Деловодна информация
00413Община Горна Оряховица
 
не
00413-2017-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Горна Оряховица 000133673
пл.Георги Измирлиев №5
Горна Оряховица BG321 5100 България
Анелия Стефанова - главен специалист обществени поръчки +359 61860874
go_op_104@abv.bg +359 61860203

Интернет адрес/и

http://www.g-oryahovica.org/

http://www.g-oryahovica.org/2014-07-20-16-47-27/-15042016/118-2016-04-15-09-50-49/5792-2017-11-14-09-41-37.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на тонери и мастила за копирна техника, доставка на резервни части за копирна техника, доставка на хартия
30000000      
Доставки

Обособена позиция №3: ,, Доставка на хартия за нуждите на Община Горна Оряховица и второстепенните разпоредители с бюджет ‘‘;
Обособена позиция №4: ,, Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Горна Оряховица и второстепенни разпоредители с бюджет‘‘;
Обособена позиция №5: ,,Доставка на офис оборудване за нуждите на Община Горна Оряховица ‘‘;
Обособена позиция №7: „ Доставка на вътрешно обзавеждане за ДВХФУ с.Горски горен Тръмбеш“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
50971.07      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на хартия за нуждите на Община Горна Оряховица и второстепенните разпоредители с бюджет 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

На територията на Община Горна Оряховица.

Доставката включва: хартия за нуждите на Община Горна Оряховица и второстепенните разпоредители с бюджет
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА П1-срок за доставка след заявка от Възложителя    30
П2-Срок за отстраняване на установените от Възложителя отклонения при доставка    40
Цена
30
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Горна Оряховица и второстепенни разпоредители с бюджет 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

На територията на Община Горна Оряховица.

Доставката включва: канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Горна Оряховица и второстепенни разпоредители с бюджет
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА П1-Срок за доставка след заявка от Възложителя    30
П2-Срок за отстраняване на установени от Възложителя отклонения при доставка    40
Цена
30
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на офис оборудване за нуждите на Община Горна Оряховица 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

На територията на Община Горна Оряховица.

Доставката включва: офис оборудване за нуждите на Община Горна Оряховица.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА П-Срок за изпълнение    55
Цена
45
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на вътрешно обзавеждане за ДВХФУ с.Горски горен Тръмбеш 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

На територията на Община Горна Оряховица.

Доставката включва: вътрешно обзавеждане за ДВХФУ с.Горски горен Тръмбеш.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА П-Срок за изпълнение    55
Цена
45
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  800166 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
84    3   Доставка на хартия за нуждите на Община Горна Оряховица и второстепенните разпоредители с бюджет
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС - ПРИНТ СЕРВИЗ ЕООД 107558642
ул.Юрий Венелин №18
Габрово BG322 5300 България
office.print.gabrovo@gmail.com +359 66860101
+359 0000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10864.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10863.86      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
85    4   Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Горна Оряховица и второстепенни разпоредители с бюджет
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СПРИНТ - 05 ЕООД 104640205
УЛ.Трети март №5
Лясковец BG321 5140 България
sprint_et@abv.bg +359 888690904
+359 000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
23149.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21171.05      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
86    5   Доставка на офис оборудване за нуждите на Община Горна Оряховица
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС - ПРИНТ СЕРВИЗ ЕООД 107558642
ул.Юрий Венелин №18
Габрово BG322 5300 България
office.print.gabrovo@gmail.com +359 66860101
+359 00000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16404.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16403.56      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
87    7   Доставка на вътрешно обзавеждане за ДВХФУ с.Горски горен Тръмбеш
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС - ПРИНТ СЕРВИЗ ЕООД 107558642
ул.Юрий Венелин №18
Габрово BG322 5300 България
office.print.gabrovo@gmail.com +359 66860101
+359 00000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2550.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2532.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва