Версия за печат

02711-2017-0115

BG-Търговище:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 110 от дата 15.12.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120179

BG334, ТП ДГС Търговище при СИДП ДП Шумен, бул. Цар Освободител № 22, За: Пламен Лазаров, България 7700, Търговище, Тел.: 0601 64850, E-mail: dgs.targovishte@dpshumen.bg, Факс: 0601 64850

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://dgstargovishte.sidp.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://wp.me/p82os6-cOe.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: горско стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка чрез покупка на семена за посев за нуждите на ТП „ДГС Търговище” гр. Търговище”

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка чрез покупка на семена за посев за нуждите на ТП "ДГС Търговище” гр.Търговище”.Целта на обществената поръчка е доставка чрез покупка на семена за посев за селскостопанска дейност на ТП "ДГС Търговище“ гр.Търговище, който да отговарят на поставенте изисквания от възложителя и посочените в „Техническата спецификация “.Доставените семена трябва да са вписани в Европейския каталог за сортовете или Официалната сортова листа на Република България, одобрена от Изпълнителната агенция по сортоизпитване, апробация и семеконтрол (ИАСАС). Доставяните семена трябва да отговарят на изискванията на Закона за посевния и посадъчен материал и поднормативната уредба, относно производството, опаковането, етикирането и др. свързани с предлаганите семена предмет на настоящата обществена поръчка. Доставените продукти да бъдат в опаковки, разфасовки и общи количества , "или еквивалентно/и" както следва: 1. Семена пролетен овес – 1200 кг. да бъде в опаковка и разфасовка 50 кг. семена в 1 бр. торба , и общо количество за доставка от 24 бр./ торби със семена; 2. Тревна смеска –да бъде общо количество за доставка от 70 кг семена; Доставките ( поръчките) да се извършват след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на Възложителя в срок до 3 (три) работни дни след получаване на същата от страна на Изпълнителя. Срок на договора: до извършване на доставките или не по-късно от 31.12.2018 г., което събитие настъпи по-рано. Място на изпълнение на доставките: Доставките предмет на настоящата обществена поръчка да се доставят до Горски разсадник „Баячево“ в обхвата на дейност на ТП „ДГС Търговище” гр.Търговище, с адрес: , обл.Търговище, общ. Търговище, с.Баячево.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

С оглед естеството на поръчката и сроковете за доставка, относно технологичните срокове за засяване на същите и влагане в съответните производства.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 4000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 152292 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно общ утвърден списък на обществените поръчки за 2017 г. на СИДП ДП-Шумен-ЦУ и ТП по видове и прогнозна стойност в лв. без ДДС с обща стойност от 152292 лв. без ДДС от Раздел "Доставки" от Приложение № 1 към Заповед № 356/29.11.2016 г. на Директора на СИДП ДП-Шумен


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата обществена поръчка се обявява на основание Заповед № 356/29.11.2016 г. на директора на СИДП ДП гр.Шумен

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.196, ал.1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

15.12.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Стела Иванова Атанасова

VIII.2) Длъжност

Директор-оправомощена по Заповед № 356/29.11.2016 г. на директора на СИДП ДП гр.Шумен