Деловодна информация
00864
К-22 09/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
09/01/2018 (дд/мм/гггг)
00864-2017-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Исперих 000505821
ул. Дунав №2
Исперих BG324 1000 България
Айлин Шукриева - Началник отдел обществени поръчки +359 84312178
op_isperih@abv.bg +359 84314712

Интернет адрес/и

www.isperih@abv.bg

http://e-procurement.bg:8080/pk/00864#64


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на материали по проект BG05M2OP001-3.002-0367 „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих” по шест обособени позиции“
18000000      
Доставки

„Доставка на материали по проект BG05M2OP001-3.002-0367 „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих” по шест обособени позиции“
Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали и консумативи необходими за изпълнението на дейностите с целевата група и администрирането на проекта
Обособена позиция № 2 Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП
Обособена позиция № 3 Доставка на театрално, сценично, фолклорно и спортно облекло и обувки
Обособена позиция № 4 Доставка на облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП
Обособена позиция № 5 Доставка на оборудване и обзавеждане с включен монтаж
Обособена позиция № 6 Доставка на спортни пособия.Тъй като обществената поръчка е запазена и част от артикулите са включени в списъка по чл. 12 от ЗОП, възложителят е отделил в Обособени позиции №2 и №4 тези стоки, чиито позиции са предназначени за изпълнение на специализирани предприяти или кооперациии на хора с увреж
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
77145.14      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и консумативи необходими за изпълнението на дейностите с целевата група и администрирането на проекта 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197630      
30125100      
30192123      
30192121      
30197610      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

В сградата на общинска администрация Исперих, находяща се на ул.”Дунав” № 2 в гр.Исперих

Доставка на канцеларски материали и консумативи необходими за изпълнението на дейностите с целевата група и администрирането на проектар, включващо следните видове и количества артикули:
1 принтерна хартия бр. 147
2 цветна хартия бр. 50
3 тонер касета /черна/ бр. 16
4 тонер касета /цветна/ бр. 2
5 джоб бр. 63
6 кадастрон /бял/ бр. 300
7 кадастрон /цветен/ бр. 300
8 блок за рисуване бр. 300
9 награди за учениците бр. 30
10 комплект цветни моливи бр. 60
11 комплект черни моливи бр. 60
12 комплект флумастери бр. 60
13 тиксо бр. 60
14 лепипо С200 бр. 30
15 ножица бр. 60
16 комплект водни бои бр. 30
17 комплект четки за рисуване бр. 30
18 маркер за бяла дъска бр. 400
19 химикал бр. 70
20 правописен речник на българския език бр. 6
21 учебно помагало по български език бр. 120
22 сборник тестове бр. 30
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    40т.
Цена
60т.
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДПБФП №BG05M2OP001-3.002-0367-C01 за проект „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП„Наука и образование"

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852100      
30199500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

В сградата на Общинска администрация Исперих, находяща се на ул.”Дунав” № 2 в гр.Исперих

Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП, както следва:1 PVC папка за досиета бр. 780
2 Класьор бр. 107
При възлагане на обществената поръчка по обособената позиция, която е запазена по чл. 80, ал.1 от ППЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. В тези случаи лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществена поръчка по запазените обособени позиции при условие, че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    40т.
Цена
40т.
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДПБФП №BG05M2OP001-3.002-0367-C01 за проект „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП„Наука и образование"

II.2) Описание 1

Доставка на театрално, сценично, фолклорно и спортно облекло и обувки 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18800000      
18222100      
18410000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

сградата на Общинска администрация Исперих, находяща се на ул.”Дунав” № 2 в гр.Исперих

Доставка на театрално, сценично, фолклорно и спортно облекло и обувки, по вид и количество както следва
1 театрален костюм за театралния клуб бр. 14
2 комплект обувки за художествените клубове бр. 56
3 комплект народни носии /български, ромски, турски/ бр. 90
4 комплект калци за футбол бр. 67
5 комплект спортни обувки бр. 203
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА срок за доставка    40т.
Цена
60т.
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДПБФП №BG05M2OP001-3.002-0367-C01 за проект „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП„Наука и образование"

II.2) Описание 1

Доставка на облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18412100      
18332000      
18234000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

