Деловодна информация
00062
 
да
да
08/02/2018 (дд/мм/гггг)
00062-2017-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университет за национално и световно стопанство 000670602
Студентски град, ул. 8-ми декември
София BG411 1700 България
Росица Златинска- старши експерт Обществени поръчни и търгове +359 28195516
r.zlatinska@unwe.bg +359 28195516

Интернет адрес/и

www.unwe.bg

http://zop2.unwe.bg/Document?folderId=235


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на канцеларски материали за нуждите на УНСС и поделения"
30192000      
Доставки

Предмет на поръчката от настоящата документация е доставка на канцеларски материали за нуждите на УНСС и поделения, по 14 обособени позиции съгласно прогнозните им стойностти за срок от 2 години.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
309500      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на УНСС 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30234300      
30192133      
37822300      
30192130      
30197320      
30197321      
30197330      
30192125      
30192160      
39241200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град „Христо Ботев“, бул. „Осми декември“

Естеството на доставяните продукти е както следва - Дискети - DOS форматирани; 3,5”, 1,44 MB 10 бр. в кутия, цвустранна висока плътност на покритието; Дискове CD - CD-R,700 MB с кутия, скорост на записа 52х; съвместим с всички стандартни CD записващи устройства; Дискове CD - CD-RW, 700 MB с кутия скорост на записа 4х- 10х; съвместим с всички стандартни CD записващи устройства; за многократен запис; Дискове DVD - RW 4,7 GB с кутия, скорост на записа 16х, 120 мин.; специално AZO покритие, възможност за възпроизвеждане от DVD-ROM устройства и DVD плеъри; Дискове DVD + RW 4,7 GB с кутия, скорост на записа 16х, 120 мин.; специално AZO покритие, възможност за възпроизвеждане от DVD-ROM устройства и DVD плеъри; Тънкописец 0,4 мм - цвят черен, филцов писец, метален връх, тяло изработено от РР, което предотвратява изпаряването за дълготрайност при съхранение, не изсъхва оставен с отворена капачка в рамките на минимум 4 часа; Кутия за съхраняване на CD / DVD дискове -
висококачествена пластмаса
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл. 12 от ЗОП за нуждите на УНСС 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
22852100      
44617100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град „Христо Ботев“, бул. „Осми декември“

Естеството на доставяните продукти е както следва - Папка класьор Ринг - с два ринга, А4, 3см. гръб, прозрачен Ькоб за смяна на етикета, различни цветове; Папка класьор Ринг - с четири ринга,А4, прозрачен джоб за смяна на етикета, различни цветове
Папки класьори РР /полипропилен/, с метален повдигаш палец и машинка, прозрачен джоб за смяна на етикета, формат А4, 3см, различни цветове; Папки класьори РР /полипропилен/, с метален повдигаш палец и машинка, прозрачен джоб за смяна на етикета, формат А4,5см, различни цветове; Папки класьори РР /полипропилен/, с метален повдигаш палец и машинка, прозрачен джоб за смяна на етикета, формат А4, 8см, различни цветове; Папка PVC с прозрачно лице с машинка и перфорация; Папки с машинки картон,бяла,плътност300гр/м2 А4; Папки Дело с кожен гръб и текстилни връзки за архивиране на документи, 10см
Папка картонена с ластик и три капака 240x320мм. бяла и цветна; Папка картекс с метална машинка за захващане на документите и PVC водач, формат А4; Папка Б
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на тънкописци и пликове за нуждите на КСК при УНСС 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град „Христо Ботев“, бул. „Осми декември“

Естеството на доставяните продукти е както следва - Пликове малки 162 х 114 мм. - бели, със силиконова лепенка, грамаж на хартията 90гр./м2, плътни и непрозрачни, отваряне от дългата страна; Пликове средни 162 х 229 мм. - бели, със силиконова лепенка, грамаж на хартията 90гр./м2, плътни и непрозрачни, отваряне от късата страна; Пликове големи 230 х 330 мм. - бели, със силиконова лепенка, грамаж на хартията 90гр./м2, плътни и непрозрачни, отваряне от късата страна; Жълти самозалепващи пликове малки 162 х 114 мм. - със силиконова лепенка, маса на единица площ по БДС EN ISO 536 на хартията 90гр./м2±4, дебелина на хартията ?110 мм. по БДС EN ISO 534, цвят на; хартията в система L, a*, b* D65/100 - L 92±0.5, а* - 3.5±0.5, b* 35.5±0.5, плътни и непрозрачни, отваряне от дългата страна; Жълти самозалепващи пликове средни 162 х 229 мм. - със силиконова лепенка, маса на единица площ по БДС EN ISO 536 на хартията 90гр./м2 ±4, дебелина на хартията - ?110 мм. по БДС EN ISO 534, цвят на хартията в с
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС - УНСС 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30234300      
30237320      
30197320      
30197321      
30192130      
30192121      
30192160      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град „Христо Ботев“, бул. „Осми декември“

