Версия за печат

00210-2015-0006

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 176789478

BG411, Министерство на туризма, ул. Съборна № 1, За: I.Slavov@tourism.government.bg, България 1000, София, Тел.: 02 9046888, E-mail: I.Slavov@tourism.government.bg, Факс: 02 4470899

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.tourism.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://profilnakupuvacha.com/1701,11802.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-75 от 04.06.2015 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2015-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на копирна хартия за Министерството на туризма, в две обоосбени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на рециклирана копирна хартия “, Обособена позиция № 2: "Доставка на нерециклирана копирна хартия" при условията на Рамково споразумение № СПОР-426/26.10.2015 г. с предмет: „Доставка на копирна хартия“, Обособена позиция № 1 „Доставка на рециклирана копирна хартия“ и с Рамково споразумение № СПОР-427/26.10.2015 г. с предмет: „Доставка на копирна хартия“, Обособена позиция № 2 „Доставка на нерециклирана копирна хартия“, сключени след проведена централизирана процедура за възлагане на обществена поръчка за нуждите на органите на изпълнителната власт сключено след проведена централизирана процедура за възлагане на обществена поръчка за нуждите на органите на изпълнителната власт.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: T-РД-29-71 от 14.07.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Мултико 92 ООД, ул. Шандор Петьофи № 25, България 1000, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 9718181

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на рециклирана копирна хартия за Министерството на туризма

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

31.12.2017 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
2274 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

31.12.2017 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Датата на влизане в сила на догоовра; Преди промяната: Чл. 2 (1): Настоящият договор влиза в сила от 11.07.2017 г.; След промяната: Чл. 2. (1) Настоящият договор влиза в сила от датата на подписването му от страните.; Правно основание: чл. 43, ал. 1, т. 1, б. „а“ от Закона за обществените поръчки (отм. с § 4 от Преходните и заключителните разпоредби на Закона за обществените поръчки, обн. ДВ, бр. 13 от 16 февруари 2016 г., в сила от 15.04.2016 г. във връзка с §19 от Преходните и заключителните разпоредби на Закона за обществените поръчки, обн. ДВ, бр. 13 от 16 февруари 2016 г., в сила от 15.04.2016 г.)
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
377 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Точният размер на посочената в поле III.7) Обща стойност на догоовра е 2 274, 25 лева без ДДС.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

24.01.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Красимира Василева Нечева
VII.2)
Длъжност: Главен секретар, упълномощена със Заповед № Т-РД-16-187/09.05.2017 г. на министъра на туризма