Версия за печат

01770-2017-0004

BG-Пловдив:

Решение за откриване на процедура



Решение номер ПЗОП-РОП-3 от дата 30.11.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 0004715040050

BG421, Община Пловдив - Район Западен, ул. Вечерница 1а, За: г-жа Живка Николова, България 4001, Пловдив, Тел.: 032 604812, E-mail: j.nikolova@zapaden.plovdiv.bg, Факс: 032 642019

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://zapaden.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://zapaden.plovdiv.bg/?p=7367.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставки на хранителни продукти за нуждите на детските градини, детските ясли и детските кухни на територията на Район „Западен” – Община Пловдив, в 5 /пет/ обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция №1 - „Мляко и млечни хранителни продукти”; 2. Обособена позиция №2 - „Хляб”; 3. Обособена позиция №3 - „Месо и месни хранителни продукти, риба и яйца”; 4. Обособена позиция №4 - „Пресни плодове и зеленчуци”; 5. Обособена позиция №5 - „Плодови и зеленчукови консерви и пакетирани хранителни продукти

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Осъществяване на периодични доставки на хранителни продукти от гпупата храни, предмет на настоящата обществена поръчка, осъществявани чрез покупка, в съотвитствие с предварително подадени заявки франко складовите бази на детските градини, детските ясли и детските кухни на територията на Район "Западен", Община Пловдив

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1450000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

С Решение №131, взето с Протокол №5 от 31.03.2016 г. на Общински съвет Пловдив са делегирани права на кметовете на райони в Община Пловдив по управлението на всички разходи за доставки на хранителни продукти за нуждите на детските градини, детските ясли и детските кухни на територията на съответните райони в община Пловдив, след изтичане на текущите договори за доставки на храни, сключени от Кмета на Община Пловдив. Към момента всички договори за доставки на хранителни продукти, сключени от Кмета на Община Пловдив са прекратили своето действие. Във връзка с горните обстоятелства, Общински съвет – Пловдив е приел Решение №459, взето с Протокол №18 от 26.10.2016 г., с което се делегират на директорите на детските градини в Община Пловдив права по управлението на всички разходи за доставки на храни, след изтичане на действащите към момента договори, сключени от Кмета на Община Пловдив и до сключването на договор от Кмета на съответния район – за съответната група хранителни продукти, съгласно Решение №131, взето с Протокол №5 от 31.03.2016 г. на ОбС Пловдив. Решение №459, взето с Протокол №18 от 26.10.2016 г. на ОбС Пловдив, обаче, не касае детските ясли и детски кухни, поради обстоятелството, че същите не са разпоредители с бюджет, а разходите по обслужването им са част от бюджета на Район „Западен” – Община Пловдив и Възложител в случая се явява Кметът на Район „Западен” – Община Пловдив. Водени от горното към момента директорите на всички детски градини и Кметът на Район „Западен“ относно детските ясли и детски кухни са сключили договори за доставки на хранителни продукти, под условие до сключването на договор от Кмета на район „Западен“ – за съответната група хранителни продукти, съгласно Решение №131, взето с Протокол №5 от 31.03.2016 г. на ОбС Пловдив, по настоящата процедура, което ще бъде отразено в условията на проектодоговора с идентичен предмет от настоящата процедура. Обособена позиция №2 Хляб се възлага самостоятелно по реда валиден за индивидуалната й стойност, на основание чл. 21 ал. 6 от ЗОП. Прогнозната стойност на обособена позиция № 2 е 40 000 лева без ДДС, а остатъчната стойност на поръчката е 1 410 000 лв без ДДС. Информация за възлагането, на основание чл. 7 ал. 3 от ППЗОП, е публикувана към електронната преписка на поръчката в профила на купувача с адрес: http://zapaden.plovdiv.bg/?p=7365 Посочените количествата в количествените сметки за обособените позиции са приблизителни и необвързващи за Възложителя - могат да се завишават или намаляват в зависимост от посещаемостта на детските заведения. Общите стойности за обособените позиции, които ще се получат при остойностяване на количествените сметки съобразно оферираните от избрания за изпълнител участник единични цени не са максимални, а служат само за класиране на участниците. Договорите с избрания изпълнител ще бъде сключени за размера на прогнозната стойност на съответната обособена позиция.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решенията на възложителя се обжалват пред комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и всички действия или бездеиствия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лицата в процедурата. Жалба може да се подава в 10 дневен срок от:1. изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.;2.от получаване на на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.Жалба среду действия или бездействия на възложителя се подова в 10 дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

30.11.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Димитър Петков Колев

VIII.2) Длъжност

Кмет