Деловодна информация
0385
2849 22/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
22/11/2017 (дд/мм/гггг)
00385-2017-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пазарджик 000351736
бул. България 2
Пазарджик BG423 4400 България
Павлина Павлова +359 34402200
secretary@pazardjik.bg +359 34440711

Интернет адрес/и

http://www.pazardzhik.bg

https://www.pazardzhik.bg/bg/merki-za-publichnost-i-vizualizatsiya


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Мерки за публичност и визуализация”
22000000      
Услуги

Предметът на поръчката “ Мерки за публичност и визуализация ” е разделен на Обособена позиция №1 „Изработване на брошури” и Обособена позиция №2 „Изработване на табела, билборд и информационен банер”
Поръчката предвижда изпълнение на дейности, чрез които се цели подобряване на информираността на обществеността по отношение на проекта и предвидените в него дейности и резултати; популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие.
Настоящата обществена поръчка, в частта по Обособена позиция №1 „Изработване на брошури “ е запазена, предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение на основание чл. 12 от ЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
1840      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Изработване на брошури” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Пазарджик

Настоящата обществена поръчка, в частта по Обособена позиция №1 „Изработване на брошури “ е запазена, предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение на основание чл. 12 от ЗОП. Поради липса на оферти на участници, отговарящи на изискванията на чл. 12 от ЗОП, за ОП 1 и на основание чл. 12, ал. 7 от ЗОП и чл. 81, ал. 2, изр. 2 от ППЗОП комисията разгледа офертите на всички участници, които отговарят на изискванията, поставени от възложителя, за лично състояние и на критериите за подбор
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на НАП в гр. Пазарджик” по Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Изработване на табела, билборд и информационен банер” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Пазарджик

Обществената поръчка, в частта по Обособена позиция №2 „Изработване на табела, билборд и информационен банер” предвижда изработването на 1 бр. Банер, който ще бъде използван при провеждането на начална и на заключителна пресконференция по проекта; изработването и монтажа на 1 бр. Билборд ще бъде монтиран преди стартирането на СМР по проекта, в чийто обхват попада обекта на интервенция и ще се разположи на посочено от Бенефициента място; изработването и монтажа 1 бр. Постоянна обяснителна табела ще бъде монтирана след приключване на строителните работи по обекта на проекта.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на НАП в гр. Пазарджик” по Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020 г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 108-217445 (напр. 2015/S 123-123456)   и  790319 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-149    1   „Мерки за публичност и визуализация” във връзка с проект “Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на НАП в гр. Пазарджик” за Обособена позиция №1 „Изработване на брошури
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ПРО ДИЗАЙН КОНСУЛТ” ЕООД 200194920
гр. София, жк. Дружба, бл.212, вх.В, ет.5, ап.69
гр. София BG412 1592 България
pro.design.company@gmail.com +359 887752780
www.brra.bg +359 887752780
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

210      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-145    2   „Мерки за публичност и визуализация” във връзка с проект “Обнов и внедна мерки за енер ефект в сгр на НАП в гр. П-к” за Об. поз №2 „Изработване на табела,билборд и информационен банер”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ди Ем Ай Дивелопмънт” ЕООД 201557566
гр. София, ул. Маслиново клонче №2
гр. София BG412 1360 България
office@dmibg.com +359 24234859
www.brra.bg +359 24277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1630      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1630      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва