Деловодна информация
00265Мини Марица-изток ЕАД
МТ - 04 - 4848 20/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
20/12/2017 (дд/мм/гггг)
00265-2017-0150 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Мини Марица-изток ЕАД 833017552
ул. Георги Димитров №13
Раднево BG344 6260 България
Ирена Видева - експерт търговия, отдел Търговски +359 41783305-3130
i_videva@marica-iztok.com +359 41783363

Интернет адрес/и

http://www.marica-iztok.com

http://www.marica-iztok.com/offers2/dostavka-na-buldozeri-1180.html.


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на булдозери“ 149/2017
43211000      
Доставки

Предмет на настоящата процедура е доставка чрез покупка на общо 30 броя булдозери, съгласно техническите спецификации на възложителя. Предметът на поръчката включва и гаранционното поддържане на същите за целия гаранционен срок.
Техническите параметри на машините, в зависимост от условията им на работа, са описани в техническите спецификации. Срок за изпълнение на договора: 1. Доставка - 24 месеца след сключването на договора, начин на изпълнение - по заявка на възложителя; срок за изпълнение на заявката – до 9 месеца след писмено уведомяване от възложителя. 2. Гаранционно поддържане - за целия гаранционен срок на съответния булдозер, считано след датата на доставка. Изпълнителят извършва гаранционно поддържане на булдозерите в рамките на гаранционният срок на всеки от тях.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
8577000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Доставка на булдозери за изпълнение на технологични дейности 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
43211000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

DDP складова база на възложителя - склад № 1007 на отдел "Инвестиции" в с. Трояново, съгласно Incoterms 2010. Гаранционното поддържане се извършва по местобазиране на машините.

Доставка чрез покупка на 10 броя булдозери за изпълнение на технологични операции - изграждане на трасета за гумено-лентовите транспортьори; изграждане на ремонтни площадки за основни ремонти на ТМО, съобразени с изискванията на ремонтните технологии; - изграждане и поддръжка на основни и спомагателни пътища и спусъци; изграждане на диги за защита от наводнения, утайници и водосборници, необходими за третиране на отпадъчни и дъждовни води и др.; гасене на пожари, изграждане на предпазни просеки, с цел предотвратяване на разпространението им;
- използване на машините като помощна механизация при извършване на основни и аварийни ремонти на ТМО.
Машините да отговарят на техническите изисквания на възложителя посочени в техническата спецификация. Изпълнението включва и гаранционно поддържане на същите за целия гаранционен срок.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на позицията е 8 606 000 лв без ДДС и е максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Предложена оферта с обща стойност, която надхвърля прогнозната стойност на поръчката, ще бъде отстранеявана като неотговаряща на предварително обявените условия на Възложителя.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 186-381556 (напр. 2015/S 123-123456)   и  806920 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
МТ- 440    1   „ Доставка на булдозери за изпълнение на технологични дейности“.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Евромаркет - БРД ООД, гр. София 040186203
Околовръстен път № 454
София BG411 1000 България
office@еuromarket.bg +359 29767100
+000 000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
8606000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8577000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На обжалване подлежат актове, действията и бездействията на възложителя, посочени в чл.196 от ЗОП, като подаването на жалба е обвързано със сроковете по чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Мини Марица изток ЕАД
ул. Георги Димитров № 13
Раднево 6260 България
marya.chanova@marica-iztok.com +359 417833054664
http://www.marica-iztok.com +359 41783363

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва