Версия за печат

00435-2016-0039

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130175000

Софийска вода АД, Район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. Бизнес парк №1, сграда 2А, За: Иван Къчев, България 1766, София, Тел.: 02 8122455, E-mail: ikachev@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588

Място/места за контакт: Отдел Снабдяване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://www.sofiyskavoda.bg.

Адрес на профила на купувача: https://procurement.sofiyskavoda.bg/login.aspx?zop=1107.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

Рамково споразумение за финансиране на закупуване на МПС и оборудване чрез финансов лизинг

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)

Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Договори по Рамково споразумение за финансиране на закупуване на МПС и оборудване чрез финансов лизинг от обществена поръчка с предмет "Рамково споразумение за финансиране на закупуване на МПС и оборудване чрез финансов лизинг" ТТ001521.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

66114000

Описание:

Услуги по финансов лизинг

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
610858.78 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя

ТТ001684 и ТТ001689

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 076 - 134943 от 19.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 7655 / Обособена позиция №: / Заглавие:ТТ001684 „Финансиране на закупуване на 11 нови автомобили, чрез финансов лизинг, въз основа на сключено рамково споразумение”
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.10.2017 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

Интерлииз ЕАД ЕИК 831257890, бул Цариградско шосе 135А, България 1040, София, Тел.: 02 9718282, E-mail: interlease@interlease.bg, Факс: 02 97183333

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 265006.32 BGN без ДДС

V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 7642 / Обособена позиция №: / Заглавие:ТТ001689 „Финансиране на закупуване на 1 брой челен товарач, чрез финансов лизинг, въз основа на сключено рамково споразумение”
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.10.2017 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

Интерлииз ЕАД ЕИК831257890, бул. Цариградско шосе 135А, България 1040, София, Тел.: 02 97183333, Факс: 02 9718282

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 345852.46 BGN без ДДС


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящите договори са сключени въз основа на сключено рамково споразумение със Интерлииз ЕАД, № 7130/02.11.2016 г. Посочената стойност на договорите в т.ІІ.2.1 от настоящата информация е за вътрешен конкурсен избор с номер ТТ001689 за финансиране на нов челен товарач и по вътрешен конкурсен избор ТТ001684 - ОП 1 - 1. Oбособена позиция 1 Нови лекотоварни автомобили /категория N1/ – 7 броя , Марка и модел: Dacia Sandero, ОП 2 -Нови лекотоварни автомобили /категория N1/ със задвижване 4х4 – 3 броя Марка и модел - Ford Ranger, ОП 3 - Нов товарен фургон /категория N1/-1 брой Марка и модел – Citroen Jumper . В посочената стойност на договора е включена цена на придобиване и първоначална вноска, лихвени разходи, данъци за срока на лизинга, нотариални такси, такси вписване в ЦРОЗ, прехвърляне на активите след изтичане на срока на договора и други непредвидени разходи за срока на договора. Доставчиците са избрани, чрез провеждане на процедура по ЗОП .

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.11.2017 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Райфайзен Лизинг България ООД ЕИК131206120, Интерлийз ЕАД ЕИК 831257890, Сожелиз България ЕООД ЕИК131391369


ПРИЛОЖЕНИЕ Г2

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския съюз (ОВ на ЕС), съгласно Директива 2004/17/ЕО