Версия за печат

01152-2018-0001

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

39. Право


Решение номер 1 от дата 02.01.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831462482

BG411, Софийски районен съд, гр. София, бул. Ген. М. Д. Скобелев № 23, За: Теменужка Джурина, България 1463, София, Тел.: 02 8955702, E-mail: Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg, Факс: 02 8955610

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://srs.justice.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.srs.justice.bg/227.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: съдебна власт


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютри, принтери и копирни машини за нуждите на Софийски районен съд” по пет обособени позиции

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютри, принтери и копирни машини за нуждите на Софийски районен съд”, по пет обособени позиции, както следва: І-ва обособена позиция „Доставка на хартия“; ІІ-ра обособена позиция „Доставка на канцеларски материали”; ІІІ-та обособена позиция „Доставка на консумативи за офис техника“; ІV-та обособена позиция „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела“, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“; V-та обособена позиция „Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“. Видовете, количествата и характеристиките на артикулите по 5-те обособени позиции са подробно описани в техническите спецификации по съответните обособени позиции, неразделна част от документацията за участие. Срокът за изпълнение на поръчката е: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката по всяка обособена позиция, но не по-рано от 10.03.2020г., или до достигане на максимално допустимата прогнозна стойност за съответната/ите обособена/и позиция/и на поръчката, в зависимост от това кое от двете обстоятелства настъпи първо.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 952006 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Процедурата е открита по реда на чл.18, ал.1, т.1 ЗОП във връзка със стойностните прагове по чл.20, ал.1, т.1, б. б ЗОП

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Общата прогнозна стойност на настоящата поръчка е определена на основание чл. 21, ал. 4 ЗОП като сбор от прогнозните стойности на всички обособени позиции. Прогнозна стойност по обособена позиция № 1 – 149 726,00 лева без вкл. ДДС; Прогнозна стойност по обособена позиция № 2 – 52 499,00 лева без вкл. ДДС; Прогнозна стойност по обособена позиция № 3 – 144 492,00 лева без вкл. ДДС; Прогнозна стойност по обособена позиция № 4 – 542 042,00 лева без вкл. ДДС; Прогнозна стойност по обособена позиция № 5 – 63 247,00 лева без вкл. ДДС. Прогнозният вид и брой консумативи и канцеларски материали е определен от Възложителя в техническото задание на всяка една обособена позиция към документацията. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество канцеларски материали и консумативи, по всяка от обособените позиции, по вид и/или по брой, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици. На осн. чл.12,ал.3 вр. с ал.1,т.1 ЗОП поръчката по об.п. № 4 и № 5 е предназн. за възлагане на спец. предприятия или кооперации на хора с увреждания.При възлагане на ОП по чл.12,ал.1 ЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30% от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравн.положение. На осн. чл.12,ал.7 ЗОП, оферти за об.п № 4 и № 5 могат да подават заявления и други заинт.лица.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби е съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

02.01.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Александър Велинов Ангелов

VIII.2) Длъжност

Административен ръководител на Софийски районен съд