Версия за печат

00210-2015-0006

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

BG411, Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември № 29, За: Николета Йорданова, България 1000, София, Тел.: 02 9823113, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mvr.bg/dussd/дирекцията/обществени-поръчки-до-22-11-2016-г/обществени-поръчки-открити-след-01-10-2014-г/преглед/обществени-поръчки-открити-след-01.10.2014-г/kopirna-hartiq.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-75 от 04.06.2015 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2015-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

''Доставка на копирна хартия'', обособена позиция № 2 ''Доставка на нерециклирана копирна хартия'' , съгласно сключено рамково споразумение рег. № СПОР-427/26.10.2015г. на Министерство на финансите.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 5785мпд-57 от 01.11.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ''Плесио Компютърс'' ЕАД, ул. ''Ангел Кънчев'' № 5, България 1000, София, Тел.: 00 894434651, E-mail: viliev@plesio.bg, Факс: 02 9397100

Интернет адрес/и:

URL: www.plesio.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на нерециклирана копирна хартия А4 (500 листа в опаковка) - 5826 броя опаковки.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

20

ІII.7) Стойност, посочена в договора
21556.2 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

18.12.2017 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
21556.2 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

11.01.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Емил Христов Шушков
VII.2)
Длъжност: Директор на дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - Министерство на вътрешните работи - оправомощен възложител съгл. заповед № 8121з-1199/19.09.2017г.