Версия за печат

01039-2018-0002

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

33. Комуникационна и компютърна техника


Решение номер АПО-02-6 от дата 13.02.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130961721

BG411, Комисия за защита на личните данни, бул. Професор Цветан Лазаров № 2, За: Валентин Панчев, България 1592, София, Тел.: 02 9153561, E-mail: kzld@cpdp.bg, Факс: 02 9153525

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.cpdp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.cpdp.bg/index.php?p=rubric&aid=34.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Защита на личните данни


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Внедряване на Система за управление на обучението за целите на Комисия за защита на личните данни"

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка е смесена по смисъла на чл. 11 от ЗОП, тъй като включва дейности с повече от един обект – доставка и услуга, но се възлага като доставка на основание чл. 11, ал. 2 от ЗОП, тъй като прогнозната стойност на доставката е по-висока от тази на услугата. Предметът на обществената поръчка включва като обем следното: 1. Доставка на хардуер: 1.1. Сървър - 2 броя; 1.2. Суитч - 1 брой; 1.3. Защитна стена - 3 броя; 1.4. Софтуерни продукти. 2. Анализ на данните и изискванията 2.1. Специфични изисквания към етапите на бизнес анализа и разработка; 2.2. Специфични изисквания при оптимизиране на процесите по заявяване на електронни административни услуги в зависимост от заявителя; 2.3. Изисквания за оптимизиране на процесите по подаване на декларации, изискуеми в съответствие с нормативната уредба и вътрешните правила; 2.4. Изисквания към регистрите и предоставянето на административните услуги. 3. Изготвяне на системен проект Изготвянето на системния проект включва следните основни задачи: - Определяне на концепция на информационната система на базата на техническото задание; - Дефиниране на детайлни изисквания и бизнес процеси, които трябва да се реализират в Системата; - Дизайн на информационната система, хардуерната и комуникационната инфраструктура; - Изготвяне на план за техническа реализация; - Определяне на потребителския интерфейс. 4. Разработване на софтуерното решение Етапът на разработка включва изпълнението на следните задачи: - Разработка на модулите на информационната система съгласно изискванията на настоящото техническо задание и системния проект; - Провеждане на вътрешни тестове на Системата (в среда на разработчика); - Изготвяне на детайлни сценарии за провеждане на приемателните тестове за етапи „Тестване“ и „Внедряване“ на проекта. 5. Тестване 6. Внедряване 7. Обучение - служители на дирекция „НДМСПО“; - служителите на отдел "Административно-правно обслужване"; - Членове на КЗЛД, проявили интерес към преподаване чрез СУО.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Възлагането на поръчката без разделяне на обособени позиции гарантира постигане на оптимален резултат и предотвратява евентуален риск от несъвместимост на хардуерното и софтуерното решение. Целта на възлагането на поръчката в рамките на един предмет без обособяване на позиции е: • Да се избегнат рисковете, свързани със системната интеграция по отношение на постигане на пълна съвместимост на хардуера и софтуера; • Възложителят да разполага с едно лице – Изпълнител, което да отговаря за внедряването на цялата Система, респективно да носи отговорност за цялостната гаранционна поддръжка.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 240000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Финансирането ще е с бюджетни средства на КЗЛД. Финансирането към момента на откриване на процедурата не е осигурено и съгласно чл. 114 от ЗОП договорът ще бъде под условие (с отложено изпълнение). В случай, че в тримесечен срок след сключването му финансирането не бъде осигурено, договорът може да бъде прекратен без предизвестие от всяка една от страните.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, срокът за подаване на жалби е 10 - дневен, след изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.02.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

ВЕНЦИСЛАВ КИРИЛОВ КАРАДЖОВ

VIII.2) Длъжност

ПРЕДСЕДАТЕЛ на КЗЛД