Версия за печат

02711-2017-0119

BG-офис с.Старо Оряхово:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 421 от дата 19.12.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120080

BG331, ТП Държавно ловно стопанство Шерба при СИДП ДП Шумен, ул.Дунав №8, За: инж.Слави Златинов- зам.директор при ТП ДЛС Шерба, България 9110, офис с.Старо Оряхово, Тел.: 05141 2358, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg, Факс: 05141 2358

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sidp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://wp.me/p82oGs-cWe.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: ловно стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на ремонти , текущо техническо обслужване , техническа профилактика, подмяна на консумативи и подготовка за годишни технически прегледи с части и материали доставени от изпълнителя за селскостопанска и горска техника и прикачен инвентар на ТП Държавно ловно стопанство „Шерба“ при „СИДП“ ДП Шумен, местодомуващи на територията на ТП ДЛС Шерба, съгласно техническа спецификация“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„Извършване на ремонти , текущо техническо обслужване , техническа профилактика, подмяна на консумативи и подготовка за годишни технически прегледи с части и материали доставени от изпълнителя за селскостопанска и горска техника и прикачен инвентар на ТП Държавно ловно стопанство „Шерба“ при „СИДП“ ДП Шумен, местодомуващи на територията на ТП ДЛС Шерба, съгласно техническа спецификация“ I. Изисквания към услугата. Профилактиката , ремонта и сервизното обслужване на селскостопанската и горска техника и прикачен инвентар включва: Техническо обслужване на селскостопанска и горска техника с прикачен инвентар - извършва се след изминаване на определен пробег, определен от фирмените стандарти на производителя; Текущ ремонт на селскостопанска и горска техника с прикачен инвентар - извършва се при установена в резултат на техническото обслужване или на периодичен технически преглед необходимост; Периодични технически прегледи на селскостопанска и горска техника с прикачен инвентар по съгласуван с възложителя график-извършват се за установяване състоянието на основните възли и системи, осигуряващи безопастността на движение на селскостопанска и горска техника с прикачен инвентар ; Доставка и влагане на резервни части, материали и консумативи свързани с изброените дейности. Доставка , осъществена чрез покупка на резервни части,материали и консумативи след изрична заявка от ТП ДЛС Шерба. Обща прогнозна стойност - до 23 000 лв. без ДДС, от които прогнозно до 10 000 лв. без ДДС за ремонт (труд) , прогнозно до 10 000 лв. без ДДС за резервни части и прогнозно до 3000 лева без ДДС за консумативи-експлоатационни течности. Изисквания към услугата. Профилактиката , ремонта и сервизното обслужване на селскостопанска и горска техника с прикачен инвентар включва: Техническо обслужване на селскостопанска и горска техника с прикачен инвентар - извършва се след изминаване на определен пробег, определен от фирмените стандарти на производителя; Консумативи са експлоатационните течности в селскостопанска и горска техника с прикачен инвентар (масла, антифриз, , хидравлични и спирачни течности, фреон и др.подобни) . Текущ ремонт на селскостопанска и горска техника с прикачен инвентар - извършва се при установена в резултат на техническото обслужване или на периодичен технически преглед необходимост; Периодични технически прегледи на селскостопанска и горска техника с прикачен инвентар по съгласуван с възложителя график-извършват се за установяване състоянието на основните възли и системи, осигуряващи безопастността на движение на селскостопанска и горска техника с прикачен инвентар ; Доставка и влагане на резервни части, материали и консумативи, свързана с изброените дейности. Доставка , осъществена чрез покупка на резервни части, материали и консумативи, след изрична заявка от ТП ДЛС Шерба.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Възлагането на поръчката без разделяне на обособени позиции единствено гарантира постигане на оптимален резултат и предотвратява евентуален риск от несъвместимост на извършеният ремонт и влагането на различни резервни части, материали и иконсумативи. Целта на възлагането на поръчката в рамките на един предмет без обособяване на позиции е : да се избегнат рисковете, свързани с качеството на извършеният ремонт и вложените резервни части, материали и консумативи предмет на настоящата обществена поръчка по отношение на пълна съвместимост на ремонта , монтажа и влагането им * да се постигне оптимален процес на управление на целия процес по извършване на услугата по ремонт , доставката и влагането на резервни части , материали и консумативи и един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем. Възложителят е предоставил възможност на участниците за избор на доставяните резервни части, материали и консумативи които трябва да бъдат в съответствие с посочените в техническа спецификация артикули или еквивалентни, да бъдат оригинални или еквивалентни, фабрично нови и неупотребявани и да имат експлоатационни характеристики равни или по-добри от тези които заменят, с гаранционен срок не по-малък от гаранционният срок на производителя (за които е съотносимо).

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 23000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 723100 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно общ утвърден прогнозен финансов ресурс на СИДП ДП- гр. Шумен за 2017 година в размер от 723100 лева без ДДС, от които 390600 лева без ДДС за доставка на резервни части за служебни МПС , 79000 лева без ДДС за доставка смазочни материали, антифриз и други консумативи за служебните МПС и 253500 лева без ДДС за ремонт на леки автомобили, товарни автомобили (с изключение на автомобилите на изплащане и/или тези с валиден годишен гаранционен срок на обслужване) , селскостопанска техника и друго транспортно оборудване от този род и във връзка с разпоредбата на чл.20, ал.9 , чл.21, ал.3 и ал.8, т.1 от ЗОП.


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Мотиви за избор на процедура Открита процедура за възлагане на обществената поръчка: прогнозната стойност на обществената поръчка към датата на решението за нейното откриване е 23000 /двадесет и три хиляди/ лева без ДДС и при изчисляване на същата Възложителят е включил всички плащания без данък върху добавената стойност (ДДС), които са му известни към този момент. Съгласно чл.20, ал.1, т.1 , б.“б“ от Закона за обществените поръчки, когато планираната за провеждане обществена поръчка за доставки и услуги има прогнозна стойност по- голяма или равна на 264033 лева , публичните възложителят провежда процедурите по чл.18, ал.1, т.1-11 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице обстоятелствата за провеждане на ограничена процедура, състезателен диалог или договаряне , безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

ВАЖНО: Договор със спечелил процедурата участник ще се сключи само в случай, че бъде издадена заповед за оправомощаване от директора на СИДП ДП Шумен, с която се одобрява прогнозния финансов ресурс за настоящата обществена поръчка.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

в 10-дневен срок по реда на чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.12.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Радослав Бойчев Радев

VIII.2) Длъжност

зам.директор, оправомощен със заповед №391/28.11.2017г. на директора на ТП ДЛС Шерба