Версия за печат

00165-2014-0011

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

BG411, Министерство на образованието и науката, бул. Княз Дондуков 2А, За: Петър Пачев, България 1000, София, Тел.: 02 9217664, E-mail: ppachev@mon.bg, Факс: 02 9217612

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=686.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: Р01-50 от 18.06.2014 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00165-2014-0011
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

“Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и системи и решения за видеонаблюдение и сигурност за нуждите на министерството на образованието и науката и изпълняваните от него политики и проекти”


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д03-112 от 07.08.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Обединение „Прайм Европринт”, ул. Купените № 10, България 1618, София, Тел.: 02 9581066, E-mail: office@prime-tech.bg, Факс: 02 9581066

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, „Прайм Технолоджис“ ЕООД, ул. Купените № 10, България 1618, София, Тел.: 02 9581464, E-mail: office@prime-tech.bg, Факс: 02 9581464

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, „Европринт сервиз“ ЕООД, ул.Кап.Димитър Списаревски, бл.129, магазин 1, България 1592, София, Тел.: 02 9744661, E-mail: info@europrint-service.com, Факс: 02 4237801

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на принтери, скенери и мултифункционални устройства

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

45

ІII.7) Стойност, посочена в договора
548370 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

13.12.2017 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
548370 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.12.2017 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Мариана Ламбова-Маркова
VII.2)
Длъжност: Ръководител проект BG05M20P001-2.004-0004 "Твоят час" по ОП НОИР 2014-2020, упълномощено лице със Заповед № РД09-980/21.07.2016 г.