Версия за печат

00507-2018-0001

BG-с. Петлешково:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

53. Растениевъдство


Решение номер 52 - д от дата 25.01.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000840410

BG332, Добруджански земеделски институт - гр. Генерал Тошево, с. Петлешково, общ. Генерал Тошево, обл. Добрич, За: Доц. д-р инж. Илия Иванов Илиев, България 9521, с. Петлешково, Тел.: 058 603125, E-mail: office@dai-gt.org, Факс: 058 603183

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.dai-gt.org/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sop.bg/dai-gt-378/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: научно-изследователска дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка чрез покупка на продукти за растителна защита, за нуждите на Добруджански земеделски институт – гр. Ген. Тошево

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Фактическото основание за откриване на процедура за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка е нуждата на „Добруджански земеделски институт – гр. Генерал Тошево” от продукти за растителна защита, за осъществяване на дейности в сектор „Производство”, подпомагащи основната дейност – научноизследователска през 2018г. Обществената поръчка е за доставка на продукти за растителна защита по списък, с определени активни вещества и концентрация , които следва да фигурират в регистрите на БАБХ (за биоцида - в регистрите на МЗ) като разрешени за продажба и употреба: хербициди, фунгициди,инсектициди и биоцид. Доставката на продукти по вид и прогнозно количество следва да се извърши след писмена заявка от страна на възложителя, в срок, предложен от участника, избран за изпълнител, но не по-дълъг от 10 (десет) дни от получаване на заявката. Доставените продукти в оригинална опаковка на производител, следва да са придружени от документи, относно съответствие с техническата спецификация на продукта по вид, качество и количество и информационни листи за употреба и безопасност и към датата на доставка, да имат остатъчен срок на годност, не по-кратък от 75% от срока на годност, указан върху опаковката.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Участниците в настоящата обществена поръчка следва да са регистрирани в БАБХ като търговци на продукти за растителна защита и да са вписани в съответните Национални регистри, съгласно изискванията на Закона за защита на растенията (участници - чуждестранни лица следва да са вписани в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени) от което следва, че поръчваните продукти са в предлаганaта от тях продуктова гама. С цел добра проследимост и навременно изпълнение на заявките за доставка, както и количествата/стойностите на отделните продукти (които поотделно са ниски), възложителят не смята за удачно да разделя продуктите, предмет на поръчката, на отделни позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 300000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Към момента на откриване на настоящата поръчка на Възложителя е известна, необходимостта от възлагане на други поръчки с идентичен или сходен предмет ( в случая за доставка на торове), като общата стойност на всички поръчки с идентичен или сходен предмет, надвишава стойността по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП (264 033 лв. – за доставки). Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за доставка е на стойност равна или по-голяма от 264 033 лв. без вкл. ДДС, възложителят провежда някоя от предвидената в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 300 000 (триста хиляди) лева без ДДС. С оглед на изложеното и доколкото не са налице, към момента на откриване на процедурата, предвидените в чл. 79, ал. 1 от ЗОП основания за провеждане на процедура на договаряне без предварително обявление, при спазване на прогласените в чл. 2, ал. 1 от ЗОП принципи, възложителят обявява „открита“ по вид процедура за възлагане на обществена поръчка, при която всички заинтересовани лица могат да подадат оферта. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачността при разходването на публични средства. Посредством прилагането на предвидения в ЗОП ред за открита процедура по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП, възложителят цели защитаване на обществения интерес, като насърчи конкуренцията и създаде равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Възложителят не изисква от определените за изпълнители участници, да предоставят гаранции, които да обезпечат изпълнението на договора. Прогнозната стойност на поръчката се явява максимална възможна стойност за офериране от участниците. Участник, предложил цена по-висока от максимално определената ще бъде отстранен от участие в процедурата. Използваните средства за финансиране на обшествената поръчка са в рамките на Бюджет 2018 г. и други регламентирани източници.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Всяко заинтересовано лице в настоящата процедура, може да подаде жалба до Комисията за защита на конкуренцията, с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва, в срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.01.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Доц. д-р инж. Илия Иванов Илиев

VIII.2) Длъжност

Директор