Деловодна информация
00383
12-24-3 19/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
19/01/2018 (дд/мм/гггг)
00383-2017-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община град Добрич 000852932
ул. България № 12
Добрич BG332 9300 България
Весела Димитрова, Маргарита Илиева, Николай Великов +359 58600050
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg/

http://46.47.127.246/procurement.aspx?ProviderID=92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f&Guid=8529bea8-1fa1-479b-b969-bf49eba998d1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпъл.за изп.на мерки за инф.и комуник.(публичност и визуализация)на проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на гр.Добрич–етап 1“, финан.по ОПОС 2014 - 2020 г.по об.позици
79810000      
Услуги

Общ.поръчка вкл. дейности по информация и публичност по Проекта, в съответствие с Насоките за информация и публичност, за проекти финансирани по ОП „Околна среда 2014 - 2020 г.”.Общ.поръчка вкл.2 об.позиции: ОП1 вкл.: Изработване на печатни материали ( брошури, дипляни) общо 500 броя; ОП2 вкл.: Израб., доставка и монтаж на 4 бр.билбордове, които ще бъдат поставени на опр.от възложителя места; израб.и монтаж на 4 бр.постоянни обяснителни табели след изп.на дейностите по проекта;израб.и доставка на 2 бр.информационни табели; орг.на 6 бр.публ.събития, включ.осиг.на зала,необходимото за това оборудване, кафе паузи и др.; орг.на общо 5 бр.официални церемонии за стартиране на проекта, за стартиране и приключване на СМР за отделните подобекти, както и при приключване и въвеждане на обектите в експл. и приключване на дейностите по ДБФП; изработване на филм, в който да бъде обхванат целият период по изпълнение на дейностите на проекта; изработване на 60 бр.стикери.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
71600.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Изработване на печатни материали (брошури, дипляни) общо 500 броя 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
22150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр. Добрич

Дейностите включват: Изработване на печатни материали ( брошури, дипляни) общо 500 броя.Дейностите, които ще бъдат изпълнени са, както следва:Уведомяване на изпълнителя от страна на възложителя;Изработване на проект на брошура/дипляна от страна на изпълнителя и предоставяне на същата на възложителя за съгласуване и одобрение;Одобряване на проекта на брошура/дипляна от Възложителя;Подготовка на предпечатна подготовка и отпечатване на брошурите/дипляните – 500 броя;Предаване на резултатите на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
С фин.подкрепа на ЕС,чрез ОПОС2014-2020г., Адм.ДПБФП№ BG16M1OP002-1.006-0003-C01 (№ Д-34-58/30.12.2016г.),за проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор в град Добрич – фаза1“

Обхватът на позицията, следва да бъде изпълнен при стриктно спазване на изискванията заложени в АДПБФП № BG16M1OP002-1.006-0003-C01 (№ Д-34-58/30.12.2016г.), за проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор в град Добрич – фаза1“, и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация по проекти в програмен период 2014-2020.

II.2) Описание 1

Изработване, доставка и монтаж на:билбордове,постоянни обяснителни табели информационни табели,стикери,организиране на публични събития,изработване на филм 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
79810000      
22120000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр. Добрич

ИЗРАБОТВАНЕ, ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА 4 БРОЯ БИЛБОРДОВЕ,които ще бъдат поставени на определени от възложителя(въз-ля)места.ИЗРАБОТВАНЕ И МОНТАЖ НА 4 БРОЯ ПОСТОЯННИ ОБЯСНИТЕЛНИ ТАБЕЛИ(след изпълнението на дейностите по проекта).ИЗРАБОТВАНЕ И ДОСТАВКА НА 2 БРОЯ ИНФОРМАЦИОННИ ТАБЕЛИ.ОРГАНИЗИРАНЕ НА 6 БРОЯ ПУБЛИЧНИ СЪБИТИЯ,включително осигуряване на зала, необходимото за това оборудване,кафе паузи и др. ОРГАНИЗИРАНЕ НА ОБЩО 5 БРОЯ ОФИЦИАЛНИ ЦЕРЕМОНИИ, /първи копки, церемонии по рязане на ленти/ за стартиране на проекта, за стартиране и приключване на СМР за отделните подобекти, както и при приключване и въвеждане на обектите в експлоатация и приключване на дейностите по ДБФП. ИЗРАБОТВАНЕ НА ФИЛМ, в който да бъде обхванат целият период по изпълнение на дейностите на проекта.ИЗРАБОТВАНЕ НА 60 БРОЯ СТИКЕРИ ЗА ДОСТАВЕНИТЕ ПО ПРОЕКТА МАШИНИ, ОБОРУДВАНЕ И ДМА. Изп-лят следва да изработи самозалепващи се стикери, които да бъдат поставени на доставените отделни машини,оборудване и ДМА.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
С фин.подкрепа на ЕС,чрез ОПОС2014-2020г., Адм.ДПБФП№ BG16M1OP002-1.006-0003-C01 (№ Д-34-58/30.12.2016г.),за проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор в град Добрич – фаза1“

Обхватът на позицията, следва да бъде изпълнен при стриктно спазване на изискванията заложени в АДПБФП № BG16M1OP002-1.006-0003-C01 (№ Д-34-58/30.12.2016г.), за проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор в град Добрич – фаза1“, и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация по проекти в програмен период 2014-2020.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 138-283292 (напр. 2015/S 123-123456)   и  796839 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-162    1   Изработване на печатни материали (брошури, дипляни) общо 500 броя
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ВОЕННО ИНВАЛИДНА КООПЕРАЦИЯ КОРОНА 123568073
ул. Христо Смирненски №5 вх.А
Чирпан BG344 6200 България
ik.korona@gmail.com +359 887706690
https://public.brra.bg +359 0000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-11    2   Изработване, доставка и монтаж на:билбордове,постоянни обяснителни табели информационни табели,стикери,организиране на публични събития,изработване на филм
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
11
11 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД 175455251
бул. Черни връх №189Г вх.Б ет.4 ап.15
София BG411 1000 България
ndraganova@gmail.bg +359 897400056
https://public.brra.bg +359 29587069
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
175000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

66600.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/01/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва