00105-2017-0009
Технически редакции | ||
19.12.2017 13:33 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.12.2017 13:32 ч. : | 19/12/2017 13:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.12.2017 13:32 ч. : | 19/12/2017 13:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Министерство на външните работи, ул. Александър Жендов № 2, За: Радослава Мончева, България 1113, София, Тел.: 02 9482036, E-mail: Radoslava.Moncheva@mfa.bg, Факс: 02 9483078
Място/места за контакт: отдел ОПМППИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mfa.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.mfa.bg/bg/pages/30/index.html.
Електронен достъп до информация: http://www.mfa.bg/bg/events/174/45/6160/index.html.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Външна политика
НЕ
Доставка на нова система за управление и съхранение на данни за нуждите на Националната визова информационна система
Доставка чрез покупка на компютърно оборудване, предназначено за нова система за управление и съхранение на данни за нуждите на Националната визова информационна система Минималните изисквания към компютърното оборудване са посочени в Техническата спецификация. Срок за доставка - 40 дни. Гаранционен срок - 60 месеца. Количествата са посочени в Техническата спецификация.
30236200, 30233141
Описание:
Договаряне без публикуване на обявление за поръчка
Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възлагащия орган/възложителя събития, и в съответствие със строгите условия, указани в съответната директива.
Националната визова информационна система (НВИС), изградена в съответствие с изискванията на Регламент (ЕО) № 767/2008 на Европейския парламент и на Съвета от 9 юли 2008 година относно Визовата информационна система (ВИС) и обмена на данни между държави-членки относно визите за краткосрочно пребиваване (Регламент за ВИС), е система за централизиране на информацията, обработвана в дипломатическите и консулските представителства на Република България и за изграждане и поддържане на национален регистър на заявленията за български визи, на издадените визи, както и на биометричните данни, снемани от кандидатите за визи. Тя е система с национално значение и гарантира непрекъснат, целогодишен и денонощен (24х7) достъп до собствените си ресурси и до ВИС на ЕС не само на МВнР, но и на всички национални органи, имащи съответните права - Главна дирекция “Гранична Полиция” на МВР, Дирекция „Миграция” на МВР, звената „Миграция” при ОДМВР и СДВР, Държавната агенция за бежанците при Министерския съвет, службите за опазване на вътрешния ред и националната сигурност, службите за борба с тероризма и организираната престъпност. Ресурсите на НВИС, както и центровете за данни, използвани за нейното администриране са определени като стратегически обекти/дейности по смисъла на ПМС № 181/ 20.07.2009 г., поради което нейното непрекъснато и безпроблемно функциониране е от критично значение. От независими експерти са идентифицирани потенциални проблеми в техническото състояние на системата за управление и съхранение на данни, като част от техническото осигуряване на НВИС, които определят риска от отказ от услуги на цялата система като критичен. С оглед на изложеното, е необходимо неотложно възлагане на поръчка за доставка на нова система за управление и съхранение на данни за нуждите на НВИС поради обстоятелства, които могат да доведат до последващо възникване на опасност за националната сигурност и могат съществено да затруднят или нарушат нормалното изпълнение на нормативноустановената дейност на възложителя. Търговската практика в бранша за доставка на компютърно оборудване от такъв тип е за не по-малко от 40 дни. От друга страна, съгласно становище на служителя по сигурността на информацията в МВнР, както и писмо от Държавна агенция "Национална сигурност", предметът на поръчката включва класифицирана информация, представляваща държавна тайна, което задължава възложителя да проведе процедура по реда на Част четвърта от ЗОП. При спазване на сроковете, включително съкратените за ограничена процедура или процедура на договаряне с публикуване на обявление за поръчка доставката би могла да бъде извършена реално най-рано 4 месеца след нейното обявяване, през който период вероятността от отказ от услуги на съществуващото оборудване е критично висока.
НЕ
ДА
28.11.2017 г.
3
ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД, ул. Лъчезар Станчев № 3, Бизнес център Литекс Тауър, ет. 4, България 1756, София, Тел.: 02 9704563, E-mail: office@telelink.com, Факс: 02 9704042
URL: http://www.telelink.com/.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба по чл. 196, ал. 5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие, съгласно чл. 197, ал. 2 от ЗОП.
19.12.2017 г.