Версия за печат

00087-2017-0137

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер СОА17-РД93-223 от дата 29.11.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

BG411, Столична община, ул. Московска 33, За: Станислава Цветкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 4 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка на хранителни продукти по обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Заведенията за социални услуги“. Обособена позиция №2: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на обектите, предоставящи социални услуги в общността“;

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

ПРЕДМЕТ на настоящата обществена поръчка e Доставка на хранителни продукти по обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Заведенията за социални услуги“. Обособена позиция №2: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на обектите, предоставящи социални услуги в общността“. Обособена позиция №1 включва 199 хранителни продукта, като прогнозните количества за периода на договора са посочени в обобщен списък на хранителните продукти за заведенията за социални услуги: Приложение №1 към документацията за участие. Обособена позиция №2 включва 179 хранителни продукта, като прогнозните количества за периода на договора са посочени в обобщен списък на хранителните продукти за заведенията за социални услуги: Приложение №2 към документацията за участие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 972221.66 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С Решение СОА17-РД93-203 от дата 10.10.2017 г. на заместник-кмета на Столична община, Направление „Социални дейности и интеграция на хора с увреждания“ е обявена „открита“ по вид процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет Доставка на хранителни продукти по обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Заведенията за социални услуги“. Обособена позиция №2: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на обектите, предоставящи социални услуги в общността“; Към настоящия момент Решението за откриване на процедурата се обжалва пред КЗК, като и в двете постъпили жалби е отправено искане за налагане на временна мярка „спиране“ на обществената поръчка. Същевременно, сроковете на договорите по които се извършват доставките в заведенията за социални услуги №СО15-РД-55-781 от дата 10.12.2015 г. и №СО15-РД-55-782 от дата 10.12.2015 г. предстои да изтекат на дата 10.12.2017 г., а договорите за доставка на продукти в обектите, предоставящи социални услуги в общността №СО15-РД-55-510 от дата 14.08.2015 г. и №СО15-РД-55-509 от дата 14.08.2015 г. са вече изтекли. Столична община, като доставчик на социални услуги, е задължена по смисъла на чл. 18а, ал. 1 и ал.6 от Закона за социално подпомагане; чл. 41, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане и Наредбата за критерии с стандарти за деца на Министерски съвет, да предлага готова питателна храна, отговаряща на всички изисквания за качество и количество, съгласно действащата нормативна уредба. В посочените в процедурата социални услуги, обект на обществената поръчка са настанени и живеят общо около 800 възрастни и самотни потребители, хора с увреждания и 120 деца, за които е от жизнено важно значение да им бъде предоставена и предложена готова храна, поради невъзможността им те да си я приготвят или поради това, че са на специален режим на хранене. С горецитираната обществената поръчка за доставка на хранителни продукти се обслужват с хранителни продукти кухните на социалните заведения, в които се приготвя храна за посочените по горе възрастни граждани и деца в риск. При преустановяване на доставките се излагат на риск живота и здравето на хората, настанени в управляваните от Столична община социални заведения.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

„ПАНДА- И.П.“, ЕИК 131318482, район „Искър”, бул. „Професор Цветан Лазаров” №33, ет. 3, ап. 10, България 1592, София, Тел.: 02 9787028, E-mail: office@panda-ip.com, Факс: 02 9783517.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Поръчката е публикувана в профила на купувача на Възложителя, достъпен на следния линк: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=78626&companyId=20779

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.5 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

30.11.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Албена Христова Атанасова

VIII.2) Длъжност

Заместник- кмет на Столична община, възложител съгласно Заповед №СОА17-РД09-78/17.01.2017 г. на Кмета на Столична община