„Доставка на материали по проект BG05M2OP001-3.002-0367 „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих” по шест обособени позиции“ |
|
18000000 |
|
|
„Доставка на материали по проект BG05M2OP001-3.002-0367 „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих” по шест обособени позиции“ Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали и консумативи необходими за изпълнението на дейностите с целевата група и администрирането на проекта Обособена позиция № 2 Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП Обособена позиция № 3 Доставка на театрално, сценично, фолклорно и спортно облекло и обувки Обособена позиция № 4 Доставка на облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП Обособена позиция № 5 Доставка на оборудване и обзавеждане с включен монтаж Обособена позиция № 6 Доставка на спортни пособия.Тъй като обществената поръчка е запазена и част от артикулите са включени в списъка по чл. 12 от ЗОП, възложителят е отделил в Обособени позиции №2 и №4 тези стоки, чиито позиции са предназначени за изпълнение на специализирани предприяти или кооперациии на хора с увреж |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
77145.14 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали и консумативи необходими за изпълнението на дейностите с целевата група и администрирането на проекта |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197630 30125100 30192123 30192121 30197610
|
II.2.3) Място на изпълнение BG324
В сградата на общинска администрация Исперих, находяща се на ул.”Дунав” № 2 в гр.Исперих | Доставка на канцеларски материали и консумативи необходими за изпълнението на дейностите с целевата група и администрирането на проектар, включващо следните видове и количества артикули: 1 принтерна хартия бр. 147 2 цветна хартия бр. 50 3 тонер касета /черна/ бр. 16 4 тонер касета /цветна/ бр. 2 5 джоб бр. 63 6 кадастрон /бял/ бр. 300 7 кадастрон /цветен/ бр. 300 8 блок за рисуване бр. 300 9 награди за учениците бр. 30 10 комплект цветни моливи бр. 60 11 комплект черни моливи бр. 60 12 комплект флумастери бр. 60 13 тиксо бр. 60 14 лепипо С200 бр. 30 15 ножица бр. 60 16 комплект водни бои бр. 30 17 комплект четки за рисуване бр. 30 18 маркер за бяла дъска бр. 400 19 химикал бр. 70 20 правописен речник на българския език бр. 6 21 учебно помагало по български език бр. 120 22 сборник тестове бр. 30 |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок за доставка 40т.
|
|
60т.
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз ДПБФП №BG05M2OP001-3.002-0367-C01 за проект „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП„Наука и образование"
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22852100 30199500
|
II.2.3) Място на изпълнение BG324
В сградата на Общинска администрация Исперих, находяща се на ул.”Дунав” № 2 в гр.Исперих | Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП, както следва:1 PVC папка за досиета бр. 780 2 Класьор бр. 107 При възлагане на обществената поръчка по обособената позиция, която е запазена по чл. 80, ал.1 от ППЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. В тези случаи лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществена поръчка по запазените обособени позиции при условие, че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок за доставка 40т.
|
|
40т.
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз ДПБФП №BG05M2OP001-3.002-0367-C01 за проект „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП„Наука и образование"
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на театрално, сценично, фолклорно и спортно облекло и обувки |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 18800000 18222100 18410000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG324
сградата на Общинска администрация Исперих, находяща се на ул.”Дунав” № 2 в гр.Исперих | Доставка на театрално, сценично, фолклорно и спортно облекло и обувки, по вид и количество както следва 1 театрален костюм за театралния клуб бр. 14 2 комплект обувки за художествените клубове бр. 56 3 комплект народни носии /български, ромски, турски/ бр. 90 4 комплект калци за футбол бр. 67 5 комплект спортни обувки бр. 203 |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
срок за доставка 40т.
|
|
60т.
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз ДПБФП №BG05M2OP001-3.002-0367-C01 за проект „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП„Наука и образование"
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 18412100 18332000 18234000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG324
В сградата на Общинска администрация Исперих | Доставка на облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП, по вид иколичество както следва: 1 панталон/ пола за художествените клубове бр. 56 2 риза за художествените клубове бр. 56 3 комплект спортни екипи бр. 203 4 комплект анцунг бр. 203 При възлагане на обществената поръчка по обособената позиция, която е запазена по чл. 80, ал.1 от ППЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. В тези случаи лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществена поръчка по запазените обособени позиции при условие, че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок за доставка 40т.
|
|
60т.
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз ДПБФП №BG05M2OP001-3.002-0367-C01 за проект „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП„Наука и образование"
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на оборудване и обзавеждане с включен монтаж |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 32341000 32343000 39143121 39122100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG324
В сградите на ПГ „В. Левски” Исперих, ОУ„В. Априлов” Исперих, ОУ„Хр. Ботев” гр.Исперих, ОУ„Отец Паисий” с.Подайва, ОУ„Хр. Ботев” с.Лудогорци, ОУ„Хр. Ботев” с.Китанчево и ОУ "Н. Й Вапцаров" с. Вазово | Доставка на оборудване и обзавеждане с включен монтаж, по вид и количеста както следва: 1 тонколона бр. 10 2 смесител пулт/миксел/ бр. 5 3 усилвател бр. 5 4 микрофон бр. 5 5 безжичен микрофон /2 в комплект/ бр. 5 6 гардероб бр. 27 7 шкаф бр. 27 |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок за доставка 40т.
|
|
60т.
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз ДПБФП №BG05M2OP001-3.002-0367-C01 за проект „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП„Наука и образование"
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на спортни пособия |
6 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 37451700 37452730 37452710 37451920 37452120 37452900 18932000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG324
В сградата на Общинска администрация Исперих, находяща се на ул.”Дунав” № 2 | Доставка на спортни пособия, по вид и количества както следва: 1 комплект кори за футбол бр. 67 2 комплект вратарски ръкавици за футбол бр. 10 3 топка баскетболна бр. 25 4 топка футболна бр. 25 5 топка хандбална бр. 10 6 комплект ракети за бадминтон бр. 4 7 комплект пера за бадминтон /опаковка от 12 броя/ бр. 12 8 мрежа за бадминтон бр. 4 9 комплект топчета за тенис на маса /опаковка от 60 броя/ бр. 2 10 комплект ракети за тенис на маса бр. 10 11 спортен сак за топки бр. 12 12 спортен сак за екипи бр. 15 13 медицинска чанта бр. 15 14 комплект мрежи за футболни врати бр. 10 15 комплект мрежи за баскетболни табли бр. 20 16 светлоотразителен конус бр. 80 |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок за доставка 40т.
|
|
60т.
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз ДПБФП №BG05M2OP001-3.002-0367-C01 за проект „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП„Наука и образование"
|
|
|