02711-2018-0047

BG-Търговище:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

56. Горско стопанство


Решение номер 32 от дата 12.02.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120179

BG334, ТП ДГС Търговище, гр.Търговище към СИДП ДП гр.Шумен, ул. Цар Освободител № 22, За: Пламен Лазаров, България 7700, Търговище, Тел.: 0601 64850, E-mail: dgs.targovishte@dpshumen.bg, Факс: 0601 64850

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://dgstargovishte.sidp.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://wp.me/p82os6-cRL.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: горско стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

,,Доставка чрез покупка на автомобилни гуми и гуми предназначени за селскостопанска техника собственост на ТП „ДГС Търговище” гр. Търговище по обособени позиции, а именно: Позиция № 1 -,, Доставка чрез покупка на автомобилни гуми предназначени за автомобилтите собственост на ТП „ДГС Търговище'' гр. Търговище'' и Позиция № 2 – ,, Доставка чрез покупка на гуми предназначени за селскостопанска техника собственост на ТП „ДГС Търговище'' гр. Търговище''.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е ,,Доставка чрез покупка на автомобилни гуми и гуми предназначени за селскостопанска техника собственост на ТП "ДГС Търговище” гр.Търговище по обособени позиции, а именно: Позиция № 1 -,, Доставка чрез покупка на автомобилни гуми предназначени за автомобилтите собственост на ТП "ДГС Търговище'' гр.Търговище'' и Позиция № 2 – ,, Доставка чрез покупка на гуми предназначени за селскостопанска техника собственост на ТП "ДГС Търговище'' гр.Търговище''.Целта на обществената поръчка е доставка чрез закупуване на автомобилни гуми и гуми предназначени за селскостопанска техника собственост на ТП "ДГС Търговище“ гр.Търговище, който да са фабрично нови, нерециклирани, неупотребявани и произведени не по-рано от 2018г., с приложени документи за сертификат за качество или други документи издадени от производителя и други съгласно „Техническата спецификация “. Доставките следва да бъдат в съответствие с Техническата спецификация . Доставки предмет на обществената поръчка са прогнозни и дават възможност на Възложителя да се възползва от тях при възникнала необходимост до определената максимално допустима стойност от Възложителя. Изпълнението на доставките да се извършва единствено и само след изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на Възложителя, при възникнала необходимост до определената максимално допустима стойност от Възложителя. Количеството на всяка отделна доставка да се определя след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (няма ограничение в количеството, може да бъде направена заявка и за един брой гума), при възникнала необходимост от тях, съгласно посочените условия и до определената максимално допустима стойност от възложителя. Няма ограничение в количеството и стойността на всяка отделна доставка(т.е. доставка може да бъде извършена и за минимална стойност). Срок на договора – 1(една) година от датата на сключване на договора или до достигане на максимално допостимата стойност определена от Възложителя, което събитие настъпи по-рано.Срок за изпълнение на всяка отделна доставка –доставките да се извършват в максимален срок до 3(три) работни дени след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс в рамките на работното време, посочено от Изпълнителя и съгласно условията на проекта на договора.Място на изпълнение на доставките: да бъде административната сграда на ТП "ДГС Търговище”гр.Търговище, с адрес: гр.Търговище, обл.Търговище, ул.”Цар Освободител” № 22.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 5000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 136240 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно общ утвърден списък на обществените поръчки за 2018 г. на СИДП ДП Шумен-ЦУ на ТП по вид и прогнозна стойност в лв. без ДДС с обща стойност от 136 240 лв. без ДДС от Раздел "Доставки" от Приложение № 1 към Заповед№ 467/19.12.2017 г. на Директора на СИДП ДП Шумен


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата обществена поръчка се обявява на основание Заповед№ 467/19.12.2017 г. на Директора на СИДП ДП Шумен

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата за възлагане на обществена поръчка. Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.02.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Стела Иванова Атанасова

VIII.2) Длъжност

директор, упълномощен със Заповед № 467/19.12.2017г. на Директора на СИДП ДП гр.Шумен