентите на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна прогр
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
№ BG16RFOP001-1.002-0003 „Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза“ по процедура BG16RFOP001-1.002.

Срокът за одита започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на окончателното искане за средства по проекта. 1. Срок за изготвяне и предаване на междинен одиторски доклад 10 календарни дни след извършване на проверка; 2. Срок за изготвяне и предаване на окончателен одиторски доклад 20 календарни дни преди изтичането на срока за изпълнението на проекта.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 055-102020 (напр. 2015/S 123-123456)   и  776609 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000135ВН    1   Одит на проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ФИНАНС ОДИТИНГ“ ЕООД 200509615
ул. „Васил Априлов“ № 8, ап. 1
Варна BG331 9000 България
velkonet@abv.bg +359 887872936
+359 887872936
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7980      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000136ВН    2   Одит на проект „Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РСМ БГ“ ЕООД 121435206
ул. „Хан Омуртаг“ № 8
София BG411 1000 България
mmihaylova@rsmbg.bg +359 29875533
+359 29875533
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9990      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000149ВН    3   Одит на проект "Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АНЕД КОНСУЛТ“ ЕООД 101790776
ж.к. „Младост“ 1, бл. 51А, ет. 4, ап. 24
София BG411 9000 България
aned@anedgroup.com +359 879034865
+359 879034865
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9887      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т.1 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/02/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва