Версия за печат

00043-2018-0001

BG-Дулово:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 67 от дата 23.01.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000565416

BG325, Община Дулово, ул. Васил Левски №18, За: д-р Юксел Ахмед, България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dulovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sop.bg/dulovo-145/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на обект: „Проектиране и изграждане на целодневна детска градина с капацитет за четири групи в град Дулово”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните основни видове дейности: 1. Изработване на работен проект за обект: „Проектиране и изграждане на целодневна детска градина с капацитет за четири групи в град Дулово”. При изработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като Изпълнителят се съобрази с изискванията на Възложителя, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация. Всички чертежи в „работния проект“ следва да бъдат изготвени в DWG и PDF формат или еквивалентни, в подходящи мащаби. Към изготвения проект, следва да се представи и количествено- стойностна сметка. Изискванията към съдържанието на отделните проектни части в състава на „работния проект“ са посочени в Техническата спецификация. Съгласуването и одобряването на „работния проект“ от Възложителя, консултанта по чл. 166 от ЗУТ, специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж е ангажимент на Възложителя. **Необходимото време за съгласуване на инвестиционния проект и получаване на разрешение за строеж не се включва в срока за изпълнение на поръчката. 2. Изпълнение на СМР за обект: „Проектиране и изграждане на целодневна детска градина с капацитет за четири групи в град Дулово”. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба и техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обектите съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър. 3. Авторски надзор по време на строителството на обект: „Проектиране и изграждане на целодневна детска градина с капацитет за четири групи в град Дулово”. В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обществената поръчка на три обособени позиции – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР е нецелесъобразно и би довело до затруднения за Възложителя. Провеждането на подобен вид поръчки с идентичен предмет е изрично предвидено в ЗОП като възможност за съвместяването и на проектирането, и на строителството в една процедура (чл. 3, ал. 1 от ЗОП). Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението на трите поръчки по трите обособени позиции, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строителството. При възлагане на обществената поръчка на един Изпълнител за изготвяне на технически инвестиционен проект, авторски надзор и изпълнение на строителство, проектното предложение, което ще направи проектантския му екип, ще бъде максимално съобразено с техническия му капацитет и ресурс, необходими за изпълнението на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя. Всичко това ще допринесе и за повишаване на качеството и завършването в срок на строителството. Чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „а“ от ЗОП дава възможност за възлагане на „строителство”, включително /изпълнение или проектиране и изпълнение на строителство, свързано с една от дейностите по Приложение № 1, с която Възложителят може икономично, ефективно и целесъобразно да разходи публични средства. Съгласно разпоредбата на чл. 162, ал. 2 от ЗУТ, „условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор между Възложителя и проектанта.“ Това обстоятелство обуславя още веднъж невъзможността на Възложителя за разделяне на настоящата обществена поръчка на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2200000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Изборът на вида процедура е на основание чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП, във връзка с глава двадесет и пета, раздел ІI от ЗОП и цели спазване на законовите правила и осигуряване на прозрачност при възлагане от възложител по чл. 5, ал.2, т.9 от ЗОП. За нерегламентираните в настоящите указания и документацията за участие условия по провеждането на процедурата, се прилагат разпоредбите на Закона за обществените поръчки и подзаконовите актове по прилагането му, както и приложимите национални и международни нормативни актове, съобразно с предмета на поръчката.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.196 и следващите от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

23.01.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Юксел Осман Ахмед

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Дулово