Деловодна информация
00211
ОП-17 04/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
04/01/2018 (дд/мм/гггг)
00211-2017-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Хасково 000903946
пл. Общински №1
Хасково BG422 6300 България
Теодора Пехливанова - началник отдел ЕНПП +359 38603447
pnovk_haskovo@abv.bg +359 38664110

Интернет адрес/и

http://www.haskovo.bg/

http://profil.haskovo.bg:1111/d/c8ac290481c5e7ee75ce6e41984d1021


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Дейности по осигуряване на публичност, информация и визуализация на проекти, финансирани със средства от Европейските структурни и инвестиционни фондове по обособени позиции“
79341400      
Услуги

Настоящата поръчка се възлага в изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по проекти, финансирани със средства от Европейските структурни и инвестиционни фондове, изпълнявани от Община Хасково. Дейностите са свързани с изпълнение на мерки за осигуряване на информираност и публичност, съгласно задължителните изисквания в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация по проекти 2014-2020“ и Указанията за изпълнение на договорите по Оперативните програми.
В резултат от изпълнението на дейността следва да се постигне широка обществена осведоменост за изпълнението на проектите, изпълнявани от Община Хасково,на техните дейности, цели и резултати, както и информация относно предоставената безвъзмездна помощ и източниците на финансиране. В обхвата на дейността влизат организация на пресконференции, официални церемонии, публикации в медии и уеб, изработка и монтаж на билбордове и табели, изработка и разпространение на брошури,плакати и др.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
72679      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Публичност и визуализация по проект „Подобряване на градската среда чрез благоустрояване на междублокови и вътрешно-квартални пространства и изграждане на достъпна архитектурна среда в град Хасково” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Хасково

„Публичност и визуализация по проект “Подобряване на градската среда чрез благоустрояване на междублокови и вътрешно-квартални пространства и изграждане на достъпна архитектурна среда в град Хасково“, Приоритетна ос 1: “Устойчиво и интегрирано градско развитие“, процедура BG16RFOP001-1.012
? Изработване и поставяне на билборд на място определено от Възложителя - 3 броя
? Изработване и поставяне на постоянни разяснителни табели на мястото на изпълнение на проекта - 5 броя
? Изработка, печат на двуезични брошури, представящи проекта и финансовата помощ от ЕФРР, Оперативна програма „Региони в растеж" 2014-2020 - 500 броя
? Организиране на публични събития (пресконференции) за проекта. – 2 броя
? Изработка и публикация в медиите с информация за проекта – 2 броя
? Организиране на официални церемонии при започване на обекта „първа копка“ и при приключване на обекта – 2 броя
? Изработване на банер за многократна употреба с олекотена метална сгъваема стойка и калъф/куфар за .......
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект “Подобряване на градската среда чрез благоустрояване на междублокови и вътрешно-квартални пространства и изграждане на достъпна архитектурна среда в град Хасково“ по ОП "Региони в растеж"

пренасяне за пелите на медийните събития - 1 брой
....пренасяне за пелите на медийните събития - 1 брой
? Изготвяне на рекламни и промоционални материали: по 300 броя чадъри, термочаши и ключодържателиПри изпълнение на дейностите трябва да бъдат спазени правилата за информация и публичност, подробно разписани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникаци

II.2) Описание 1

Публичност,информация и визуализация по проект „Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС Цар Иван Асен ІІ, гр.Хасково 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Хасково

„Публичност и визуализация по проект „Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ, гр.Хасково“. Изпълнителят следва да извърши следните основни задачи, чрез които ще се осигури прозрачност и широка информираност при изпълнение на проектните дейности, както и популяризирането на помощта на Общността:
? Встъпителна пресконференция на проекта – 1 бр.
? Официална церемония за ефективния старт на проекта “първа копка“- 1 бр.
? Изработване и монтаж на временни билбордове - 2 бр.
? Публикуване на информация за проекта на официалната страница на Бенефициента-периодично.
? Публикации в медиите – 3 броя
? Рекламни и промоционални материали-химикали (500бр.), ранички (500 бр.), значки (1000 бр.)
? Банер за многократна употреба с олекотена метална сгъваема стойка и калъф/куфар за пренасяне за пелите на медийните събития – 1 брой
? Двуезични брошури на български език и английски език, ...
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС “Цар Иван Асен ІІ, гр. Хасково“ по ОП "Региони в растеж" 2014-2020

...представящи проекта и финансовата помощ от ЕФРР, Оперативна програма „Региони в растеж" 2014-2020 – 1000 броя
? Изработване и монтаж на постоянни разяснителни табели – 2 броя
? Официална церемония за приключване и приемане на обектите – 1 броя
? Заключителна пресконференция по проектаПри изпълнение на дейностите трябва да бъдат спазени правилата за информация и публичност, подробно разписани

II.2) Описание 1

„Осигуряване на мерки за публичност, информация и визуализация и изготвяне на информационни и промоционални материали за нуждите на проект „Пъстро етно“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Хасково

Осигуряване на мерки за информация, публичност и визуализация и изготвяне на информационни и промоционални материали за нуждите на проект „Пъстро етно“, финансиран по Договор за БФП № BG05M2OP001-3.002-0246-C01 по процедура „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства и/или търсещи или получили международна закрила“ на Оперативна програма наука и образование за интелигентен растеж 2014 – 2020 г.
? Флайери, представящи проекта и финансовата помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ) чрез Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 – 5000 бр.;
? Банер, представящ проекта и финансовата помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ) чрез Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 – 16 броя;
? Книга за впечатления – 1 брой;
? Плакати – 100 броя;
? Брандиране на награди на участниците в публични изяви – 18 награди;
? Брошури – 5 000 броя;
? Дискове – 5 000 броя.
?
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Пъстро етно“, финансиран по Договор за БФП № BG05M2OP001-3.002-0246-C01 на Оперативна програма наука и образование за интелигентен растеж 2014 – 2020 г.

...Справочници – 5 000 броя;
? Значки – 5 000 броя;
? Бъфчета (шалчета/ кърпи) за глава – 5 000 броя;
? Тетрадки – 5 000 броя.При изпълнение на дейностите трябва да бъдат спазени правилата за информация и публичност, подробно разписани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Изработка и доставка на рекламно-информационни материали по проект „Областен информационен център – Хасково“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Хасково

Изработка и доставка на рекламно-информационни материали ”, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFOP001-4.001, приоритетна ос № 4 „Техническа помощ за управлението на ЕСИФ“, с наименование „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове“, по Оперативна програма „Добро управление“ за нуждите на ОИЦ – Хасково, по проект „Областен информационен център - Хасково“, ДБФП № BG05SFOP001-4.001-0001-C02:
? Рекламни тениски – 800 бр.
? Рекламни шапки – 800 бр.
? Рекламни раници – 800 бр.
? Рекламни чадъри – 800 бр.
? Рекламни USB флашки 4 GB – 800 бр.
? Рекламни визитници – 800 бр.
? Рекламно домино – 800 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Областен информационен център - Хасково“, ДБФП № BG05SFOP001-4.001-0001-C02 по Оперативна програма „Добро управление“

При изпълнение на дейностите трябва да бъдат спазени изискванията, посочени в “Концепция за брандинг и визия на Мрежата от 28 информационни центъра“ 2014-2020 и съответните приложения и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 074-142172 (напр. 2015/S 123-123456)   и  782685 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
297    1   „Публичност и визуализация по проект „Подобряване на градската среда чрез благоустрояване на междублокови и вътрешно-квартални пространства и изграждане на достъпна архитектурна среда в град Хасково”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Издателска къща АБ ЕООД 833034039
Отец Паисий 58 ет.3, ап.7
Стара Загора BG344 6000 България
ik-ab@outlook.com +359 42259151
+359 42621101
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10950      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
300    2   Публичност,информация и визуализация по проект „Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС Цар Иван Асен ІІ, гр.Хасково
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Издателска къща АБ ЕООД 833034039
Отец Паисий 58 ет 3 ап 7
Стара Загора BG344 6000 България
ik_ab@oitlook.com +359 42259151
+359 42621101
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8300      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
292    3   „Осигуряване на мерки за публичност, информация и визуализация и изготвяне на информационни и промоционални материали за нуждите на проект „Пъстро етно“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
14
14 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Студентска кооперация Темида 836149517
България 73
Хасково BG422 6300 България
sk_temida@abv.bg +359 38664696
+359 590077
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
74654.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

31629.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
343    4   „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали по проект „Областен информационен център – Хасково“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Реклама консулт ЕООД 000903946
Железни врата 18 ап 9
Стара Загора BG344 6000 България
reklama.konsult@gmail.com +359 42991634
+359 42991634
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
34533.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21800.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 9884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/01/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва