Версия за печат

02711-2018-0028

BG-Попово:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

53. Растениевъдство


Решение номер 1 от дата 26.01.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120095

BG334, Териториално поделение ДЛС Черни Лом гр.Попово към СИДП ДП гр.Шумен, бул. Михаил Маджаров № 68, За: Ралица Тодорова, България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: dls.cherni_lom@dpshumen.bg, Факс: 0608 44105

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://dlschernilom.sidp.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://dlschernilom.sidp.bg/r/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: горско и ловно стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка чрез покупка на семена за посев за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом” гр.Попово ”

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка чрез покупка на семена за посев за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом” гр.Попово ”.Целта на обществената поръчка е доставка чрез покупка на семена за посев за селскостопанската дейност на ТП ДЛС „Черни Лом“ гр.Попово, който да отговарят на поставените изисквания от възложителя и посочените в „Техническата спецификация “.Доставените семена трябва да са вписани в Европейския каталог за сортовете или Официалната сортова листа на Република България, одобрена от Изпълнителната агенция по сортоизпитване, апробация и семеконтрол (ИАСАС). Доставяните семена трябва да отговарят на изискванията на Закона за посевния и посадъчен материал и поднормативната уредба, относно производството, опаковането, етикирането и др. свързани с предлаганите семена предмет на настоящата обществена поръчка. Доставените продукти да бъдат в опаковки, разфасовки и общи количества , "или еквивалентно/и" както следва: 1. Семена царевица - висок хибрид към група 420 по FAO да бъде в опаковка и разфасовка 50 000 бр. семена в 1 бр. /торба , и общо количество за доставка от 56 бр./ торби със семена; 2. Семена царевица – простолинеен хибрид към група 500 по FAO да бъде общо количество за доставка от 400 кг семена; 3.Семена фуражен грах – общо количество за доставка от 600 кг; 4.Семена люцерна – общо количество за доставка от 150 кг. Доставките ( поръчките) да се извършват след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на Възложителя в срок до 3 (три) работни дни след получаване на същата от страна на Изпълнителя. Срок на договора: до извършване на доставките или не по-късно от 31.12.2018г., което събитие настъпи по-рано. Място на изпълнение на доставките: Доставките предмет на настоящата обществена поръчка да се доставят до административната сграда на ТП ДЛС ”Черни Лом”гр.Попово, с адрес: гр.Попово, обл.Търговище, бул.”Михаил Маджаров” № 68.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

С оглед естеството на поръчката и сроковете за доставка, относно технологичните срокове за засяване на същите и влагане в съответните производства.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 15500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 133745 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно общ утвърден списък на обществените поръчки за 2018г. на СИДП ДП - ЦУ и ТП по вид и прогнозна стойност в лв., без ДДС с обща стойност за ДП от 133 745 лева без ДДС по т.9 от Раздел "Доставки" от Приложение No1 към Заповед № 467/19.12.2017г . на директора на Североизточно държавно предприятие - гр.Шумен.


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата обществена поръчка се обявява на основание Заповед № 467 от 19.12.2017г. на директора на СИДП ДП гр.Шумен.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.196, ал.1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.01.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Симеон Цанков Давидков

VIII.2) Длъжност

директор, упълномощен със Заповед № 467/19.12.2017г.