Избор на изпъл.за изп.на мерки за инф.и комуник.(публичност и визуализация)на проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на гр.Добрич–етап 1“, финан.по ОПОС 2014 - 2020 г.по об.позици |
|
79810000 |
|
|
Общ.поръчка вкл. дейности по информация и публичност по Проекта, в съответствие с Насоките за информация и публичност, за проекти финансирани по ОП „Околна среда 2014 - 2020 г.”.Общ.поръчка вкл.2 об.позиции: ОП1 вкл.: Изработване на печатни материали ( брошури, дипляни) общо 500 броя; ОП2 вкл.: Израб., доставка и монтаж на 4 бр.билбордове, които ще бъдат поставени на опр.от възложителя места; израб.и монтаж на 4 бр.постоянни обяснителни табели след изп.на дейностите по проекта;израб.и доставка на 2 бр.информационни табели; орг.на 6 бр.публ.събития, включ.осиг.на зала,необходимото за това оборудване, кафе паузи и др.; орг.на общо 5 бр.официални церемонии за стартиране на проекта, за стартиране и приключване на СМР за отделните подобекти, както и при приключване и въвеждане на обектите в експл. и приключване на дейностите по ДБФП; изработване на филм, в който да бъде обхванат целият период по изпълнение на дейностите на проекта; изработване на 60 бр.стикери. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
71600.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Изработване на печатни материали (брошури, дипляни) общо 500 броя |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22462000 22150000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG332
гр. Добрич | Дейностите включват: Изработване на печатни материали ( брошури, дипляни) общо 500 броя.Дейностите, които ще бъдат изпълнени са, както следва:Уведомяване на изпълнителя от страна на възложителя;Изработване на проект на брошура/дипляна от страна на изпълнителя и предоставяне на същата на възложителя за съгласуване и одобрение;Одобряване на проекта на брошура/дипляна от Възложителя;Подготовка на предпечатна подготовка и отпечатване на брошурите/дипляните – 500 броя;Предаване на резултатите на възложителя. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз С фин.подкрепа на ЕС,чрез ОПОС2014-2020г., Адм.ДПБФП№ BG16M1OP002-1.006-0003-C01 (№ Д-34-58/30.12.2016г.),за проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор в град Добрич – фаза1“
|
Обхватът на позицията, следва да бъде изпълнен при стриктно спазване на изискванията заложени в АДПБФП № BG16M1OP002-1.006-0003-C01 (№ Д-34-58/30.12.2016г.), за проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор в град Добрич – фаза1“, и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация по проекти в програмен период 2014-2020.
|
|
II.2) Описание 1
Изработване, доставка и монтаж на:билбордове,постоянни обяснителни табели информационни табели,стикери,организиране на публични събития,изработване на филм |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79952000 79810000 22120000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG332
гр. Добрич | ИЗРАБОТВАНЕ, ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА 4 БРОЯ БИЛБОРДОВЕ,които ще бъдат поставени на определени от възложителя(въз-ля)места.ИЗРАБОТВАНЕ И МОНТАЖ НА 4 БРОЯ ПОСТОЯННИ ОБЯСНИТЕЛНИ ТАБЕЛИ(след изпълнението на дейностите по проекта).ИЗРАБОТВАНЕ И ДОСТАВКА НА 2 БРОЯ ИНФОРМАЦИОННИ ТАБЕЛИ.ОРГАНИЗИРАНЕ НА 6 БРОЯ ПУБЛИЧНИ СЪБИТИЯ,включително осигуряване на зала, необходимото за това оборудване,кафе паузи и др. ОРГАНИЗИРАНЕ НА ОБЩО 5 БРОЯ ОФИЦИАЛНИ ЦЕРЕМОНИИ, /първи копки, церемонии по рязане на ленти/ за стартиране на проекта, за стартиране и приключване на СМР за отделните подобекти, както и при приключване и въвеждане на обектите в експлоатация и приключване на дейностите по ДБФП. ИЗРАБОТВАНЕ НА ФИЛМ, в който да бъде обхванат целият период по изпълнение на дейностите на проекта.ИЗРАБОТВАНЕ НА 60 БРОЯ СТИКЕРИ ЗА ДОСТАВЕНИТЕ ПО ПРОЕКТА МАШИНИ, ОБОРУДВАНЕ И ДМА. Изп-лят следва да изработи самозалепващи се стикери, които да бъдат поставени на доставените отделни машини,оборудване и ДМА. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз С фин.подкрепа на ЕС,чрез ОПОС2014-2020г., Адм.ДПБФП№ BG16M1OP002-1.006-0003-C01 (№ Д-34-58/30.12.2016г.),за проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор в град Добрич – фаза1“
|
Обхватът на позицията, следва да бъде изпълнен при стриктно спазване на изискванията заложени в АДПБФП № BG16M1OP002-1.006-0003-C01 (№ Д-34-58/30.12.2016г.), за проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор в град Добрич – фаза1“, и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация по проекти в програмен период 2014-2020.
|
|