Доставка на обзавеждане и оборудване в рамките на проект BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на ПГГСД и ПГИ, гр.Варна с четири обособени позиции |
00081-2017-0021 |
39200000 |
|
|
Поръчката обхваща доставката на разнообразни видове оборудване и обзавеждане за постигане целите на проект BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване „Николай Хайтов“ и на Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна”. Предметът на поръчката е разделен на четири обособени позиции. Първата обособена позиция е за Доставка на специализирано оборудване за ПГГСД „Николай Хайтов“, гр. Варна“. Втората обособена позиция е за Доставка на компютри и друго оборудване за ПГГСД „Николай Хайтов“ и ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна. Третата обособена позиция е за Доставка на инверторни климатици за ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна. Четвъртата обособена позиция е за Доставка на обзавеждане за ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
95360.94 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на компютри и друго оборудване за ПГГСД „Николай Хайтов“ и ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30230000 30120000 30232000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
ПГГСД „Николай Хайтов“, гр. Варна 9000, ул. "Орех" № 11 и ПГИ „Д-р Иван Богоров” гр. Варна, с адрес жк. „Младост-2“, ул. „Иван Церов” | Доставка и монтаж на оборудване за ПГГСД с минимални технически и функционални характеристики, подробно описани в техническите спецификации към документацията за участие, както следва: 1. компютърна конфигурация, монитор, процесор - 1 комплект; 2. цветно лазерно многофункционално устройство, принтер, скенер, копир – 1 комплект. Доставка и монтаж на оборудване за ПГИ с минимални технически и функционални характеристики, подробно описани в техническите спецификации към документацията за участие, както следва: 3. Настолен компютър – 8 бр.; 4.Монитор – 8 бр.; 5. Късофокусен мултимедиен проектор full HD - 8 бр.; 6. Стойка за проектор – 8 бр.; 7. HDMI кабели 10 м за проектор - 8 бр.;8. Захранващ кабел /удължител/ 10 м за проектора - - 8 бр.; 9. Кабел канал – 30бр.; 10. Интерактивна дъска – 8 бр.; 11. Лазерно монохронно мултифункционално устройство – 8бр.; 12. Цветен лазерен принтер, скенер, копир и факс А3 – 1бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на ПГГСД и ПГИ, гр.Варна", финансиран по ОПРР 2014-2020
|
Начинът на изпълнение на доставките за всяка обособена позиции е предвиден да става поетапно. Възложителят ще заявява на Изпълнителя съответните артикули чрез Възлагателно писмо. Срокът за доставка и монтаж на упоменатите във Възлагателното писмо артикули е до 20 работни дни от датата на Възлагателното писмо.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на инверторни климатици за ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39717200
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна 9027, кв. Младост-2, ул. Иван Церов | Доставка и монтаж на 7 броя инверторни климатици със следните минимални технически и функционални характеристики: стенен за 45-50 кв.м.; клас А+. Предлаганите техника и оборудване трябва да са нови, неупотребявани и нерециклирани; Предложеното оборудване трябва да е окомплектовано с всички необходими захранващи, комуникационни и междинни кабели, отговарящи на изискванията на съответните производители и на българските стандарти;Гаранционен срок и сервизна поддръжка: минимум 24 месеца от датата на монтажа на място от Изпълнителя;Всички конфигурации трябва да включват и необходимите аксесоари, материали за монтаж, закрепване и технологично заземяване на оборудването (където е приложимо); |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на ПГГСД и ПГИ, гр.Варна", финансиран по ОПРР 2014-2020
|
Начинът на изпълнение на доставките за всяка обособена позиции е предвиден да става поетапно. Възложителят ще заявява на Изпълнителя съответните артикули чрез Възлагателно писмо. Срокът за доставка и монтаж на упоменатите във Възлагателното писмо артикули е до 20 работни дни от датата на Възлагателното писмо.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на обзавеждане за ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39200000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна 9027, кв. Младост-2, ул. Иван Церов | Доставка и монтаж на обзавеждане за ПГИ с минимални технически и функционални характеристики, подробно описани в техническите спецификации към документацията за участие, както следва: 1. Стол и маса "2 в 1", в съответствие с Приложение №11 към документацията за участие - 224 броя; 2. Количка за транспортиране и съхранение на Стол и маса "2 в 1" в съответствие с Приложение №12 към настоящата документацията за участие - 4 броя; 3. Офис комплект 1 – 8 броя; 4. Офис комплект 1 – 8 броя; 5. Рецепция – 4 броя; 6. Индивидуален шкаф със заключване – 208 броя. Предлаганото обзавеждане трябва да е ново, неупотребявано и нерециклирано; Гаранционен срок и сервизна поддръжка: минимум 24 месеца от датата на монтажа на място от Изпълнителя; Изпълнителят следва да: Извърши доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на обзавеждането; Осъществява гаранционното обслужване на доставеното обзавеждане; |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на ПГГСД и ПГИ, гр.Варна", финансиран по ОПРР 2014-2020
|
Начинът на изпълнение на доставките за всяка обособена позиции е предвиден да става поетапно. Възложителят ще заявява на Изпълнителя съответните артикули чрез Възлагателно писмо. Срокът за доставка и монтаж на упоменатите във Възлагателното писмо артикули е до 20 работни дни от датата на Възлагателното писмо.
|
|