Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Бургас
1026-02-3 23/01/2018 (дд/мм/гггг)
не
00145-2017-0245 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение на НОИ 1210825210036
бул. Стефан Стамоболов № 126, ет. 5
Бургас BG341 8001 България
Юра Барова - Митова - Главен експерт, отдел Административен; Гергана Данева - Младши експерт, отдел Административен +359 56803790/ +359 885694641/ +359 56803800
burgas@nssi.bg +359 56803740

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/bur


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване като разпоредител втора степен.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонаментно и сервизно обслужване на пътническа и товаро-пътническа асансьорна уредба, включително осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ - Бургас 02-2017-1015-02-245
50750000      
Услуги

Предметът на настоящата поръчката е „Абонаментно и сервизно обслужване на пътническа и товаро-пътническа асансьорна уредба, включително осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ - Бургас”. В обхвата на предмета на поръчката са включени дейности по извършване на абонаментна поддръжка на два броя асансьорни уредби, извършване на планов ремонт на товаро-пътническата асансьорна уредба и осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ – Бургас. Абонаментната поддръжка на пътническата и товаро-пътническата уредби се осъществява чрез извършването на всички видове дейности, свързани с техническо обслужване и ремонтни дейности (ремонтни дейности, предписани от производителя; по предписание на регионалния отдел на ГД „ИДТН“; поради настъпил фабричен или монтажен дефект; аварийни), необходими за поддържане на безопасната и безаварийна работа на асансьорите, в съответствие с нормите на действащото българско законодателство и инструкциите за експлоатация на производителя.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
9992      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, бул. Стефан Стамболов № 126

Предметът на настоящата поръчката е „Абонаментно и сервизно обслужване на пътническа и товаро-пътническа асансьорна уредба, включително осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ - Бургас”. В обхвата на предмета на поръчката са включени дейности по извършване на абонаментна поддръжка на два броя асансьорни уредби, извършване на планов ремонт на товаро-пътническата асансьорна уредба и осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ – Бургас. Абонаментната поддръжка на пътническата и товаро-пътническата уредби се осъществява чрез извършването на всички видове дейности, свързани с техническо обслужване и ремонтни дейности (ремонтни дейности, предписани от производителя; по предписание на регионалния отдел на ГД „ИДТН“; поради настъпил фабричен или монтажен дефект; аварийни), необходими за поддържане на безопасната и безаварийна работа на асансьорите, в съответствие с нормите на действащото българско законодателство и инструкциите за експлоатация на производителя. Поддържа
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за възлагане: “най-ниска цена”. За целите на настоящата процедура по критерия “най-ниска цена” ще се оценява общата цена за абонаментно и сервизно обслужване на пътническата и товаро-пътническата уредба в лева без ДДС, посочена в т. 1 от Ценовото предложение на участника. Източник на финансиране - бюджетът на НОИ.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  817529 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-02-1       Абонаментно и сервизно обслужване на пътническа и товаро-пътническа асансьорна уредба, включително осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ - Бургас
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Лифт М ЕООД 201437791
к-с Славейков, бл. 6, вх. 8, ет. 4, ап. 10
Бургас BG341 8001 България
lift_m@abv.bg +359 878883466
+000 000000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9992      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София cpcadmin@cpc.bg България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - 15.01.2018 г.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/01/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва