Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

BG411, Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември № 29, За: Ани Тодорова, България 1000, София, Тел.: 02 9822142, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mvr.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mvr.bg/dussd/дирекцията/обществени-поръчки-до-22-11-2016-г/обществени-поръчки-открити-след-01-10-2014-г/преглед/обществени-поръчки-открити-след-01.10.2014-г/toneri-dussd.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

“Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства”, обособена позиция №2 "Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки", съгласно сключено рамково споразумение рег. №СПОР-8/16.05.2017 г. на ЦОП, Министерство на финансите


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 5785мпд-2 от 05.01.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Ронос ООД, бул. Александър Стамболийски №84, Бизнес център Ubran Model, ет. 7, ап. 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 4217727, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 9813010

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

05.01.2018 г. 

Крайна дата

16.11.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
3495.8 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

07.02.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
3495.8 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е сключен въз основа на Рамково споразумение №СПОР-8/16.05.2017 г. на ЦОП - МФ


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Емил Христов Шушков
VII.2)
Длъжност: Директор на Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности", оправомощен възложител съгласно заповед №8121з-1199/19.09.17 г.