В сградата на Общинска администрация Исперих

Доставка на облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП, по вид иколичество както следва:
1 панталон/ пола за художествените клубове бр. 56
2 риза за художествените клубове бр. 56
3 комплект спортни екипи бр. 203
4 комплект анцунг бр. 203
При възлагане на обществената поръчка по обособената позиция, която е запазена по чл. 80, ал.1 от ППЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. В тези случаи лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществена поръчка по запазените обособени позиции при условие, че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    40т.
Цена
60т.
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДПБФП №BG05M2OP001-3.002-0367-C01 за проект „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП„Наука и образование"

II.2) Описание 1

Доставка на оборудване и обзавеждане с включен монтаж 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32341000      
32343000      
39143121      
39122100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

В сградите на ПГ „В. Левски” Исперих, ОУ„В. Априлов” Исперих, ОУ„Хр. Ботев” гр.Исперих, ОУ„Отец Паисий” с.Подайва, ОУ„Хр. Ботев” с.Лудогорци, ОУ„Хр. Ботев” с.Китанчево и ОУ "Н. Й Вапцаров" с. Вазово

Доставка на оборудване и обзавеждане с включен монтаж, по вид и количеста както следва:
1 тонколона бр. 10
2 смесител пулт/миксел/ бр. 5
3 усилвател бр. 5
4 микрофон бр. 5
5 безжичен микрофон /2 в комплект/ бр. 5
6 гардероб бр. 27
7 шкаф бр. 27
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    40т.
Цена
60т.
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДПБФП №BG05M2OP001-3.002-0367-C01 за проект „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП„Наука и образование"

II.2) Описание 1

Доставка на спортни пособия 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
37451700      
37452730      
37452710      
37451920      
37452120      
37452900      
18932000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

В сградата на Общинска администрация Исперих, находяща се на ул.”Дунав” № 2

Доставка на спортни пособия, по вид и количества както следва:
1 комплект кори за футбол бр. 67
2 комплект вратарски ръкавици за футбол бр. 10
3 топка баскетболна бр. 25
4 топка футболна бр. 25
5 топка хандбална бр. 10
6 комплект ракети за бадминтон бр. 4
7 комплект пера за бадминтон /опаковка от 12 броя/ бр. 12
8 мрежа за бадминтон бр. 4
9 комплект топчета за тенис на маса /опаковка от 60 броя/ бр. 2
10 комплект ракети за тенис на маса бр. 10
11 спортен сак за топки бр. 12
12 спортен сак за екипи бр. 15
13 медицинска чанта бр. 15
14 комплект мрежи за футболни врати бр. 10
15 комплект мрежи за баскетболни табли бр. 20
16 светлоотразителен конус бр. 80
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    40т.
Цена
60т.
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДПБФП №BG05M2OP001-3.002-0367-C01 за проект „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП„Наука и образование"

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 150-310004 (напр. 2015/S 123-123456)   и  799280 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
98    3   Доставка на театрално, сценично, фолклорно и спортно облекло и обувки
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация ПАНДА 008855099
ройон Младост, бул. Цариградсско шосе №139
София BG412 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
https://www.office1.bg/ +359 29766879
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
31216.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

27489.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99    4   Доставка на облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация ПАНДА 000885099
район Младост, бул. Цариградско шосе №139
София BG412 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
https://www.office1.bg/ +359 29766879
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15831.55      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
100    5   Доставка на оборудване и обзавеждане с включен монтаж
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Коперация ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе 139
София BG412 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
https://www.office1.bg/ +359 29766879
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
29883.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23599.47      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
101    6   Доставка на спортни пособия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе №139
София BG412 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
https://www.office1.bg/ +359 29766879
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10085      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6314.89      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
105    2   Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис консумативи ООД 201417931
бул. България №29
Разград BG324 7200 България
office_rz@okoffice.bg +359 84661068
https://www.office1.bg/%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8-c3428/?gclid=EAIaIQobChMI9ZGclbvK2AIVBYGyCh3cOQ3vEAAY +359 84661064
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
430      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

238.81      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
104    1   Доставка на канцеларски материали и консумативи необходими за изпълнението на дейностите с целевата група и администрирането на проекта
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис консумативи ООД 201417931
бул. България №29
Разград BG324 7200 България
office_rz@okooffice.bg +359 84661068
https://www.office1.bg/%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8-c3428/?gclid=EAIaIQobChMI9ZGclbvK2AIVBYGyCh3cOQ3vEAAY +359 84661064
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7015.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3670.92      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцита
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
https://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/01/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва