Деловодна информация
00081
ОП18000541ИП 23/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/01/2018 (дд/мм/гггг)
00081-2017-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул.Генерал Колев №92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Марина Драгова +359 52820830/ +359 52820839
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=535


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на обзавеждане и оборудване в рамките на проект BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на ПГГСД и ПГИ, гр.Варна с четири обособени позиции 00081-2017-0021
39200000      
Доставки

Поръчката обхваща доставката на разнообразни видове оборудване и обзавеждане за постигане целите на проект BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване „Николай Хайтов“ и на Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна”. Предметът на поръчката е разделен на четири обособени позиции. Първата обособена позиция е за Доставка на специализирано оборудване за ПГГСД „Николай Хайтов“, гр. Варна“. Втората обособена позиция е за Доставка на компютри и друго оборудване за ПГГСД „Николай Хайтов“ и ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна. Третата обособена позиция е за Доставка на инверторни климатици за ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна. Четвъртата обособена позиция е за Доставка на обзавеждане за ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
95360.94      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на компютри и друго оборудване за ПГГСД „Николай Хайтов“ и ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30230000      
30120000      
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ПГГСД „Николай Хайтов“, гр. Варна 9000, ул. "Орех" № 11 и ПГИ „Д-р Иван Богоров” гр. Варна, с адрес жк. „Младост-2“, ул. „Иван Церов”

Доставка и монтаж на оборудване за ПГГСД с минимални технически и функционални характеристики, подробно описани в техническите спецификации към документацията за участие, както следва: 1. компютърна конфигурация, монитор, процесор - 1 комплект; 2. цветно лазерно многофункционално устройство, принтер, скенер, копир – 1 комплект. Доставка и монтаж на оборудване за ПГИ с минимални технически и функционални характеристики, подробно описани в техническите спецификации към документацията за участие, както следва: 3. Настолен компютър – 8 бр.; 4.Монитор – 8 бр.; 5. Късофокусен мултимедиен проектор full HD - 8 бр.; 6. Стойка за проектор – 8 бр.; 7. HDMI кабели 10 м за проектор - 8 бр.;8. Захранващ кабел /удължител/ 10 м за проектора - - 8 бр.; 9. Кабел канал – 30бр.; 10. Интерактивна дъска – 8 бр.; 11. Лазерно монохронно мултифункционално устройство – 8бр.; 12. Цветен лазерен принтер, скенер, копир и факс А3 – 1бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на ПГГСД и ПГИ, гр.Варна", финансиран по ОПРР 2014-2020

Начинът на изпълнение на доставките за всяка обособена позиции е предвиден да става поетапно. Възложителят ще заявява на Изпълнителя съответните артикули чрез Възлагателно писмо. Срокът за доставка и монтаж на упоменатите във Възлагателното писмо артикули е до 20 работни дни от датата на Възлагателното писмо.

II.2) Описание 1

Доставка на инверторни климатици за ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39717200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна 9027, кв. Младост-2, ул. Иван Церов

Доставка и монтаж на 7 броя инверторни климатици със следните минимални технически и функционални характеристики: стенен за 45-50 кв.м.; клас А+. Предлаганите техника и оборудване трябва да са нови, неупотребявани и нерециклирани; Предложеното оборудване трябва да е окомплектовано с всички необходими захранващи, комуникационни и междинни кабели, отговарящи на изискванията на съответните производители и на българските стандарти;Гаранционен срок и сервизна поддръжка: минимум 24 месеца от датата на монтажа на място от Изпълнителя;Всички конфигурации трябва да включват и необходимите аксесоари, материали за монтаж, закрепване и технологично заземяване на оборудването (където е приложимо);
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на ПГГСД и ПГИ, гр.Варна", финансиран по ОПРР 2014-2020

Начинът на изпълнение на доставките за всяка обособена позиции е предвиден да става поетапно. Възложителят ще заявява на Изпълнителя съответните артикули чрез Възлагателно писмо. Срокът за доставка и монтаж на упоменатите във Възлагателното писмо артикули е до 20 работни дни от датата на Възлагателното писмо.

II.2) Описание 1

Доставка на обзавеждане за ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна 9027, кв. Младост-2, ул. Иван Церов

Доставка и монтаж на обзавеждане за ПГИ с минимални технически и функционални характеристики, подробно описани в техническите спецификации към документацията за участие, както следва: 1. Стол и маса "2 в 1", в съответствие с Приложение №11 към документацията за участие - 224 броя; 2. Количка за транспортиране и съхранение на Стол и маса "2 в 1" в съответствие с Приложение №12 към настоящата документацията за участие - 4 броя; 3. Офис комплект 1 – 8 броя; 4. Офис комплект 1 – 8 броя; 5. Рецепция – 4 броя; 6. Индивидуален шкаф със заключване – 208 броя. Предлаганото обзавеждане трябва да е ново, неупотребявано и нерециклирано; Гаранционен срок и сервизна поддръжка: минимум 24 месеца от датата на монтажа на място от Изпълнителя; Изпълнителят следва да: Извърши доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на обзавеждането; Осъществява гаранционното обслужване на доставеното обзавеждане;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на ПГГСД и ПГИ, гр.Варна", финансиран по ОПРР 2014-2020

Начинът на изпълнение на доставките за всяка обособена позиции е предвиден да става поетапно. Възложителят ще заявява на Изпълнителя съответните артикули чрез Възлагателно писмо. Срокът за доставка и монтаж на упоменатите във Възлагателното писмо артикули е до 20 работни дни от датата на Възлагателното писмо.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 057-105451 (напр. 2015/S 123-123456)   и  777346 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000067ВН    2   Доставка на компютри и друго оборудване за ПГГСД „Николай Хайтов“ и ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“ 000885099
район р-н Младост, бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

41090.38      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000066ВН    3   „Доставка на инверторни климатици за ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ДАРТЕК“ ООД 827201940
бл.Ана Вентура, вх. Д, ет. 2
Русе BG323 7020 България
office@dartek.bg +359 82819999
+359 82819999
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7350      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000092ВН    4   Доставка на обзавеждане за ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„НАД ДИЗАЙН“ ЕООД 203407291
ул.Свети Иван Рилски №351
Дупница BG415 2600 България
nad_design@abv.bg +359 877288345
+359 877288345
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

46920.56      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т.1 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/01/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва