05397-2017-0013
Технически редакции | ||
24.11.2017 11:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
24.11.2017 11:52 ч. : | 24/11/2017 11:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.11.2017 11:52 ч. : | 24/11/2017 11:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG411, Държавна агенция Електронно управление, ул. Ген. Й.В.Гурко № 6, За: Миряна Нановска, България 1000, София, Тел.: 02 9492433, E-mail: mnanovska@e-gov.bg, Факс: 02 9818787
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://www.e-gov.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://www.e-gov.bg/bg/zop/zop2016.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Даеу има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Инвентаризация /преглед/ на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление по проект BG05SFOP001-1.001-0001 „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“, финансиран по Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
Дейност1.Надграждане и внедряване на разработената от Министерство на правосъдието информационна система за одит на ИКИ и изграждане на Регистър на информационните ресурси. Поддейност 1.1. Надграждане и внедряване на разработената от Министерство на правосъдието информационна система за инвентаризация (одит) на ИКИ.В рамките на тази дейност ще бъде надградена и внедрена вече изградената от МП АИС за инвентаризация на ИКИ. Тя трябва да бъде интегрирана за предоставяне на данни чрез автоматизиран интерфейс с Интегрираната информационна система на държавната администрация (наименование и организационна структура, адреси на които оперират и др.), с Портала за мрежова и информационна сигурност (https://govcert.bg/) и с Портала за отворени данни. В рамките на тази дейност е необходимо да се извърши интеграция на системата с модул е-автентификация, разработен за нуждите на електронното управление. Поддейност 1.2. Изграждане на Регистър на информационните ресурси - Изпълнителят ще трябва да изгради уеб базиран електронен регистър. Той ще надгражда АИС за инвентаризация на ИКИ, разработена за нуждите на МП. Поддейност 1.3. Организиране и провеждане на обучение за работа с информационната система и Регистъра на информационните ресурси за провеждане на инвентаризация по места с въвеждане и валидиране на данните. В рамките на тази поддейност следва да бъдат обучени 140 лица от ДАЕУ в 3 панела за провеждане на инвентаризацията, работа с информационната система и Регистъра на информационните ресурси Дейност 2. Провеждане на инвентаризация по места, въвеждане, валидиране и анализ на данните -Дейността ще обхване централните, областните и общинските администрации, с изключение на администрациите от сектор „Правосъдие“. Дейността ще се изпълнява съвместно от Възложителя и избрания Изпълнител.
НЕ
ДА
Изпълнителна агенция „Електронни съобщителни мрежи и информационни системи“ сключи договор за безвъзмездна финансова помощ по проект BG05SFOP001-1.001-0001 „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“ по Процедура BG05SFOP001-1.001, по Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 (ОПДУ), Приоритетна ос № 1 „Административно обслужване и е-управление“ (ПО1).На 01.07.2016 г. са обнародвани промени в Закона за електронното управление,като в разпоредбата на чл.7а от закона е посочено,че към Министерски съвет се създава Държавна агенция „Електронно управление“ в състава на която преминава ИА ЕСМИС. Активите,пасивите,архивът и другите права и задължения на ИА ЕСМИС преминават към ДАЕУ,която е настоящият бенефициент по проекта.Общата цел на проекта е извършване на инвентаризация на информационната и комуникационна инфраструктура (ИКИ) на централните, областните и общинските администрации,без тази на сектор „Правосъдие“, за структуриране на информация и данни в подкрепа на изпълнението на Стратегията за развитие на електронното управление в Република България 2014-2020 г., оптимизиране на разходите и изграждане на средата за електронно управление.
НЕ
С оглед предмета на обществената поръчка, не е целесъобразно разделянето на поръчката на обособени позиции. Дейностите, които участникът, избран за изпълнител, трябва да осъществи, са взаимно свързани и е необходимо и възможно да бъдат извършени от един изпълнител.
НЕ
V: Мотиви
Мотивите на Възложителя за избор на открита процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка са основани на разпоредбата на чл. 73, ал. 1 във връзка с чл. 19, ал. 1 и чл.18, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки. Услугата е със стойност, която отговаря на условията и реда за възлагане на обществена поръчка чрез открита процедура по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съгласно законово определените там прагове. Естеството на поръчката позволява да се определят техническите спецификации, не са налице условия за провеждане на друг вид процедура съгласно ЗОП. Откритата процедура гарантира публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. Този вид процедура дава възможност на всички заинтересовани лица да подадат оферта, което в максимална степен ще обезпечи интереса на ДАЕУ.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно посоченото в разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
24.11.2017 г.
VIII: Възложител
Йовка Захариева Цачева
Възложител съгласно Заповед № ДАЕУ– 2012/15.05.2017 г.