Версия за печат

02711-2017-0121

BG-Търговище:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 123 от дата 20.12.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120179

BG334, ТП ДГС Търговище при СИДП ДП Шумен, бул. Цар Освободител № 22, За: Пламен Лазаров, България 7700, Търговище, Тел.: 0601 64850, E-mail: dgs.targovishte@dpshumen.bg, Факс: 0601 64850

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://dgstargovishte.sidp.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://wp.me/p82os6-cOP.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: горско стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на препарати за растителна защита за нуждите на ТП „ДГС Търговище” гр.Търговище”

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка на препарати за растителна защита за нуждите на ТП "ДГС Търговище” гр.Търговище”.Целта на обществената поръчка е доставка чрез закупуване на препарати за растителна защита за селскостопанска дейност на ТП "ДГС търговище“ гр.Търговище, който да отговарят на поставенте изисквания от възложителя и посочените в „Техническата спецификация “.Доставяните препарати за растителна защита следва да отговарят на Закона за защита на растенията относно изискванията за хербициди и инсектициди, и да бъдат с означен срок на годност, който трябва да бъде не по-малко от 80% остатъчен срок на годност към момента на доставката.Изисквания на които следва да отговарят доставяните препарати за растителна защита: I .ХЕРБИЦИДИ:1.Срещу eдногодишни житни плевели, в т.ч. див овес и широколистни плевели, в т.ч. слабочувстителни на хормоноподобните хербициди плевели; активно вещество-45 г/л пиноксаден + 5 г/л флорасулам; доза/ дка(концентрация)- 100 мл/дка с 20 - 40 л/ дка работен разтвор; количество-15 литра; 2. Тотален листен системен хербицид; активно вещество480 г/л изопропиламинова сол на N-(фосфонометил) глицин;-; доза/ дка(концентрация)- 400– 1200 мл/дка ; количество-100 литра; II.ИНСЕКТИЦИД:1. Комбиниран органофосфорен-пиретроиден инсектицид, действа контактно, стомашно и чрез парите си.; активно вещество-500 г/л хлорпирифос-етил + 50 г/л циперметрин; доза/ дка(концентрация)- 70 мл/дка; количество-30 л; III.ФУНГИЦИДИ:1. Срещу мана по фиданките-системен фунгицид с много силни предпазни, лечебни и изкореняващи свойства; активно вещество- спироксамин 250 г/л; тебуконазол 167 г/л; триадименол 43 г/л ; доза/ дка(концентрация)- 30 мл/дка; количество- 10 л; Доставките ( поръчките) ще се извършват след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на Възложителя в срок до 3 (три) работни дни след получаване на същата от страна на Изпълнителя.Срок на договора: до извършване на доставките или не по-късно от 31.12.2018г., което събитие настъпи по-рано. Място на изпълнение на доставките: Доставките предмет на настоящата обществена поръчка да се доставят до Горски разсадник „Баячево“ в обхвата на дейност на ТП „ДГС Търговище“, с адрес: общ.Търговище, обл.Търговище, с.Баячево.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

не е приложимо

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 4500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 118500 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно общ утвърден списък на обществените поръчки за 2017 г. на СИДП ДП-Шумен-ЦУ иТП по вид и прогнозно стойност в лв. без ДДС с обща стойност за ДП от 118500 лв. без ДДС от Раздел "Доставки" от Приложение № 1 към Заповед № 356/29.11.2016 г.


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата обществена поръчка се обявява на основание Заповед № 356/29.11.2016 г. на директора на СИДП ДП гр.Шумен

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.196, ал.1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

20.12.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Стела Иванова Атанасова

VIII.2) Длъжност

Директор-опавомощена по Заповед № 356/29.11.2016 г. на директора на СИДП ДП гр.Шумен