Естеството на доставяните продукти е както следва - Дискети - DOS форматирани; 3,5", 1,44 MB 10 бр. в кутия, двустранна висока плътност на покритието; Дискове CD - CD-R,700 MB с кутия, скорост на записа 52х; съвместим с всички стандартни CD записващи устройства; Дискове CD - CD-RW, 700 MB с кутия скорост на записа 4х- 10х; съвместим с всички стандартни CD записващи устройства; за многократен запис; Дискове DVD - RW 4,7 GB с кутия, скорост на записа 16х, 120 мин.; специално AZO покритие, възможност за възпроизвеждане от DVD-ROM устройства и DVD плеъри; Дискове DVD + RW 4,7 GB с кутия, скорост на записа 16х, 120 мин.; специално AZO покритие, възможност за възпроизвеждане от DVD-ROM устройства и DVD плеъри; Батерии АА - алкална LR 06,1.5V; Батерии ААА - алкална LR 03,1.5V; Джоб с перфорация, кристал, 45 микрона, 100 бр. в пакет, формат А4
Линии -пластмасова прозрачна 20см.; Линии - пластмасова прозрачна 30см.; Химикалка автоматична с плътно тяло, метален връх, метален клип и пръстен - вр
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС – УНСС, попадащи в списъка по чл. 12 от ЗОП 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
22852100      
30197220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град „Христо Ботев“, бул. „Осми декември“

Естеството на доставяните продукти е както следва - Кутия за съхраняване на CD / DVD дискове -висококачествена пластмаса, черна основа и прозрачен капак, вместимост 1 диск - стандартен размер; Кутия за съхранение на дискети от високоустойчива пластмаса, прозрачен капак, с ключ,капацитет 50 бр. дискети.; Кабари никел - 50 бр. в опаковка; Мемориален ордер, среден
Папка PVC с перфорация; Папка класьор - 5,5 см.; Папка класьор - 7,5 см.; Папка с машинка картонена; Папка дело
Кламери - 33 мм, 100 бр.; Кламери - 50 мм,100 бр.; Самозалепващи листчета 76/76 - 100 листа в кубче, различни цветове,за писане устойчиви при многократно отлепване и залепване.; Термо лента ( ролка ) за касов апарат 57/ф55.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на картонени папки включени в списъка по чл.12 от ЗОП за нуждите на ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС - УНСС 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град „Христо Ботев“, бул. „Осми декември“

Естеството на доставяните продукти е както следва - Картонена папка Размер на картонена папка 22/30 см.в сгънат вид, джоб, материал картон 300 гр. Киа колор ориджин боргунди, голд печат на първа кориц с диаметър 8 см.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Стол-ресторант при УНСС извън списъка по чл. 12 от ЗОП 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30234300      
30237320      
30192130      
30197320      
30197321      
30197330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град „Христо Ботев“, бул. „Осми декември“

Естеството на доставяните продукти е както следва - Антителбод- щипка за отстраняване на телбод телчета от документи, подходящ за всички размери; Дискети-DOS форматирани: 3,5’’, 1,44 MB- 10 бр. в кутия; Компакт дискове, тип носител CD-R, капацитет :80 min./700mb, скорост на запис : 52Х, лицево покритие : лого, опаковка : CD- ВОХ по 100 бр. пакет; Коректор на водна основа с четка за нанасяне; Коректор лента 5мм/8 м; Линия - 20 см.; Линия - 30 см.; Лепило течно 50 мл. с тампон на водна основа; Лепило сухо 15 гр.; Мини графити полимерни; Молив с гума - изработен от качествена дървесина, с висока устойчивост на графита против чупене,триъгьлна форма, чернографитен, НВ, за писане; Автоматичен молив, гумирана зона, метален прибиращ се връх; Маркер текст- със скосен връх, дебелина на линията 2,5мм.4цв.комплект; Ножица 25 см метална дръжка; Острилка метална с резервоар; Перфоратор - метално тяло, с пластмасов контейнер за отпадъци, перфорира около 65 листа, с ограничител и маркировка за център,
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Стол-ресторант при УНСС включени в списъка по чл. 12 от ЗОП 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
22851000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град „Христо Ботев“, бул. „Осми декември“

