Версия за печат

00254-2018-0004

BG-Рудозем:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

59. Екология


Решение номер 46 от дата 08.02.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

BG424, община Рудозем, бул. България 15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска-Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99191, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци, обслужване на общинската система за разделно събиране на отпадъци от опаковки и извозване на едрогабаритни, строителни и други инертни отпадъци“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата процедура е сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от 18 населени места на територията на община Рудозем до Регионално депо за битови отпадъци-с. Бърчево, община Рудозем, както и обслужване на общинската система за разделно събиране на отпадъци от опаковки и извозване на едрогабаритни, строителни и други инертни отпадъци“. Поръчката включва извършване на дейностите по: • сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от 18 населени места на територията на община Рудозем до Регионално депо за битови отпадъци-с. Бърчево, община Рудозем; • обслужване на общинската система за разделно събиране на отпадъци от опаковки; • извозване на едрогабаритни, строителни и други инертни отпадъци на територията на община Рудозем във връзка с изпълнение изискванията на националното законодателство за управление на отпадъците се полагат усилия за гарантиране на нормални санитарно-хигиенни условия на живот на територията на общината, недопускане на замърсявания с битови и строителни отпадъци, както и образуване на нерегламентирани сметища. Количество отпадъци: •Прогнозното количество генерирани битови отпадъци на територията на община Рудозем е в рамките средно на 1 500 т/год. •Прогнозното количество на разделно събраните отпадъци на територията на община Рудозем е в рамките средно на 4 130 м3 годишно. •Прогнозното количество събиране и извозване на едрогабаритни, строителни и инертни отпадъци е в рамките средно на 300 м3 годишно.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка е без обособени позиции по смисъла на ЗОП. Обществената поръчка е неделима по своята същност, предвид че дейностите по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци са технологично обвързани помежду си, обосновани са в график, в съответствие с Техническата спецификация, нормативната уредба и са свързани със сложна организация на голям материален и човешки ресурс. В тази връзка, с цел качественото изпълнение, дейностите, предмет на поръчката, трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Като се е съобразил с разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Неразделянето на обществената поръчка на обособени позиции не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване на участието на стопански субекти в обществената поръчка.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 439800 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно изискванията на чл. 21 от ЗОП определяща за реда на възлагане на обществена поръчка е нейната прогнозна стойност. В конкретния случай, прогнозната стойност на обществената поръчка, попада в стойностните прагове на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП. От друга страна, мотивът за избора на вида процедура се обосновава от факта, че поради естеството на конкретната обществена поръчка, в т.ч. възможността достатъчно точно да се определят техническата спецификация, не са налице условията за провеждане на състезателна процедура с договаряне, състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – без обявление или пряко, то безспорно са налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по реда, предвиден в ЗОП за процедура, при която всички заинтересовани лица могат да подадат оферта. Провеждането на избраният вид процедура - „открита процедура” осигурява максимална публичност, защитава обществения интерес и едновременно с това има за цел да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участие в процедурата. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура „открита процедура” гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства, каквато несъмнено е една от водещите цели на при прилагането на ЗОП от страна на възложителя на обществената поръчка и едновременно с това законосъобразното и целесъобразно разходване на средства.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Общата прогнозна стойност на поръчката за срок от 48 месеца е 439 800.00 лв. без вкл. ДДС, от които 40 000,00 лв. без вкл. ДДС, предвидени за „опция за поставяне на допълнителни съдове за смет“ за нуждите на новооткрити точки или райони за сметосъбиране от Възложителя. ОПЦИЯ: Възложителят си запазва правото на „опция за поставяне на допълнителни съдове за смет“, в размер до 40 000,00 лв. без вкл. ДДС, от общата прогнозната стойност на поръчката, при обслужване на допълнително включени точки или райони, в срока на действие на договора за настоящата обществена поръчка, при условия подробно описани в проекта на договор. Наличие и условие за упражняване на опцията: Под „опция за поставяне на допълнителни съдове за смет“ следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да се поставят допълнителни съдове за смет в срока на действие на договора по настоящата обществена поръчка. Прогнозната стойност на обществената поръчка е определена съгласно изискванията на чл. 21, ал. 1, от ЗОП и се формира на базата на извършвани услуги по предходен договор за сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци, както е включена и прогнозната стойност за упражняване на „опция за поставяне на допълнителни съдове за смет“.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

08.02.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Румен Венциславов Пехливанов

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Рудозем