Версия за печат

00118-2017-0028

BG-Сливен:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

3. Енергийна ефективност...


Решение номер РД 15 - 2902 от дата 28.12.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000590654

BG342, Община Сливен, бул. Цар Освободител № 1, За: инж. Христо Георгиев, инж. Гинка Тужарова, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611100, E-mail: g_tujarova@abv.bg, Факс: 044 662350

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Упражняване на строителен надзор по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“, финансиран от ОП „Региони в растеж“ 2014-2020“, по четири обособени позиции Обособена позиция 1: "Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване наДГ "Детство" Обосбена позиция 2: "Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Зорница" Обособена позиция 3: "Строителен надзор за обект "Основен ремонт, благоустрояване и оборудване на ДГ "Мак" и прилежащото и дворно пространство" Обособена позиция 4: Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Вержин и Хаик Папазян"

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Изпълнителят следва да упражнява строителен надзор съгласно чл.168, ал.1 във връзка с чл.168, ал.2 от ЗУТ в т.ч. изготвяне на окончателен доклад съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, изготвяне на технически паспорт по чл. 176б,ал.2 от ЗУТ за съответния обект, изпълняване на функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно чл.5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 година за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажните работи за всеки един обект, както и оказване на експертна подкрепа на възложителя до въвеждането на обектите в експлоатация. В обхвата на поръчката са включени следните обекти:1.1.1"Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Детство";1.1.2."Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Зорница";1.1.3."Основен ремонт, благоустрояване и оборудване на ДГ "Мак" и прилежащото и дворно пространство";1.1.4."Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Вержин и Хаик Папазян". Описание на дейностите: Дейност 1: Задължения на Изпълнителя, свързани с упражняване на функциите на строителен надзор на Строежите по смисъла на ЗУТ и проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите.Дейност 2: Задължения на Изпълнителя свързани с изпълнение на функциите на Координатор по безопасност и здраве за етапите на изпълнение на строителство. Отчитане на извършената работа Отчитането на работата на Изпълнителя ще се извършва чрез изготвяне и представяне на доклади за извършената дейност. За периода на изпълнение на проекта, Изпълнителят следва да изготви и представи доклади, както следва: 1.Встъпителен доклад - в свободна форма, който да съдържа информация за: работен план за изпълнение на дейностите съгласно техническата спецификация, проблеми, установени от изпълнителя и предложения за решаването им, както и друга информация по негова преценка. 2.Тримесечни доклади за изпълнението на договора: Тримесечните доклади за изпълнението на задълженията на Изпълнителя по договора следва да съдържат информация относно: а)състоянието на настоящия договор за услуга и б)състоянието на договора за строителство. 3.Окончателен доклад за изпълнението на договора. 4.ЮТехнически паспорт по чл. 176б, ал.2 от ЗУТ за съответния обект.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Договор за безвъзмездна помощ № BG16RFOP001-1.015-0001-C01 по проект BG16RFOP001-1.015-0001-C01 „ Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“, Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 80407.67 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно чл. 73, ал. 1 от ЗОП обществената поръчка се възлага чрез открита процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.12.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Румен Иванов Иванов

VIII.2) Длъжност

Заместник-кмет, Възложител съгласно Заповед № РД 15 - 1138/25.08.2016 г.