Естеството на доставяните продукти е както следва - Касова книга химизирана твърда корица; Ролки термохартия 57/ф55 за касов апарат; Складови разписки химизирани А4; Показалец за подпис PVC в кутийка; Азбучник А4 100 л твърда корица, кожен
Авансов отчет офсет, 100 л кочан; Дневник ЕДСД, А3 200 листа, твърда корица; Искане за материали - химизирани; Кламери 33 ммq ; метални поцинковани, триъгълен връх, 100 бр. в кутия; Кубче хартиено 10/10 500 л различни цветове; Самозалепващи листчета 76/76 мм-500 листа в кубче, различни цветове, за писане, устойчиви при многократно отлепване; Мека папка 300 гр/м2
Папка PVC с прозрачно покритие с машинка и перфорация; Папка дело кожен гръб мин 10 см; Папка джоб е перфорация, кристал, 45 микрона, 100 бр.в пакет,формат А4; Папка класьор РР с джоб за смяна на етикет, 10 цвята; Папка картотечна-Л-образно, за поставяне в картотека, картон 250г./кв.м; Присъствена книга А4 твърда корица; Книга за инструктаж; Калкулационни ведомости 100 л офсет; Форма 76; Кл
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на П“ССО“ 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30234300      
30237320      
39241200      
30192130      
30197320      
30197321      
30197330      
30192160      
30192121      
30192125      
30192133      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град „Христо Ботев“

Естеството на доставяните продукти е както следва - Антителбод- щипка за отстраняване на телбод телчета от документи, подходящ за всички размери; Дискети-DOS форматирани: 3,5”, 1,44 МВ- 10бр. в кутия; Компакт дискове, тип носител CD-R, капацитет : 80min./700mb, скорост на запис : 52X, лицево покритие : лого,опаковка : CD-BOX по 100бр. пакет; Коректор на водна основа с четка за нанасяне; Коректор лента 5мм/8 м; Касова книга химизирана твърда корица; Линия – 20 см.; Линия – 30 см.
Лепило течно 50 мл. с тампон на водна основа; Лепило сухо 15 гр.; Мини графити полимерни; Молив с гума – изработен от качествена дървесина, с висока устойчивост на графита против чупене,триъгълна форма, чернографитен,НВ, за писане
Автоматичен молив, гумирана зона, метален прибиращ се връх; Маркер текст- със скосен връх, дебелина на линията 2,5мм.4цв.комплект; Ножица 25 см метална дръжка; Острилка метална с резервоар; Перфоратор – метално тяло, с пластмасов контейнер за отпадъци, перфорира около 65 листа, с ог
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл.12 от ЗОП за нуждите на П“ССО” 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197220      
30197130      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град „Христо Ботев“

Естеството на доставяните продукти е както следва - Азбучник А4 100 л твърда корица, кожен; Авансов отчет офсет, 100л кочан
Складови разписки химизирани А4; Дневник ЕДСД, А3 200 листа, твърда корица; Искане за материали - химизирани
Кламери 33 ммq ; метални поцинковани, триъгълен връх, 100 бр. в кутия; Кабърчета-месингована стомана нитовани за висока якост при забиване диаметър на главата 9,5мм; Кубче хартиено 10/10 500 л различни цветове; Самозалепващи листчета 76/76 мм-500 листа в кубче, различни цветове, за писане, устойчиви при многократно отлепване.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на РЦДО гр. Хасково невключени в Списък на стоките и услугите по чл. 12, ал.1, т. 1 от ЗОП 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30234300      
30192121      
30197320      
30197321      
30192125      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

РЦДО гр.Хасково - гр.Хасково, бул."България" 168

Естеството на доставяните продукти е както следва - Автоматичен молив 0.5 мм; Антителбод; Вертикална поставка различни цветове; Визитков картон; Гума правоъгьлна, от естествен каучук, 29/18/6; Джоб за CD за 1 диск, PVC; Комплект текстмаркер
Коректор на водна основа, с четка за нанасяне; Коректор лентов; Лепило сухо; Лепило течно; Линия плътна, 30 см.
Маркер за бяла дъска черен; Мини графити 2В 0.5 мм; Ножица; Перманентен маркер черен; Перфоратор 20 листа; Перфоратор 80 листа; Плик /папка/ PVC с цип за документи формат А4; Плик 16/12; Плик 22/11; Плик 32/23; CD-R диск
DVD диск ; Тампонно мастило; Телбод машинка; Телчета за телбод 24/6; Тиксо безцветно; Химикал цвят - син,червен.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на РЦДО гр. Хасково, включени в Списък на стоките и услугите по чл. 12, ал.1, т. 1 от ЗОП 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
22852100      
30197220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

РЦДО гр.Хасково - гр.Хасково, бул."България" 168

Естеството на доставяните продукти е както следва - Бюджетно платежно нареждане; Дневник за входяща и изходяща поща
Заповед за командировка; Индекси; Картонен органайзер 310х225х100мм; Кламери малки; Кламери големи; Класьор пластмасов, 5 см; Класьор пластмасов, 8 см; Книга за касов апарат малък формат; Копирен картон пастелни цветове, А4, 160гр./кв.м.; Кубче бяло, 250 л., офсет; Лист А4 самозалепващ, бял; Папка Дело; Папка пластмасова с машинка и перфорация
Папка хартиена с машинка бяла; Папка джоб с перфорация матиран, 45 микрона, формат А4; Папка с ластик формат А4; Разделители РР, 31 цифри; Самозалепващи листчета; Самозалепващи листи А4; Счетоводна справка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Договор за доставка на канцеларски материали за нуждите на УОБ - РАВДА 13
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192121      
30192130      
30192160      
39292500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

УОБ-с.Равда ул. „Черноморска“ №7, община Несебър

Естеството на доставяните продукти е както следва - Линийка 30 см.; Химикалка автоматична; Текст маркер скосен връх; Тетрадка обикновена 80 листа; Адресна карта; Тиксо безцветно 30/60; Телчета за телбод 24/6; Лепило сухо 15г.; Коректор воден
Химикалки обикновени сини.; Молив за писане, чертане и скнциране 8В; Молив за писане,чертане и скициране НВ
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Договор за доставка на канцеларски материали по чл.12 от ЗОП за нуждите на УОБ - РАВДА 14
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
30197220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

УОБ-с.Равда ул. „Черноморска“ №7, община Несебър

Естеството на доставяните продукти е както следва - Ролка за касов апарат Датекс 55KL термохартия, шир. 57мм., d на ролката до 65мм. и дебелина от 60мм. До 72мм.; Касова книга за касов апарат; Папка с машинка картон; Папка джоб 45 микрона- 100 броя опаковка; ПВЦ папки с перфорция; Кламери 33мм. 100 броя кутия; Кубче хартиено 500 лис. 10/10; Приходен касов ордер
Разходен касов ордер.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 154-319017 (напр. 2015/S 123-123456)   и  800128 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
25.02.2020 11:18 ч. :  ЗОП-2/2018 г. служебно вписване
затвори
 История ЗОП-2/2018    1   Доставка на канцеларски материали за нуждите на УНСС
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

130000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-3/2018 г.    2   Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл. 12 от ЗОП за нуждите на УНСС
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

50000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-4/2018 г.    3   Доставка на тънкописци и пликове за нуждите на КСК при УНСС
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

90000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-5/2018 г.    4   Доставка на канцеларски материали за нуждите на ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС - УНСС
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-6/2018 г.    5   Доставка на канцеларски материали за нуждите на ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС – УНСС, попадащи в списъка по чл. 12 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-7/2018 г.    6   Доставка на картонени папки включени в списъка по чл.12 от ЗОП за нуждите на ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС - УНСС
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

20000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-8/2018 г.    7   Доставка на канцеларски материали за нуждите на Стол-ресторант при УНСС извън списъка по чл. 12 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1200      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-9/2018 г.    8   Доставка на канцеларски материали за нуждите на Стол-ресторант при УНСС включени в списъка по чл. 12 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2800      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-10/2018 г.    9   Доставка на канцеларски материали за нуждите на П“ССО“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-11/2018 г.    10   Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл.12 от ЗОП за нуждите на П“ССО”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-12/2018 г.    11   Доставка на канцеларски материали за нуждите на РЦДО гр. Хасково невключени в Списък на стоките и услугите по чл. 12, ал.1, т. 1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-13/2018 г.    12   Доставка на канцеларски материали за нуждите на РЦДО гр. Хасково, включени в Списък на стоките и услугите по чл. 12, ал.1, т. 1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-14/2018 г.    13   Договор за доставка на канцеларски материали за нуждите на УОБ - РАВДА
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1050      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-15/2018 г.    14   Договор за доставка на канцеларски материали по чл.12 от ЗОП за нуждите на УОБ - РАВДА
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 29461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

950      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/02/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва