Деловодна информация
00530
Е-12-00-471#7 22/01/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0089 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков №52
София BG411 1000 България
В. Додова +359 298593291
v.dodova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3388


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Абонаментно поддържане и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сгради, управлявани от НАП“, в две обособени позиции
50750000      
Услуги

Обслужването, предмет на обществената поръчка, за всяка една от обособените позиции, включва следните дейности:
А. Абонаментно поддържане на асансьорни уредби, обхваща следните дейности:
1. Контролни изпитания и изпитания за безопасност; функционални проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства, съгласно приложение към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори;
2. Почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьори;
3. 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите;
4. Освобождаване на пътници при аварийно спиране на уредбата.
Б. Извършване на ремонт на асансьорните уредби.
Ремонтните дейности, включват услугите по отстраняване на възникналите повреди, демонтаж, доставка и монтаж на резервни части, необходими за извършване на ремонта и възстановяване на нормалната работа на съоръженията.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
24000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Абонам. поддържане и ремонт (вкл. доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сгради, с адрес: гр.София, бул.„Княз Ал. Дондуков”№52 и ул.„Врабча” №23 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

1.гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52;
2.гр. София, ул. „Врабча” №23.

Обсл-то, предмет на обществената поръчка (ОП), вкл. следните д-сти: А. Абон. поддържане на асанс. уредби (АУ), обхв. Следн. д-сти:1. К-лни изпитания и изпитания за безоп-ст; функционални пров-ки за изправността и д-ето на асансьорите (А)и предп. им устр-ва, съгласно прил-е към чл.9, ал.1, т.2 от НБЕТНА;2. Почиств., смазване, настройване и донастройване на А; 3. 24-ч. непрек. авар. обсл-не на А;4. Освоб-не на пътници при авар. спиране на уредбата. Б. Изв-не на ремонт на АУ.Ремонтн. дейности, вкл. усл. по отстр. на възн. повреди, демонтаж, доставка и монтаж на рез. части, необх. за изв-не на ремонта и възст. на норм. работа на съор-та. Д-рът влиза в сила счит. от датата на скл. му, със срок за изп-ие на усл. до 09.01.2020г. и е с нач. дата–09.01.2018г. или др. по-ранна дата,в случай на преуст. предост. на усл. по абон. обслуж. на А, предмет на ОП по действащи за възл-ля д-ри за възл. на ОП, незав. от причините за това, за което възл-лят дължи предв. писм. увед-ние.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата цена за месечно абонаментно поддържане по обособена позиция №1 е в размер до 300,00 лева без ДДС, съответно 360,00 лева с ДДС.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката по обособена позиция №1, включително доставка на резервни части и консумативи за целия срок на договора е в размер до 19 000,00 лева без ДДС, съответно 22 800,00 лева с ДДС .

II.2) Описание 1

„Абонам. поддържане и ремонт (вкл. доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сграда, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков” №29“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Аксаков” №29.

Обсл-то, предмет на обществената поръчка (ОП), вкл. следните д-сти: А. Абон. поддържане на асанс. уредби (АУ), обхв. следн. д-сти:1. К-лни изпитания и изпитания за безоп-ст; функционални пров-ки за изправността и д-ето на асансьорите (А)и предп. им устр-ва, съгласно прил-е към чл.9, ал.1, т.2 от НБЕТНА;2. Почиств., смазване, настройване и донастройване на А; 3. 24-ч. непрек. авар. обсл-не на А;4. Освоб-не на пътници при авар. спиране на уредбата. Б. Изв-не на ремонт на АУ.Ремонтн. дейности, вкл. усл. по отстр. на възн. повреди, демонтаж, доставка и монтаж на рез. части, необх. за изв-не на ремонта и възст. на норм. работа на съор-та. Д-рът влиза в сила счит. от датата на скл. му, със срок за изп-ие на усл. до 09.01.2020г. и е с нач. дата–24.04.2018г. или др. по-ранна дата,в случай на преуст. предост. на усл. по абон. обслуж. на А, предмет на ОП по действащи за възл-ля д-ри за възл. на ОП, незав. от причините за това, за което възл-лят дължи предв. писм. увед-ние.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата цена за месечно абонаментно поддържане по обособена позиция №2 е в размер до 180,00 лева без ДДС, съответно 216,00 лева с ДДС.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката по обособена позиция №2, включително доставка на резервни части и консумативи за целия срок на договора е в размер до 5 000,00 лева без ДДС, съответно 6 000,00 лева с ДДС.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  806419 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    1   Абонам. поддържане и ремонт (вкл. доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сгради, с адрес: гр.София, бул.„Княз Ал. Дондуков”№52 и ул.„Врабча” №23
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мила лифт ООД 131220067
Манастирски ливади - запад, ул. Генерал Стефан Тошев, № 98, бл. 5, вх. А, ет. 1, ап. 4
София BG411 1618 България
mila_lift@abv.bg +359 24281290
www.milalift.com +359 24281290
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
19000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3    2   „Абонам. поддържане и ремонт (вкл. доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сграда, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков” №29“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мила лифт ООД 131220067
Манастирски ливади - запад, ул. Генерал Стефан Тошев, № 98, бл. 5, вх. А, ет. 1, ап. 4
София BG411 1618 България
mila_lift@abv.bg +359 24281290
www.milalift.com +359 24281290
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителя заплаща месечна цена за обслужване на асансьорните уредби, обект на обслужване по всяка от обособоните позиции, съобразно ценовото предложение на изпълнителя. Извън цената за обслужване, възложителя заплаща стойността на вложените резервни части, необходими за извършване на ремонтните дейности по цена, съобразно предложената от изпълнителя в ценовото предложение, когато е предвидена в списъка на резервните части, приложение към техническата спецификация, съответно - съобразно доставната им цена, в случаите, когато не са включени в приложението. Възложителят дължи заплащне на възнаграждение само за действително изпълнените и приети дейности в рамките на определената максимално допустима стойност по договора за съответната обособена позиция.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша №2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/01/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва