Версия за печат

00053-2016-0001

BG-Средец: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Средец, пл.България №8, За: адв.Ирина Камбурова, България 8300, Средец, Тел.: 0889 444269, E-mail: info@sredets.bg

Място/места за контакт: юридически отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sredets.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sredets.bg/publicOrders-435.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител на СМР за извършване на Основен ремонт на сграда в УПИ ХVІІ, кв.115 гр.Средец, с цел превръщането й в Център за развитие на ромската общност“, по проект „Интегриран проект за социално включване на ромите и другите уязвими групи“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Средец
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва извършване на СМР, свързани с основен ремонт на сграда в УПИ ХVІІ, кв.115 гр.Средец, с цел превръщането й в Център за развитие на ромската общност“, по проект „Интегриран проект за социално включване на ромите и другите уязвими групи“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
213564.74 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Оценка на техническото предложение - от 1.1 Работна програма-10т.,1.2 Обяснителна записка -20т.; тежест: 30
Показател: ценови показател; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 710701 от 29.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ZOP60/2016 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
25.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ПОЛИССТРОЙ ЕООД, ЕИК 838169610, ул.Балатон №2, България 8600, Ямбол, Тел.: 0878 789649

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 213564.74 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Плащането ще бъде извършено както следва: Авансово плащане - еднократно в размер на 30 % от стойността на договора, което е дължимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след одобряване на проведената процедура и договора за възлагане на обществена поръчка от страна на управляващия орган, подписване на Протокол Образец 2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издаване на фактура за авансово плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Авансовото плащане се изплаща, в случай, че издадената фактура съответства на Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, посочени в настоящия договор. Окончателно плащане – в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото плащане е дължимо след приемане на извършената работа от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, като трябва да са налице следните документи: • Протокол за установяване на действително извършените и подлежащи на заплащане строително-монтажни работи, съставен от Изпълнителя и одобрен от Възложителя и строителния надзор; • Окончателен доклад за извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; • Окончателен доклад от лицето осъществяващо строителен надзор; • Задължителните за съставяне на актове и протоколи за строежи от категория ІІІ съгласно чл. 137, ал. 1 ЗУТ съгласно Наредба № 3 от 2003 г.; • Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа при предаването на строежа и строителната документация от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.), • Протокол за установяване годността за ползване на строежа (образец № 16 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.), • Разрешение за ползване на строежа, издадено при условия и ред определени в НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България. Окончателното плащане се изплаща след настъпването на горепосочените обстоятелства и при наличието на горепосочените документи, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от последното по време събитие или дата на документ, и в случай, че издадената фактура съответства на Закона за счетоводството и изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, посочени в настоящия договор. От окончателното плащане се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от страна на Изпълнителя суми, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.01.2018 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"СТРОЙ ИНВЕСТ ДИК" ООД, „ПЪТСТРОЙ ВАРНА” ЕООД, „АРК БИЛДИНГ“ООД, „ПОЛИССТРОЙ ” ЕООД, „ИНФРАСТРОЙ-ИНЖЕНЕРИНГ ” ООД, „АДЕЛ- М ” ЕООД, „ДЕЛТА ИНВЕСТМЪНТ ГРУП ” ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор