Деловодна информация
00081
ОП18000509ИП 22/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
22/01/2018 (дд/мм/гггг)
00081-2017-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Варна 000093442
бул. Генерал Колев №92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Кирила Кирова +359 52820839
op@varna.bg +359 52820840

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=536


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Публичност и информация в рамките на проект BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на ПГГСД и ПГИ гр. Варна с две обособени позиции 00081-2017-0020
79952000      
Услуги

Подробно описание по видове артикули, които следва да бъдат доставени, както и конкретните събития, които следва да бъдат организирани и проведени с цел популяризиране изпълнението на проект BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на ПГГСД „Н.Хайтов“ и на ПГИ „Д-р Ив.Богоров“, гр. Варна”, е представено в документацията за участие, като продуктите и услугите, които следва да бъдат предоставени са следните:За об.позиция №1: "Публичност и информация чрез изработка на рекламни материали": Дипляни; Брошури; Информационни стикери за закупеното оборудване по проекта; Папки; Тениски; За обособена позиция №2: "Публичност и информация чрез организиране на събития и визуализация": Временни билбордове, съдържащи информация за СМР; Постоянни обяснителни табели, след приключването на СМР; Банери roll up; Флаш памет; Химикали; Пресконференции (начална и финална); Официална церемония „Първа копка“; Официална церемония „Откриване на обект“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
8500      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Публичност и информация чрез изработка на рекламни материали, запазена по реда на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

на територията на община Варна

Продуктите и услугите, които следва да бъдат предоставени, са както следва: Дипляни - 200 бр.; Брошури - 200 броя; Информационни стикери за закупеното оборудване по проекта - 100 броя; Папки - 200 броя; Тениски - 200 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на ПГГСД „Н.Хайтов“ и на ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна

Срокът за изпълнение на заявените от Възложителя действия е в рамките на 10 (десет) работни дни за информационните материали.Преди изпълнението на всяка от дейностите, Изпълнителят следва да предостави за одобрение на Възложителя дизайн и/или художествен проект, както и текстово съдържание на информационните материали, преди тяхната изработка.

II.2) Описание 1

Публичност и информация чрез организиране на събития и визуализация 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

на територията на община Варна

Продуктите и услугите, които следва да бъдат предоставени, са както следва: Временни билбордове, съдържащи информация за СМР - 2 броя; Постоянни обяснителни табели, след приключването на СМР - 2 броя; Банери roll up - 2 броя; Флаш памет - 100 броя; Химикали - 200 броя; Пресконференции (начална и финална) - 2 броя; Официална церемония „Първа копка“ - 2 броя; Официална церемония „Откриване на обект“ - 2 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP001-3.002-0031 „Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на ПГГСД „Н.Хайтов“ и на ПГИ „Д-р Иван Богоров“, гр. Варна

Срокът за изпълнение на заявените от Възложителя действия е в рамките на 10 (десет) работни дни за инф.материали и в рамките на 20 (двадесет) работни дни преди датата,определена от Възложителя за провеждане на конкретното публично събитие.Преди изпълнението на всяка от дейностите, Изпълнителят следва да предостави за одобрение на Възложителя дизайн и/или художествен проект,преди тяхната изработка.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 057-105979 (напр. 2015/S 123-123456)   и  777343 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000034ВН    1   Публичност и информация чрез изработка на рекламни материали, запазена по реда на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ГИФ“ ЕООД 103152847
гр. Игнатиево, местност Айман Тарла, имот № 066011
гр. Игнатиево BG331 9000 България
office@gifltd.eu +359 52610306
+359 52610306
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2690      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000035ВН    2   Публичност и информация чрез организиране на събития и визуализация
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
01.02.2018 17:07 ч. :  12/14/2017 служебно вписване
затвори
 История 11/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ“ ЕООД 833034039
гр. Стара Загора, ул.„Отец Паисий“ №58, ет. 3, ап. 7
гр. Стара Загора BG344 6000 България
ab_publishing@abv.bg +359 42259151
+359 42621101
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5810      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197 ал.1 т.7 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/01/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва